Alina
Môj zrak spočíva na mojich bosých chodidlách, dotýkajúcich sa chladných dlaždíc, nepozerám na Zayna, keď zastavuje a začne zo seba vyzliekať všetko oblečenie, ktoré na sebe má.
V jeho pohyboch nerozoznám ani náznak nervozity, čo ma núti cítiť sa ešte horšie, keďže všetko, na čo v tejto chvíli dokážem myslieť, je nervozita a hanba. Tieto dve slová svietia pred mojimi očami veľkými písmenami, blikajúcimi načerveno.
Nadychujem sa, hoc viem, že tento čin mi nepomôže v tom, aby som sa upokojila.
,,Láska, vieš, že ak to nechceš robiť, tak to nemusíme robiť, však?" Zaynov hlas ma núti otvoriť oči, avšak nepremiestnia sa do tých jeho.
,,J-a," silno k sebe privriem očné viečka, nevediac, čo povedať.
,,Alina?" Jeho postava sa zrazu ocitá blízko tej mojej, čím si vyslúži moju plnú pozornosť, pozriem mu konečne do očí, no keď v nich uvidím túžbu, ktorú sa svojimi slovami znova snaží zakryť, pokrútim hlavou.
,,Chcem to urobiť," odhodlane naňho prehovorím, čím ho zaskočím viac než očakávam. Prikyvuje, snažiac sa mi pozerať priamo do očí, no ja si všímam, že jeho zrak uchádza na moje telo.
,,Daj mi ruku," žiadam ho, pričom pred neho naťahujem svoju ruku, ktorú hneď na to chytá.
,,Rozviaž to," šepnem, pozerajúc raz do jeho tváre a raz na opasok z látky, zaviazaný do mašle, zabraňujúci odhaľovať moje telo.
,,Čože? Ja?" Strach sa vpíše do jeho tváre, keď z jeho pier, vyzerajúcich väčšie než predtým, vyjdú slová smerované mne.
,,Nechcem to urobiť ja," priznám a som si viac než istá, že sa do mojich líc dostáva červeň.
Zayn nič nehovorí, môžem počuť len jeho zrýchľujúci sa dych a cítiť jeho prsty, snažiace sa rozviazať môj opasok.
Silno privrie k sebe očné viečka, keď sa opasok uvoľní, odhaľujúc tým väčšie množstvo môjho tela. Skoro nedýcham, keď sa Zaynove prsty stretnú s pokožkou teste pod mojimi prsiami.
,,Daj ho konečne dole," nedočkavo pokrčím obočie a svoje oči stále nechávam zatvorené.
Zayn sa uchechtne, avšak nerobí to, o čo som ho požiadala, a stále prstami prechádza po mojej pokožke, na ktorej sa vďaka jeho dotyku tvoria zimomriavky, nesúce sa celým mojim telom.
Jeho prsty, pôsobiace tak horúco, sa nezastavujú, až dokým nezhodia z môjho tela látku, skrývajúcu moje telo.
Dych z mojich pier vychádza nepravidelne, a tým prezradzuje moju nervozitu, ktorá je pravdepodobne dostatočne vidieť aj bez tohto náznaku.
,,Nebuď nervózna, Alina," šepká Zayn, pričom sa jeho pery stretávajú s mojím lícom, zhíknem, keďže som nečakala, že sa nachádza tak blízko mňa.
,,Poď," povie, ťahajúc moju ruku vpred, čím mi naznačí, aby som nasledovala jeho postavu, smerujúcu do sprchového kútu.
Neisto robím kroky vpred, pričom sú moje oči stále zatvorené. Zayn si tento fakt všimne a z jeho pier vyjde menší smiech.
,,Bojíš sa toho, čo uvidíš?" Pýta sa a jeho chôdza sa zastavuje, otáča svoje telo k mojej tvári. A tým, že zovrie v prstoch moju bradu, mi naznačí, že chce, aby som otvorila oči.
,,Nie, nebudem sa na teba pozerať," hovorím tichým hlasom, hanbiac sa za to, že sa pred ním nachádzam nahá.
,,Prečo?" Skrčí obočie, ako keby nechápal moje slová.
,,Je to pre mňa troška trápne?" hovorím slová v otázke, značiac mu tým, že by to mohol vedieť aj on sám.
Pretočí nado mnou oči a začne ma opäť ťahať k sprchovému kútu. Vstúpi doň prvý a hneď na to púšťa vodu. Dopadnú na mňa prvé kvapky, ktorých teplota nie je najvhodnejšia, keďže sú až príliš studené.
,,Takže budeš mať po celý ten čas zatvorené oči?" Nadvihuje pobavene obočie, otáčajúc sa k mojej tvári.
,,Samozrejme," uchechtnem sa, aj keby som najradšej v tejto chvíli kričala.
,,Dobre, v tom prípade neuvidíš to, čo budem s tebou robiť," hneď ako dopovie svoje slová, oči dokorán otvorím. Moje oči ho prepaľujú nie najpríjemnejším pohľadom, čo ho núti usmievať sa.
Pritiahne si moje telo k tomu svojmu, vypísknem a pre istotu znova zatváram oči. Rukou prechádza po mojom chrbte a pritlačí si moju tvár k svojej hrudi.
Zatváram oči a hoc sa túžim dotýkať jeho tela tak isto, ako on to toho môjho, nerobím to, až príliš sa hanbím. Hanbím sa pred jeho očami či dotykmi. Mám strach, že pre neho nie som dostatočne dobrá.
,,Nehanbi sa, prosím," Zayn si zúfalo povzdychne, keď spúšťam svoje ruky pozdĺž môjho tela, a tým docielim to, že sa ho vôbec nedotýkam. ,,Si krásna, rozumieš? Nie, nie vlastne nie. Nie si krásna, ty si to najkrajšie stvorenie na tomto skurvene úbohom svete," jeho slová ma zaskočia, možno to bude sčasti tým, že som ich neočakávala a možno preto, lebo celú jeho reč spestril nadávkou.
Nadýchnem sa a ruky priložím k jeho hrudi, otvárajúc oči len preto, aby som mala výhľad na jeho tetovania, ktorými je pokrytá väčšia časť jeho tela. Viacero z ich som nevidela, pretože ešte nikdy nebol predo mnou úplne nahý.
,,Najkrajší si ty a nie ja," šepnem do jeho hrude a odvážim sa jej dotknúť svojimi perami. Usmejem sa, keď počujem, ako Zayn zalapal po dychu.
,,Nehovor hlúposti," zasmeje sa, čím sa pravdepodobne snaží zakryť zaskočenie, ktoré som mu priniesla tým, že som ho začala bozkávať po hrudi.
Moje oči sa rozšíria, pretože zo Zaynových pier vychádza vzdych, keď sa mu pokúšam urobiť na pokožke pod krkom cucflek.
Smejem sa na výraze jeho tváre, no môj smiech ustane vo chvíli, keď sa ocitám pritlačená na kachličkách, syknem od bolesti a snažím sa zvyknúť si na chlad, vystreľujúci do môjho tela.
,,Nemala si to robiť. Teraz som nútený urobiť cucflek na každom kúsku tvojho tela," povie úplne vážnym hlasom, na čo rozšírim svoje belasé oči.
,,Zayn," napomeniem ho, no on na mňa stále hľadí pohľadom, v ktorom sa nachádza vážnosť.
Pomaly začne prechádzať svojimi rukami po mojom tele, pričom sa jeho oči neodtrhnú od tých mojich. Vydýchnem, keď sa jeho prsty stretávajú s pokožkou tesne pod mojimi prsiami.
Nijako ma neupozorňuje na svoj čin, len prejde rukou cez moje prsia, čo ma núti zahanbene zatvoriť oči. ,,Prepáč," šepne Zayn, keď dám pery do rovnej línie. ,,Nemal som to urobiť," porazenecky šepne a neisto nakláňa hlavu k tej mojej.
Pokrútim hlavou, čím mu naznačím, že nesúhlasím s jeho slovami, a rukou vyhľadám tú jeho. Položím ju na jedno z mojich pŕs, na čo jeho postava stuhne. Venuje mi jeden pohľad, značiac mi, či som si istá, že je v poriadku to, kde sa nachádza jeho ruka.
Spojí naše pery do bozku, do ktorého sa mieša voda, padajúca na naše telá. Vzdychne do bozku, keď jeho ruka stlačí moje prsia. Úsmev patriaci Zaynovi je posledné, čo vnímam pred tým, než sa jeho pery začnú venovať tým mojim oveľa tvrdšie.
To, čo ma nútiš cítiť, sa dá porovnať s mojím najkrajším snom.
Korektorka:OlivaSweet
••milujete ma😏😏 dva diely za sebou💙💙. bola by som rada keby ste sa k všetkému tomuto vyjadrili💙•• 10k prečítaní 3k votes, pane bože ďakujem!!!!💙💙💙💙💙💙💙💙
ESTÁS LEYENDO
Time Out ||z.malik au✔
FanficMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...