Zayn
Počul som každé slovo, ktoré vyšlo z jej úst. Jej slová ma nútili červenať sa, avšak slová, ktorými o mne pochybovala, ma zasiahli natoľko, že môj prúdiaci dych v hrdle, sa zasekol.
Chcel som jej vykričať slová, ktoré som si pripravoval celé mesiace. Každý jeden deň sa mi na jazyku tvorilo stovky slov, ktoré som jej túžil povedať. Chcel som jej šepkať do ucha aká je krásna a ako strašne ju milujem.
No uvedomoval som si, že nie je možné ísť na náš vzťah, ktorý ešte ani len neexistuje tak rýchlo, ako som plánoval.
Zhlboka som dýchal, keďže som sa ju chystal osloviť.
,,Alina," môj hlas bol tichý, bál som sa, že ho nebude počuť, no moje obavy sa vytratili, keď jej postava prudko zastala.
,,Zayn," zaskočene prehovorila, otáčajúc hlavu mojím smerom. Privrel som oči, keď sa tými svojimi začala zarývať do tých mojich. ,,Č-o t-u robíš?" Koktavo sa spýtala, na čo som sa spokojne usmial.
,,Možno som ťa chcel vidieť. A možno som len zablúdil," zamyslene som sa zatváril, na čo sa ona pobavene uchechetla ,,To ma ani neobjímeš?" Nadvihol som obočie, hryzúc si peru od nervozity, ktorá ovládala moje telo.
,,Myslím, že pôjdem, Alina," ozval sa mne neznámy hlas, za ktorým som okamžite otočil hlavu, no môj zrak znova zablúdil na Alininu tvár. Jej tvár bola označená červenou farbou, čo ju robilo ešte krajšou než bola.
Hneď, ako odišlo dievča, ktoré robilo pravdepodobne Aline spoločnosť, sa jej telo ocitlo v tesnej blízkosti s tým mojím. Neváhal som ani sekundu a omotal som paže okolo jej tela.
,,Prečo mi toto robíš?" Zúfalo som šepkal do jej vlasov, ktoré voňali po vanilkách.
,,Čo ti robím?" Vystrašene sa na mňa zahľadela a ja som nedokázal skrývať svoj úsmev.
,,Robíš zo mňa blázna, ktorý každé ráno myslí na tvoju tvár. Ktorý dúfa, že raz príde deň kedy ťa bude môcť pobozkať," hoc som jej tieto slová nikdy nechcel povedať, povedal som jej ich. Bola prvým dievčaťom, ktorej som sa hanbil, ukradla mi moje srdce.
,,Zayn," zalapala po dychu pravdepodobne od prekvapenie, ktoré som spôsobil svojimi slovami.
,,Poznáš ma predsa len dva dni," zamračila sa, čo pôsobilo až príliš rozkošne.
,,Nie, Alina nepoznám ťa len dva dni," zasmial som sa, hoc ona môjmu smiechu nemohla porozumieť. ,,Pamätáš sa, keď som ti povedal, že som tvoj pozorovateľ?" Priblížil som sa k jej tvári, na čo ona zaklipkala svojimi riasami.
,,Pamätám," prikývla a v jej hlase sa črtala zmätenosť.
Nadýchol som sa, pripravujúc sa povedať všetko o mojej závislosti, ktorú prechovávam k jej maličkosti. No hlas, ktorý prerušil naše zbližovanie mi vo všetkom zabránil.
,,Alina," bol to mužský hlas, ktorý mi bol až príliš známy. Hrubosť hlasu, ktorým vyslovil meno Alini ju donútila trhnúť sa a prerušiť naše objatie, v ktorom sme sa nachádzali.
,,Čo si myslíš, že robíš?" Znova skríkol, no tentoraz bol jeho hlas oveľa hlasnejší.
,,Axel, upokoj sa," Alina pretočila oči a namiesto toho, aby sa odo mňa vzdialia sa ku mne priblížila, akoby sa ho bála.
,,Mám sa upokojiť, keď tu stojíš s Malikom. Kurva veď ty ho objímaš. Si normálna?" Kričal popri tom, ako sa približoval k naším, stojacím postavám.
,,Mohol by si prestať na ňu kričať. Nevidíš, že sa ťa bojí," zamračil som sa naňho, snažiac sa krotiť svoj hnev. Alinine telo sa triaslo, na čo som ho pevnejšie objal.
,,Alina, j-a ne-chem ti ublížiť," jeho slova vytvárali na Alininej tvári pohoršenie, no zakryla ho tým, že svoju hlavu zaborila do mojej hrude.
,,Odíď," šepla skoro nezrozumiteľne, no on ju aj napriek tomu počul.
,,Alina, ja som to tak nemyslel, len ma zaskočilo, že sa poznáš s Malikom. Vieš predsa, že ho tvoja sestra nenávidí. Nechcem ani vedieť, čo by robila keby ťa tu s ním videla."
Alina
,,To môže byť tebe úplne jedno," zavrčala som a venovala som mu jeden pohľad, ktorý naznačoval, aby odišiel, na čo on bohužiaľ len pokrútil hlavou.
,,Som zvedavý, čo spraví, keď zistí, že sa s ním stýkaš," odfrkol si a spravil krok vzad, čo značilo to, že odchádza.
,,Nemá to odkiaľ zistiť. Samozrejme ak jej to nepovieš," skríkla som, keď sa jeho postava vzdialila.
,,Nepoviem jej to, ale my sa budeme musieť ešte porozprávať," otočil sa mojím smerom a ukázala na moju maličkosť ukazovákom.
Poslednýkrát som sa pozrela jeho smerom a až po tom som si spokojne vydýchla.
,,V poriadku?" Spýtal sa starostilo Zayn, na čo som sa pousmiala, keďže jeho hlas znel tak upokojujúco.
,,Keď si tu ty, tak áno," priznala som a moja, červenajúca tvár sa hlbšie zaborila do jeho hrude.
,,Alina," spokojne si vydýchol, no v jeho hlase som počula isté pochybnosti.
,,Deje sa niečo?" Nervózne som nadvihla hlavu k tej jeho, hoc sa moja tváre ešte stále červenala.
,,To s tvojou sestrou," odmlčal sa, akoby hľadal správne slová. ,,Keby sme boli náhodou spolu, nepriznáš sa ku mne, však?" Zatriasol hlavou a jeho tvárou prešla bolesť.
,,Čože? Nie, to určite nespravím. Ak budem s tebou chcieť byť, tak budem a ona to bude musieť akceptovať," s istotou v hlase som povedala, na čo sa on vrelo usmial.
,,Z toho vyplýva, že chceš byť so mnou?" Uškrnul sa a jeho ruky spadli na môj pás, ktorý následne pevne zovrel.
,,Mám isté pochybnosti," sklopila som zrak, priznávajúc mu moje obavy.
,,Aké pochybnosti? Robím niečo zle? Idem na to prirýchlo? Nepáčim sa ti? Máš rada niekoho iného?" Som a-," jeho záplava otázok ma nútila smiať sa, no svoj smiech som skryla a prerušila ho tým, že som viackrát skríkla jeho meno.
,,Nie, nie páčiš sa mi len ty," ujasnila som mu, na čo si on spokojne vydýchol.
,,Toto mi už nerob, áno?" Upozornil ma a jeho oči sa privreli. ,,Už nikdy mi to, prosím nerob," opakoval a svoju hlavu priložil k môjmu ramenu.
Usmiala som nad jeho reakciou a moje telo sa zatriaslo od dobrého pocitu, ktorý prepaľoval moje vnútro.
,,Tak v tom prípade pochybuješ o čom?" Nervózne sa zahľadel do mojich očí.
,,Vieš, čo sa o tebe hovorí a ja mám strach, že ma chceš len využiť," hrýzla som si peru, pozerajúc sa do zeme.
,,Pane Bože, Alina, ako si to môžeš myslieť? Nevidíš, čo so mnou robíš? Myslíš, že keby som ťa chcel len zneužiť, snažil by som sa ťa až takto zaujať," v jeho hlase bola zmienka po hneve, čo ma zaskočilo, no zároveň usvedčilo o tom, že sa mu naozaj páči.
,,Prepáč, bolo odo mňa hlúpe myslieť si niečo také," pozrela som sa mu do jeho čokoládových očí, ktoré prepaľovali moju tvár.
,,Veľmi hlúpe," dodal a jeho mračiaca sa tvár, sa priblížila k tej mojej. ,,Zajtra pre teba prídem presne o tretej," šepol do mojich vlasov pred tým, než do nich dal bozk.
,,To sa ma pýtaš alebo mi to oznamuješ," zasmiala som sa, keďže jeho slová vôbec nezneli ako otázka.
,,Oznamujem ti to," usmial sa a svoju tvár skryl do môjho krku. ,,Keďže ťa chcem zaujať mal by som ostať záhadný, takže budem musieť odísť," jeho ruky sa stratili z môjho tela a jeho postava sa načisto vytratila z môjho dosahu.
,,Dobrú noc, Alina," to boli posledné slová, ktoré povedal pred tým než odišiel.
Pousmiala som sa nad naším stretnutím, ale keďže sa ochladilo, vybrala som sa k svojmu domu, spomínajúc na to, ako som sa cítila v Zaynovom objatí.
***
Pokračovanie nabudúce.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Time Out ||z.malik au✔
FanficMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...