37.Chapter

1.4K 162 8
                                    

Alina

Zaynov úsmev sa rozširuje do širokých rozmerov, keď ma Safaa vedie do ďalšieho obchodu s hračkami.

Nachádzame sa v najväčšom nákupnom centre, ktoré široko ďaleko je. Už niekoľko hodín celá moja pozornosť spočíva na Safe, na začiatku to Zaynovi prekážalo, no teraz, keď som to ja, ktorá s ňou chodí do všetkých obchodov obsahujúcich hračky a ružové oblečenie, je viac než potešený.

Darujem mu jeden škaredý pohľad a skrčím čelo, čím skoro spájam moje husté obočie. Priloží si k perám plechovku od coca-coly a žmurkne na mňa, na čo zavrčím, no netrvá to dlho, keďže som ťahaná Safinou rukou do vnútra obchodu.

Radostne zvýskne, keď jej oči zaregistrujú ružových poníkov, visiacich na jednom z mnohých regálov.

,,Už jedného máš, Safaa," napomeniem ju, ale ona aj napriek tomu chytá plyšové zvieratko do rúk, pričom mrnčí, snažiac sa mi naznačiť, že chce, aby som jej ho kúpila.

,,Nie, Safaa, nekúpim ti ho," povzdychnem si a na svojej tvári vytvorím najprísnejší výraz, aký viem.

,,Alina, prosím, Zayn sa to nemusí dozvedieť," hovorí potichu, a keď povie Zaynove meno, skoro šepká, keďže sa pravdepodobne bojí, že by ju mohol počuť.

,,Naozaj? A ako ho ponesieš domov bez toho, aby si to všimol?" Nadvihnem obočie, čakajúc na jej odpoveď, ktorá už dlhšiu dobu neprichádza.

,,Ponesieš ho ty," ukáže na mňa prstom a víťazoslávne sa usmieva. ,,Ak ho budeš niesť ty, tak si bude myslieť, že si si ho kúpila ty," vysvetlí mi, keď zbadá môj nechápavý výraz tváre.

,,Safaa, on vie, že by som si nekúpila plyšového poníka," skloním sa k jej drobnej postave, na čo sa ona nesúhlasne zamračí.

,,Si zlá, Alina, chcem ho, chcem!" Kričí a dupne nohou v snahe udržať si moju pozornosť.

,,Safaa," zúfalo si prejdem rukami po tvári a postavím sa, čím zapríčiním to, že sa týčim nad jej postavou. ,,Už jedného máš. Na čo ti bude ďalší?" Pokrútim hlavou do strany, krčiac moje obočie, pričom sledujem jej otvárajúce sa pery, ktoré sa nakoniec zatvoria.

Pokrčí ramenami a jej výraz sa mení. ,,Máš pravdu, chcem radšej šaty, ale musia byť ružové," zamyslene sa zatvári a hneď na to beží von z obchodu.

Bežím za jej postavou, pretože sa bojím, že by sa mohla niekde stratiť. Všimnem si, že Zayn spozornie, keď zbadá naše postavy. No keď jeho oči zaregistrujú, že Safaa mieri do obchodu, kde sa nachádzajú samé ružové šaty, znova vytvorí na svojej tvári nezaujatý výraz.

,,Alina, tie, tie chcem," kričí. V momente, keď ju dobehnem, môj zrýchlený dych sa nesnažím zakryť a unavene zakloním hlavu dozadu.

,,Dobre, choď si ich vyskúšať," pretáčam oči, no až vtedy, keď jej postava mizne v kabínke.

Opriem sa o dvere kabínky, nachádzajúcej sa vedľa kabínky, kde sa skryla Safaa. Počujem, ako si niečo mrmle, no nemám možnosť rozoznať jej slová.

,,Alina," prekvapený hlas, nepatriaci Safe ani Zaynovi mi udrie do uší, na čo ma premôže zvedavosť a svoju hlavu otáčam smerom, odkiaľ bolo hlas počuť.

Moje oči sa začnú topiť v modrej farbe, ktorú som kedysi obľubovala, no dnes mi nie je dostatočne dobrá, pretože s farbou, vypĺňajúcou Zaynove oči, sa nedá porovnať.

Snažím sa vytvoriť na svojich perách úsmev, no môžem povedať, že nie je pravý. Skôr v ňom môže každý rozoznať strach. Obzriem sa okolo seba a aj za postavu Axela, aby som sa uistila, že sa tu nikde nenachádza Zayn.

,,Čo tu robíš?" Nadvihne obočie a v jeho hlase je zmienka po pobavení.

,,Som tu so Zaynovou sestrou," poviem bez toho, aby som sa mu pozerala do očí. Odkašle si, čím mi naznačí, že vyžaduje moju pozornosť a hlavne môj pohľad.

Splním mu jeho želanie a moje oči sa stretnú s jeho tvárou, na ktorej už nesvieti pobavenie ako pred chvíľkou.

,,Viem, že som sa správal troška prehnane, keď som zistil, že spolu chodíte, no chcem, aby si vedela, že chcem, aby si bola šťastná a ak budeš šťastná so Zaynom, tak budem šťastný aj ja," hovorí slová až príliš rýchlo a hneď ako ich dopovie, tak si zhryzne krúžok v pere.

Snažím sa nepovedať nič nevhodné, hoc viem, že každé jedno slovo, ktoré povedal, bola lož. Vždy zabúda na to, že ho poznám až príliš dobre.

,,Axel, vieš, že viem rozoznať, kedy klameš, že?" Môj hlas neznie útočne, hoc chcem, aby tak znel, ovládam sa a dokonca na svojich perách vytvorím aj menší úsmev.

,,Možno mi troška prekáža, že si šťastná s ním a nie so mnou, ale snažím sa zvyknúť si na to," bolestne sa usmeje, čo ma núti začať ho ľutovať, no ostávam radšej ticho.

,,Vždy sme boli kamaráti, tvoji rodičia ma rešpektovali a dokonca mi dovolili ťa brávať do barov, verili mi, Alina. A ja nechcem, aby naše kamarátstvo skončilo," neisto prekročí z jednej nohy na druhú, vďaka čomu viem, že je nervózny.

,,Axel, ja neviem, či je to dobrý nápad," vydýchnem všetok vzduch z pľúc, no hneď, ako dopoviem slová, ľutujem ich.

,,Takže budeš robiť všetko, čo ti povie Zayn?" Nadvihne obočie, čím zakryje svoju bolesť.

,,Nie," okamžite poviem a v mojej mysli spracúvam ďalšie slová. ,,Máš pravdu, mali by sme tráviť spolu toľko času ako predtým," pousmejem sa a tentokrát to je úprimný úsmev.

,,Môžem ťa objať?" Spýta sa, pričom robí k mojej postave kroky. Roztvorím oči, znova sa uisťujúc, že okolie je čisté a nikde neuvidím Zayna.

,,Ehm, samozrejme," šepnem, na čo sa jeho ruky obmotajú okolo môjho tela, silno ma zovrie vo svojom náručí, ako keby neveril, že ma drží v objatí. ,,Chýbala mi tvoja vôňa," povie, keď sa odo mňa odťahuje, chcem niečo povedať, no preruší ma výkrik patriaci Safe.

,,Ako vyzerám?" Poskakuje okolo môjho tela a jej šaty sa točia spolu s ňou.

,,Nádherne," prikyvujem hlavou, vyzerajúc zaujato jej výzorom.

,,Ja viem, viem," smeje sa, nevynímajúc nič iné okrem šiat, ktoré má na sebe.

,,Asi už pôjdem, zavolaj mi," oznámi mi Axel a s úsmevom na perách odchádza preč od našich postáv, podozrivo si ho prezerám, no zmôžem sa len na prikývnutie.

Jeho postava zmizne z môjho dohľadu, na čo si spokojne vydýchnem, otáčajúc sa k Safe.

Stojí pri postave patriacej Zaynovi, čo vyvolá v mojom vnútri nepríjemný pocit, pretože pohľadom, ktorým sa na mňa díva mi naznačí, že videl to, čo som nechcela, aby videl.

,,Nechám ťa osamote len pár minút a ty sa tu objímaš s tým skurvencom," skríkne, no snaží sa byť potichu, aby ho nepočuli okoloidúci ľudia.

Nenávidím, keď sa ťa dotýka niekto iný okrem mňa. Nenávidím, keď venuješ pozornosť niekomu inému než mne. Bojím sa, že o teba prídem. Bojím sa, že prídem o šťastie, ktorým si ty.

••aký máte názor na Axela???

••viem časť nebola dlho, ale so mimo domova, takže keby nebolo mojej úžasnej korektorky, tak časť by nebola.

•• už len jedna časť a uzatvarame jednu etapu v time oute, ešte dve a je koniec. 😢
Korektorka:OlivaSweet








Time Out ||z.malik au✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang