48.Chapter

1.5K 159 13
                                    

Zayn

Párkrát zaklipkám očami, snažiac sa ich otvoriť. Keď sa mi to konečne podarí, zmätene skrčím obočie, nevidiac Alinino telo.

Vstanem z postele, pričom hľadám Alinine oblečenie, no nenachádzam ho.

Hoc moje telo zakrývajú len boxerky, vyjdem z izby, smerujúc svoju chôdzu k schodom nachádzajúcim sa na konci chodby.

S nepríjemným pocitom v žalúdku začnem pomaly schádzať schodami, dúfajúc, že Alinu nájdem niekde v dolnom poschodí.

Avšak moje nádeje padajú, keď zazriem len jednu osobu, a to moju sestru.

,,Donyia, nevidela si Alinu?" Pýtam sa jej, čím docielim to, že si konečne všíma moju postavu.

,,Och, áno, odišla asi pred dvadsiatimi minútami," hovorí úplne pokojným hlasom, čo ma núti zamračiť sa na ňu.

,,Čože? Prečo odišla, veď dnes je sobota," môj pokoj sa stráca a nahrádza ho strach, šíriaci sa mojou mysľou.

,,Bože, Zayn. Upokoj sa. Volal jej otec, že má prísť domov," pretáča oči nad mojím chovaním, otáča sa mi chrbtom a necháva ma v tejto miestnosti samého.

Vraciam sa do svojej izby, kde do rúk zoberiem svoj iphone a vytočím Alinine číslo.

Nervózne poklepkávam prstami po nočnom stolíku, na ktorom sa začína usadzovať prach.

,,Áno?" ozve sa Alinin hlas, na čo vydýchnem, keďže som si myslel, že mi to nezdvihne.

,,Láska, prečo si odišla?" pýtam sa aj napriek tomu, že mi Doniya jej odchod vysvetlila.

,,Volal mi otec. Zase sa pokúša udobriť mňa a Audrey," otrávene si povzdychne a ja si viem v tejto chvíli presne predstaviť jej bolestivý výraz tváre.

,,Bál som sa, že si odišla kvôli tomu, čo sa stalo včera," zahryznem si do pery, pričom sa moje očné viečka zatvárajú.

,,Prepáč, ale povedala som Donyi, že ti má povedať, prečo som odišla. Nechcela som ťa budiť, vieš, že mám na teba väčšiu slabosť, keď spíš," jej hlas znie hravo a všetko, čo si v tejto chvíli želám, je to, aby bola pri mne.

Nesúhlasne zavrčím, na čo sa ona zachichoce. ,,Dobre vieš, že nenávidím, keď sa bez teba zobúdzam. Vlastne nenávidím všetko, keď nie si pri mne," nespokojne hovorím, zvierajúc v rukách vankúš, voňajúci ako Alina.

,,Zayn, neprivádzaj ma do rozpakov," smeje sa, čím zakrýva to, že som ju vyviedol z miery.

,,Milujem ťa," šepnem, túžiac po jej perách. ,,A chcem, aby si bola pri mne," rozkážem jej, no nezakrývam pobavenie, vpíjajúce sa do môjho hlasu.

,,Hneď ako to vybavím s otcom, pôjdem k tebe," uistí ma, na čo sa spokojne usmejem. ,,Budem končiť, pretože čím skôr to vybavím s otcom, tak tým skôr budeme spolu," vysvetľuje, pričom si viem predstaviť jej zamyslený výraz tváre.

,,Dobre, tak skladám," poviem, chystajúc sa spraviť to, čo som povedal.

,,Nie, nie! Ešte som ti nepovedala, že ťa milujem," upozorňuje ma hlasným tónom hlasu.

,,Tak to povedz."

,,Milujem ťa," prehovorí zvodným hlasom a hneď na to ruší hovor, ktorý medzi sebou vedieme.

***

Poťahujem si z cigarety poslednýkrát pred tým, než ju uhasím v popolníku ležiacom na sklenom stolíku, pokrytom rôznymi obalmi z cukríkov.

,,A páčilo sa jej to?" Harryho ďalšia otázka udiera do mojich uší, na čo naňho pootočím hlavu.

,,Vzdychala a kričala, takže myslím si, že áno," moje pery sa stočia do spokojného úsmevu, keď si spomeniem na jej pootvorené pery, z ktorých vychádzali vzdychy a moje meno.

,,Konečne si to vzal do svojich rúk, som na teba hrdý," pobúcha ma po ramene, vstávajúc z pohovky. Jeho postava smeruje do kuchyne, odkiaľ zoberie balíček čipsov.

,,Vieš, že som na ňu nechcel tlačiť, na to ju až moc milujem," pokrčím ramenami, tváriac sa neutrálne, hoc viem, že Harry bude mať po mojich slovách znova pripomienky na moju minulosti.

Chystá sa otvoriť ústa, keď znova zaujme miesto na pohovke vedľa môjho tela, no ja ho zastavím tým, že dám pred jeho ústa ruku, čím mu naznačím, aby nič nehovoril.

,,Nič nehovor," škaredo naňho zazriem, na čo on pobavene nadvihne obočie.

,,Chcel som povedať len to, že aj ona musí milovať teba, keď ti verí aj napriek tomu, čo sa o tebe hovorí," neisto sa zamračí, pričom na jeho tvári panuje znepokojený výraz.

,,O čo sa tu práve teraz snažíš?" vysmejem ho, neveriac, že niečo také vypustil z úst.

,,Len ma možno nebaví stále zapierať svoje pocity," vysvetlí a pozrie sa na mňa pohľadom značiacim mi bezradnosť.

,,Že by si sa zamiloval konečne aj ty?" nadvihujem obočie, snažiac sa zakryť vo svojich očiach výsmech.

Pretočí oči a presúva ich na televíziu, kde je pustený futbalový zápas, bohužiaľ, ani jeden z nás sa oň nezaujíma.

,,Pamätáš sa na Leah," prehovorí, pričom sa tvári, ako keby ho táto téma vôbec nezaujímala, no ja viem, že niečo, čo sa nachádza hlboko v ňom, si myslí opak.

xxx

Moje pery sú pod náporom alkoholu nachádzajúceho sa vo fľaške, z ktorej sa dostáva do môjho hrdla.

Keď uznám, že pre túto chvíľu alkoholu stačilo, pokladám fľašku na zem, pretože vhodnejšie miesto, kde by som ju mohol položiť, nenachádzam.

Poobzerám sa okolo seba, hľadajúc korisť pre tento večer, no namiesto dievčaťa, ktorého telo zakrýva len malý kus oblečenia, mi padne zrak na človeka robiaceho mi väčšinu času spoločnosť.

No v tejto chvíli horlivo diskutuje s blondínkou, jej tvár je poznačená slzami, ničiacimi jej mejkap, no ona tomu neprikladá žiadnu váhu

,,Zlomil si ma. Ale prečo by ťa to malo zaujímať, zlomil si predsa desiatky dievčat," nepríčetne kričí, pričom z jej pier vychádzajú hlasné vzlyky, padá na kolená a hoc sa jej Harry snaží pomôcť, odmieta ho.

Počujem ho hovoriť, ako mu je to ľúto a ja viem, že to myslí vážne, môžem to vidieť v jeho očiach.

xxx

Súcitne sa naňho pozriem, keď jeho ruka vchádza do jeho vlasov. Bolestne sa zatvári, z čoho vydedukujem, že mu v mysli prebehla tá istá spomienka ako mne.

,,Videl som ju včera, sedel som v jednom klube a ona si ku mne prisadla, ako keby som jej nikdy neublížil. Hovorila na mňa a nakoniec sa mi poďakovala za to, čo som jej spravil. Ďakovala mi za to, že som jej ublížil. Chápeš to?!" rozhorčene hovorí, vstavajúc z pohovky, akoby sa týmto činom chcel upokojiť.

Neviem, ako sa cíti, a ani to vedieť nechcem. Už len predstava toho, že by som mohol Aline ublížiť, zožiera moje svedomie a bodá do môjho srdca tie najostrejšie predmety, ktoré existujú.

Radšej by som si zlomil všetky kosti v mojom tele než tvoje srdce.

• • • • •

••ok, ok, máme tu Harryho, nebudem klamať, všetkých členov 1D, ktorí v Time Oute vystupujú LEN ako herci, shippujem s nejakým dievčaťom, takže plánujem, aby mali so sebou aspoň niečo spoločné v mojich príbehoch.😏😏😏

••už nám zostáva len Louis😇😇 5 častí do ukončenia tejto etapy a 12 do konca😢💙

Korektorka:OlivaSweet

Time Out ||z.malik au✔Where stories live. Discover now