Zayn
Opatrne zložím moje ruky z Alininho pása a v moment, keď sa úistím, že je dostatočne prikrytá, sa postavím na nohy.
Pousmejem sa nad jej nevinou tvárou a hoc ju mám chuť bozkávať nespravým tak, keďže je tu možnosť, že by som ju mohol zobudiť.
Začne kráčať k dverám, snažiac sa byť potichu. Otváram dvere a spokojne si vydýchnem, keď sa ocitne na chodbe.
Pozriem sa na displej môjho iPhonu, aby som mohol zistiť, koľko je hodín. Prekvapene si povzdychnem, keď zistím, že je len pár minút po ôsmej.
Pomocou svojej ruky rozsvietim svetlo a zbehnem schody, smerujúce do kuchyne.
,,Zayn, kde je Alina?" Spoza môjho chrbta sa ozve hlas, patriaci mojej mame, na čo otočím hlavu, aby som mohol vidieť do jej tváre.
,,Zaspala," šepnem, vediac, že sa bude pýtať na otázky, týkajúce sa Alini.
,,Tak skoro?" Prekvapene nadvihne obočie a zaujme miesto na stoličke, pozerajúc mi priamo do očí. ,,Myslím, že by si mi mohol povedať, čo sa tu deje," dodá a mierne zakloní hlavu, keďže sa vyhnem jej pohľadu.
,,Vadí ti, že je tu?" Mierne sa zamračím, sadajúc si na stoličku naproti nej.
,,Nie to nie. Len ten odtlačok na líci sa nedal prehliadnuť, Zayn," povie tichším hlasom, ako keby sa bála, že svojimi slovami spôsobí niečo zlé.
,,Jej mama ju udrela," ujasním jej a venujem jej jeden pohľad, no keď rozšíri oči, tak ho odvraciam.
,,Dúfam, že za to nemôžeš ty. Alina, vyzerá ako veľmi milé dievča, pochybujem, že by spravila niečo, za čo by si zaslúžila facku," prižmúri oči a viem, že sa bojí toho, čo vypustia moje ústa, pretože sa párkrát pomrví na stoličke.
,,Viem, že keby so mnou nebola tak nič z tohoto by sa nedialo," opatrne prehovorím a moje ruky vojdú do mojich vlasov, keďže si znova uvedomujem to, že nie som pre Alinu tá správna voľba, no neplánujem sa jej vzdať.
,,Čo si zase spravil, Zayn?" Jej hlas začína byť chladnejší, na čo prekvapene nadvihnem hlavu, vždy moje problémy prehliadala, ignorovala ich a chovala sa ku mne, ako keby som nič nespravil, no dnes sa na mňa pozerá s pohľadom, značiacim, že už moje problémy neplánuje naďalej prehliadať.
,,Zapríčinil som, že má problémy v rodine," uškrniem sa, no možno to skôr prirovnať k bolestnej grimase.
,,Čože?" Snaží sa byť pokojná, no na jej tvári sa mihá rozhorčenie, ktoré som na nej ešte nikdy nevidel.
Nadýchnem sa a začnem rozprávať príčiny toho, prečo sa tú nachádza Alina, jej oči ma pozorne pozorujú, a keď dopoviem všetko, čo by mala vedieť, povzdychne si.
,,Zayn, budme k sebe úprimný táto situácia nevyzerá najlepšie," opatrne začne hovoriť a nervózne brázdi po mojej tvári svojim očami, ako keby sa mi chystala povedať niečo dôležité. ,,Možno by ste sa mali rozísť," nakoniec šepne, čím ma čiastočne vyvedie z miery, keďže aj ona sama musí vidieť, ako reagujem na Alinu.
,,Mama, chceš, aby znova spadol do tých sračiek? A ťahal sa so štetkami?" Moja sestra prejde okolo stola, za ktorým sedíme a tvári sa, ako keby práve hovorila o tom, že zajtra zavezie Safu do škôlky.
,,T-o n-ie," venuje jej jeden neistý pohľad, ako keby nevedela, čo má v tejto chvíli robiť.
,,A myslím si, že ti je jasné, že keby sa s Alinou rozišiel, tak by zase začal viesť svoj plnohodnotný život, však bratček?" Žmurkne na mňa, zakrývajúc zhnusenie, prechovávajúcu k mojej osobe, alebo len k osobe, ktorou som bol pred nedávnom.
,,S Alinou sa nerozídem," zavrčím a vstanem zo stoličky, berúc si pohár, do ktorého nalejem pomarančový džús, keďže práve kvôli tomu, aby som sa mohol napiť, som opustil izbu a taktiež aj Alinu, ktorá pravdepodobne spokojne oddychuje.
,,Urobil by si chybu, Zayn," povie Doniya a ja viem, že istým spôsobom naráža na to, že keby som sa vrátil k svojmu starému životu už by ma nepovažovala za brata.
FLASHBACK
,,Zayn," skríkne tmavovláska, prechádzajúca chodbou, smerujúc k izbe svôjho brata. ,,Okamžite vylez a vysvetli mi, prečo mám marihuanu v mojej skrini," jej hlas je až príliš hlasný a hoc udiera do všetkých stien, nachádzajúcich sa okolo nej. Mladík, ktorého pozornosť chce získať najviac, ju vôbec nevníma, keďže sa venuje činnosti, ktorá je preňho až príliš podstatná.
Avšak jeho staršiu sestru nezastaví ani ticho, ktoré sa okolo nej nachádza a bez toho, aby o sebe nejako dala vedieť, vkročí do izby jej brata.
Zhunesene pokrčí nos, keď udrie do jej nosa pach cigariet a alkoholu, nesúci sa celou miestnosťou, no keď zbadá akej činnosti sa venuje jej brat aj napriek tomu, že mu vošla do izby, skríkne jeho meno tak nahlas, že si to konečne všimne.
,,Zachvíľu budem, Doniya," vysvetlí jej, ako keby robil úplne normálnu činnosť, no pravda je úplným opakom, keďže sa pod ním práve nachádza dievča, ktorej meno si nedokázal zapamätať hoc s ňou trávi mnoho času.
,,Zayn," vzdychne dievča, čo Doniyu rozhnevá na toľko, že sa vydá k posteli, na ktorej robia niečo, čo naozaj nepotrebovala vidieť.
Strhne so Zayna prikrývku, čím získa jeho plnú pozornosť, no dievča pod ním sa ňou nezaoberá a len si užíva slať, ktorá náhle zastane, keďže Zayn uzná, že jeho sestra je naozaj nahnevaná a neoplatí sa ju týmto rozúriť ešte viac.
,,Vypadni ty štetka," skríkne po dievčati Doniya a čáka kým sa uráči postaviť z postele a obliecť si oblečenie, ktoré ma rozhádzané po celej izbe.
,,Upokoj sa, áno," pretočí oči čím jej naznačí, že jej je úplne jedno, že ju vidí nahú pritom, ako leží pod jej bratom.
,,Ako sa mám asi tak upokojiť, keď si v mojom dome a práve si to rozdávaš s mojím bratom," kričí a jej hnev sa odráža na jej činoch, keďže vezme všetky veci zo zeme a strčí ich dievčaťu do rúk s tým, že ju začne tlačiť k dverám.
,,Doniya," nespokojne zavrčí Zayn a vystrie sa na posteli, ako keby sa nič nestalo.
,,Mám toho dosť, Zayn. Poviem všetko otcovi, je mi jedno, čo s tebou bude," zvreskne Doniya na celú izbu, pretože jeho postoj sa jej nepáči.
,,Veď predsa nič nerobím," zamračí sa Zayn a nechápavo na ňu hľadí.
,,Nič nerobíš? Ty nie si normálny, však? Tá marihuana v mojej skrini nebodaj patrí mne? A považuješ za normálne, že si tu vodíš každý deň štetky a máš s nimi sex? Mám pokračovať v tom, čo robíš?" Nedokáže sa upokojiť, je to pre ňu priam nemožné.
,,A čo odo mňa čakáš?" Zayn nadvihne nahor obočie, vediac, že sa táto situácia nevyvíja najlepšie.
Som si viac než istý tým, že bez teba by som bol len obyčajnou troskou.
KOREKTORKA: basicallyluke
••30 časť, neverím tomu ❤❤❤
••time out je teoreticky v polovici plánovala som 50 časti, ale nie som si istá tým, či mi to výjde, môžno to bude viac než 60
••ak by bolo presne 60 tak by mal byť time out dokončený za 6 týždňov, ale len v pripade ak budem pridavať 5krát do týždňa, pridavanie zavisí na vás komentujte votujte a ja za to budem pridavať❤❤❤
••inak, čo hovorite na flashback, zayn bol bad🙌
YOU ARE READING
Time Out ||z.malik au✔
FanfictionMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...