29.Chapter

1.5K 164 7
                                    

Alina

Zaynova ruka pevne zoviera tú moju, ťahajúc ma cez miestnosť, nachádzajúcu sa v jeho dome, kde sa nachádza minimálne polovica jeho rodinných príslušníkov. Ich pohľady sa namieria na moju osobu a zamerajú sa na tašku, visiacu na Zaynovom ramene.

,,Dobrý deň," zamrmlem, stretávajúc sa s pohľadom Zaynovej mami. Zamračí sa, keď jej zrak dopadne na moje líce, ktoré je určite poznačené červeným odtlačkom.

,,Si v poriadku, zlatíčko?" Postaví sa zo stoličky a púšťa šálku, v ktorej je pravdepodobne čaj.

,,Mama," upozorní ju Zayn a moju postavu tlačí ku schodom, vedúcim na horné poschodie.

,,Prepáč," šepne mi do vlasov, keď vchádzame do jeho izby, voňajúcej ako on.

,,To je v poriadku. Nemohla predsa vedieť, čo sa mi stalo," uchechtnem sa a otáčam sa tvárou k Zaynovi, keďže doteraz mohol vidieť len môj chrbát.

,,Ja viem, ale,.." odmlčí sa a jeho prsty sa stretnú s mojim lícom. ,,Je mi to ľúto," povie bez toho, aby sa jeho zrak sterol s tým mojím. Položí na moje líce pery a začne naň pokladať bozky, no je opatrnejší než zvyčajne, ako keby sa bál, že by mi mohol svojim bozkom ublížiť.

,,Nemôžeš za to, Zayn," upozorním ho, keďže nechcem, aby si takéto veci myslel.

,,Ale mám pocit, že áno," namieta, no ja nemôžem povedať nič, čo by to vyvrátilo lebo spája naše pery do bozku.

Bozkáva ma dravo a hoc som tým zaskočená spolupracujem. Do našich bozkov dáva až príliš veľa emócií, na čo nie som zvyknutá, a preto sa od neho odťahujem. Pozriem mu priamo do očí a moje pery sú mierne pootvorené, keďže z nich vychádza vzduch.

,,Prepáč, nechal som sa uniesť," šepne až príliš tichým hlasom, ako keby ľutoval svoj čin.

Rázne pokrútim hlavou, pretože nenávidím, keď sa mi ospravedlňuje za to, že stratil kontrolu nad svojim telom. Chyba je vo mne a nie v ňom aj keď si myslí opak.

,,To ja by som sa mala ospravedlňovať tebe. Nie som dostatočne skúsená na to, aby som ti dala všetko, čo by si chcel," poviem, no moje oči sa nestretávajú s tými jeho, ale s dlážkou, keďže skloním hlavu nadol.

Vyzdvihne moju tvár pomocou prstov, ktoré sa chytia mojej brady a núti ma čeliť jeho pohľadu. Hlasno vydýchnem, pretože farba jeho očí je neopísateľná. Mohla by som ju zrovna s farbou čokolády, no myslím si, že ani v nej by som nenašla správny odtieň, ktorý by vystihoval jeho oči.

,,Môžem ťa uistiť, že mi nemá prečo vadiť, že si neskúsená, lebo keby si skúsená bola, znamenalo by to, že si bola s niekým iným okrem mňa," zahryzne si do pery a následne nakláňa svoju tvár k tej mojej. ,,A dobre vieš, že by som toho dotyčného pravdepodobne zabil, keďže som až príliš majetnícky," dodá a jeho hlas znie zastrašujúco, no zároveň dostáva moju myseľ na miesto, kde nedokáže vnímať nič iné len jeho. ,,Takže bol by som rád, ak by si už také veci nikdy nehovorila," prejde rukou po mojej tvári a znova spája naše pery, snažiac sa mi dokázať jeho nežnú stránku, keďže jeho pery sa tentokrát o tie moje obtierajú len jemne.

Lapám po dychu, keď sa odo mňa odťahuje, pozerá do mojich očí a jeho dych naráža do mojej tváre. Mierne sa pousmeje a ja si v tej chvíli uvedomujem, že sa na ňom stávam závislá.

Zayn

Jej telo zovieram v náruči až príliš silno, ako keby som sa bál, že ju stratím. Pozerám sa na ňu, hoc jej oči sa zaoberajú televíziou, v ktorej momentálne začína nejaký film.

,,Alina," počujem šepot mojej najmladšej sestry a následne jej blížiace sa kroky. Pretrie si oči a žiadostivo pozerá na Alinu.

Nakloní sa k nej a niečo jej pošepká, na čo sa moja sánka napne, keďže nemôžem počuť slová, ktoré jej povedala. Alina jej venuje len úsmev a prikyvuje, na čo sa Safaa spokojne usmieva a pritúli sa k Aline, berúc jej ruku do tej svojej a začne sa hrať s jej prstami.

,,Safaa, mala by si sa pozerať na televíziu, nie na Alinu," uchechtnem sa, pretože jej pohľad spočíva na Alininej tvári.

,,Ale ty sa na ňu dívaš," zamračí sa a jej hlas je neprirodzene nepríjemný.

Zasmejem sa na nej, no keď zbadám Alinin pohľad, prepaľujúci moju tvár, svoj smiech zastavím.

,,Prečo sa ty na ňu môžeš dívať a aj nie?" Nespokojne si povzdychne a nespúšťa Alininu ruku.

,,Pretože Alina je moja priateľka," vysvetlím jej, na čo sa na mňa Alina nechápavo pozrie a tým mi naznačí, že moja odpoveď nie je zmysluplná.

,,Alina budeš moja priateľka?" Spýta sa a na jej tvári sa nemihá žiadne znepokojenie.

Obaja vybuchneme do smiechu, na čo sa na nás Safaa nechápavo pozrie.

,,Prečo sa mi smejete?" Skríkne a postaví sa na pohovku, aby nám mohla dať najavo, že sa na nás hnevá.

,,Alina nemôže byť tvoja priateľka, Safaa," poviem jej, no ona na mňa stále nechápavo hľadí.

,,Prečo nie?"Zavrčí a jej pohľad mi naznačuje, že s mojimi slovami nesúhlasí.

,,Pretože keby bola tvoja priateľka musela by si sa s ňou bozkávať," hovorím, vediac, že ju týmito slovami nepoteším.

,,Fuj, Zayn si nechutný," skríkne a odchádza z mojej izby rýchlimi krokmi.

,,Nič zmysluplnejšie si si nevedel vymyslieť?" Alina pobavene nadvihne obočie a jej kútiky úst sa vyzdvihnú do úsmevu.

,,No dovoľ, ja som sa snažil," urazene na ňu pozriem a odvraciam od nej tvár.

,,Alebo si len chcel, aby odišla," podozrivo na mňa hľadí, hoc moja tvár je od tej jej odvrátená.

,,To mal byť len bonus," priznám, no snažím sa znieť urazene.

,,Bonus?" Spýta sa a z jej hlasu nemizne pobavenie. Otáča moju tvár k tej jej a začne po nej prechádzať svojimi malinkými dlaňami, na čo sa pousmejem, zaoberajúc sa jej očami.

,,Bonus," šepnem, uvedomujúc si, že hypnotizujem jej tvár svojim pohľadom.

,,Môžem vedieť, prečo si chcel, aby odišla?" Spýta sa a jej ruky opúšťajú moju tvár, na čo nespokojne zavrčím a zachytim ich, naznačujúc jej nech ich tam vráti. Spraví tak a tým zapríčiní, že znova môžem vnímať jej jemnosť rúk

,,Pretože som ťa chcel bozkávať," oznámim jej, ako keby to bola tá najjasnejšia vec na svete.

,,V tom prípade by si mal začať," povie a tentokrát ja skladám jej dlane z mojej tváre.

Dravo sa prisajem na jej pery a jej telo zatlačím do vankúšov, ruku patriacu jej, nasmerujem k mojim vlasom, ktoré následne zovrie v prstoch, na čo slastne vydýchnem do jej pier.

Znova sa neovládam, no tentokrát nezaznamenám v Alinich bozkoch žiadnu nesmelosť, a tak pokračuje.

Zober si zo mňa každý kúskom. Vezmi si moje, bijúce srdce, no sľúb mi, že ma budeš milovať naveky.

KOREKTORKA: basicallyluke


Time Out ||z.malik au✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt