46.Chapter

1.4K 159 3
                                    

Alina

Vietor, udierajúci do mojej tváre, rozhadzuje moje vlasy do všetkých strán, pričom sa moje líca zafarbia do červena od zimy, pretrvávajúcej vonku.

,,Alina, pôjdeš s nami?" Niallov hlas, ktorý môžem počuť spoza svojho chrbta, upúta všetku moju pozornosť.

,,Nie, dnes má prísť pre mňa Zayn," úsmev objavujúci sa na mojich perách značí moju spokojnosť, čo si Niall všíma a daruje mi jeden z jeho lenivých úsmevov.

,,Och, zabudol som, že sa musíte posúvať vo vašom sexuálnom živote, " priloží si na ústa dlaň, tváriac sa zakočene, hoc vôbec zaskočený nie je.

,,Už nikdy ti nič nepoviem," škaredo naňho zazriem, presne tak ako pri obede, keď som mu vynadala za to, že povedal Liamovi veci, ktoré nemal.

,,To hovoríš vždy," vyplazí na mňa jazyk ako malé dieťa, pričom sa jeho telo skrýva do vnútra auta.

Pokrútim nad ním pobavene hlavou, kráčajúc k miestu, kde Zayn zvyčajne parkuje.

Rozšírim oči, keď nevidím ani jeho postavu a ani jeho auto. Chcem sa otočiť a uistiť, že tu nie je, no nemám možnosť to spraviť, lebo ma niekto chytí okolo pásu.

Vydýchnem všetok vzduch, uvedomujúc si, že sa nachádzam v Zaynovom objatí.

Jeho dych, dopadajúci medzi moje vlasy, začne upokojovať môj tlkot srdca.

,,Vystrašil si ma," hlasno dýcham, chcejúc sa otočiť a pobozkať jeho pery, čím mu plánujem ukázať, ako veľmi mi chýbal, no on ma preruší svojimi slovami.

,,Mala si mi povedať, že som ti chýbal a nie, že som ťa vystrašil," pobavene hovorí, pričom sa jeho prsty ocitajú v mojich vlasoch.

,,Sklapni," pretočím oči a hoc sa jeho pery otvárajú a chce začať argumentovať, prekazím mu to, pretože jeho pery sa ocitajú pod náporom tých mojich.

Moje prsty sa, ako zvyčajne, ocitajú v jeho vlasoch. Ťahajú za ne zakaždým, keď zrýchľuje pohyb svojich pier, som ním tak omámená, že sa naňho pritlačím viac, a tým mu naznačím, aby sa dotýkal môjho tela.

Spraví tak a jeho ruky skúsene kĺžu po mojom chrbte, zastavujúc sa pri mojom zadku, kresliac po ňom svojimi prstami rôzne vzorce. Vzdychám jeho meno oproti jeho perám, na čo sa kútiky jeho pier vyzdvihnú nahor.

,,Netušil som, že som ti chýbal až takto. Boli sme predsa od seba len pár hodín," doberá si ma s úsmevom na perách, keď sú naše pery odpojené.

,,Prekáža ti to?" ostrosť môjho hlasu je hraná, čo si Zayn všíma, a preto nadvihuje pobavene obočie.

,,Že by sa z teba stalo zlé dievča?" Dotkne sa svojimi prstami mojej tváre, pričom jeho oči smerujú do tých mojich. ,,Avšak mala by si vedieť, že zlé dievčatá by sa mali trestať," vážnosť jeho hlasu ma núti lapať po dychu, moje pľúca vyžadujú vzduch, keď sa Zaynove pery letmo dotknú tých mojich.

,,Ak mám byť potrestaná tebou, tak potrestaná byť chcem," šepnem zvodne, čo Zayna vyvedie z miery.

Náš dych sa stretáva v jednom bode, keďže Zaynova tvár je blízko tej mojej, berie ju do rúk, bozkávajúc ma tvrdo a naliehavo, dokým mu nedôjde vzduch.



Zayn


Nemôžem myslieť, keď sa jej telo ocitá blízko toho môjho. Niečo hovorí, no ja nemám síl počúvať jej slová, dokážem sa pozerať len na pohyb jej pier a nemo prikyvovať.

,,Zayn, počúvaš ma?" skrčí obočie, pozerajúc sa len na jednu vec v tejto miestnosti, na moju tvár.

Pokrútim hlavou na znak nesúhlasu, čo vytvorí na jej tvári nahnevaný výraz.

,,Chcem sa ťa dotýkať," vydýchnem všetok vzduch, nachádzajúci sa v mojich pľúcach, pričom moje pery ostávajú pootvorené.

,,Čo ti v tom bráni?" nechápavo nadvihne obočie, pokladajúc svoju malú rúčku na moju hruď.

,,Chcem sa ťa dotýkať inak, než sa ťa dotýkam," priznám neistým hlasom, dávajúc svoj pohľad na jej ruku, položenú na mojej hrudi.

,,Tak to sprav, aj tak sme sa predsa dohodli, že dnes sa v našom sexuálnom živote znova posunieme," červená sa viac a viac, až nakoniec skláňa hlavu nadol, snažiac sa zabrániť mi vidieť jej tvár.

Je tak nevinná, nedotknutá a všetko, čo si s jej telom dokážem predstavovať ja, je to, ako leží podo mnou a kričí od slasti, ktorú jej spôsobujem ja. Moje myšlienky sú tak zvrhlé, že by som sa mal za ne hanbiť, no nehanbím sa, každú jednu myšlienku, či predstavu s jej telom, chcem uskutočniť.

Nehovorím nič na jej slová, len prstami zovriem jej tričko, preťahujúc ho cez jej hlavu.

,,Ak budeš chcieť, aby som prestal, tak mi to povieš, áno?" Nadvihnem obočie, pozerajúc do jej očí.

Nemo prikývne a jej oči sa zatvoria.

,,Malo by sa ti to páčiť," šepnem a to je posledná vec, pri ktorej sa ovládam.

Moje ruky rýchlosťou blesku rozopínajú jej až príliš dráždivú podprsenku, na čo ona vystrašene vydýchne.

Viem, že by som sa jej mal spýtať, či je všetko v poriadku, no nespravím to, nedokážem ovládať svoje telo, potrebujem sa jej dotýkať.

Zahryznem si do pery, keď sa jej hrudník ocitne blízko mojej tváre.

Hanbí sa ma, viem to podľa jej rýchleho dychu a silno zatvorených viečok.

,,Položím ti otázku a ty na ňu musíš odpovedať, dobre?" Pozerám na ňu a môj hlas obsahuje agresiu, hoc sa ju snažím zakryť.

Alina opatrne otvorí oči a v jej očiach sa nachádza strach, keď z jej úst vychádza tiché "dobre."

,,Kto je podľa mňa najkrajší na svete?" úškrn svieti na mojich perách, pretože po mojich slovách sa na Alininej tvári odráža pobavenie.

,,Neviem," odpovie, usmievajúc sa na mňa.

,,Ee, nesprávna odpoveď. Vieš predsa, že klamať sa nemá," upozorním ju, pokladajúc pery na jej krk, pričom jej telo tlačím do vankúšov.

,,Zayn," zachichoce sa.

,,Odpovedz na moju otázku pravdivo, láska," rozkážem jej, no môj hlas znie až príliš nežne.

,,Ja?" odpovedá mi otázkou, na čo zavrčím.

,,Samozrejme, že si to ty," prevrátim oči a svojimi perami sa presúvam k jej kľúčnej kosti, zanechávajúc za sebou vlhkú cestičku.

,,Ty a aj celé tvoje telo je skurvene krásne," hovorím, keď nechávam zo svojich pier vyjsť vzdych.

,,Nevieš si ani len predstaviť, čo s tebou chcem robiť," šepnem a hneď na to zhryznem jej bradavku, skríkne od prekvapenia, no podľa výrazu jej tváre viem, že sa jej to páčilo.

Svoj čin zopakujem ešte jedenkrát, na čo Alina vzdychne. ,,Avšak nemusíš sa báť, pôjdeme na to pomaly," vydýchnem, narážajúc perami na jej hruď znova a znova, až dokým sa jej nenasýtim.

Nie som ten, ktorý ti ublíži. Som ten, ktorý urobí všetko, čo chceš.

Korektorka:OlivaSweet

Time Out ||z.malik au✔Where stories live. Discover now