26.Chapter

1.5K 160 7
                                    

Alina

,,Zayn, nerob to," zvýsknem, keď sa svojou bradou dotkne tej mojej a zanechá na nej červené stopy, ktoré zapríčiní jeho strnisko.

,,Prečo?" Chichoce sa a kradne z mojich pier bozky.

,,Bolí to," ublížene sa naňho pozriem a rukami prejdem po svojej brade, naznačujúc mu, že s tým má prestať.

,,Ospravedlňujem sa ti, láska," šepne a začne obsypávať bozkami moju bradu.

,,Láska?" Prekvapene sa spýtam, pozerajúc sa na to, čo svojimi perami na mojej pokožke robí.

,,Si predsa moja láska, nie?" Hravo nadvihuje obočie, prechádzajúc ukazovákom po mojej pere.

,,To musíš vedieť ty," pokrčím ramenami a letmo sa obtriem o jeho pery.

,,Najprv mi to musíš odsúhlasiť," upozorní ma, no s úsmevom na tvári.

,,Takže chceš povedať, že keby som nechcela byť tvojou láskou, tak by si ma už nemal rád?" Prižmúrim oči, zakrývajúc svoj úsmev.

,,Ty by si predsa niečo také nikdy nepovedala," zakrúti hlavou a nespokojne sa zatvári. ,,Povedz, že si moja láska," šepne naliehavým tónom hlasu.

,,Som tvoja láska, Zayn," zasmejem sa, keď jeho nespokojný výraz tváre nahradí spokojný.

,,Len moja," povie do bozku, ktorý sa stáva každou sekundou hlbší.

,,Zayn," odtiahnem sa od neho, pokladajúc ruku na jeho zdvíhajúcu sa hruď.

,,Musím ísť," poviem a môj pohľad zablúdi k môjmu domu, pred ktorým stojíme minimálne hodinu.

,,Nechcem, aby si šla," zahryzne si do pery a rukami prechádza po mojej tvári, čím sa ma snaží obmäkčiť.

,,Ten test je naozaj dôležitý, Zayn," upozorním ho, skladajúc jeho ruky z mojej tváre, hoc to robím nerada.

,,Tak sa naň budeme učiť spolu," smutne na mňa pozrie, naznačujúc, že svoje slová myslí vážne.

,,Obaja vieme, že sa budeme bozkávať a nie učiť," zasmejem sa, na čo sa on zamračí.

,,Nerada sa so mnou bozkávaš?" Ublížene sa pýta, na čo ja okamžite krútim hlavou a začnem ho bozkávať po celej tvári.

,,Nehovor hlúposti," pobozkám ho na pery, kresliac mu svojimi prstami znaky po tvári.

,,To bola otázka," nespokojne zavrčí, keď sa od neho odťahujem.

,,Idem, Zayn," s pobavením v hlase poviem, vediac, že moje slová nebude brať vážne.

,,Nie, prosím," zamrmle, no púšťa moju ruku.

,,Test," poviem, otáčajúc tvár k tej jeho.

,,Dobre, dobre, ale chcem pusu."

,,Len jednu?"

,,Ty vieš, že viac," priblíži sa ku mne, chytajúc moje boky.

Spojím naše pery, bozkávajúc ho tak dlho, dokým mojim pľúcam nedôjde vzduch.

Púšťa ma a jeho oči ma pozorujú, keď svoje ruky skladám z jeho hrude.

,,Zavolaj mi, keď sa doučíš, áno?"

,,Mala som to v pláne."

,,Och, tak ty si to mala v pláne?" Nadvihuje obočie a jeho hlas znie hravo.

"Milujem ťa, Alina," dodá oveľa nežnejším hlasom.

Odtiahnem sa od neho a bežím k dverám čo najrýchlejšie, ako viem. Otáčam sa a Zayn sa na mňa zamračene díva, keďže som mu nepovedala, že aj ja milujem jeho.

Ruku položím na kľučku od dverí a až keď vojdem do domu, poviem, čo som mala v pláne, pretože viem, že keby som to povedala pred ním, tak by sa so mnou hádal.

,,Ja teba viac," zaškerím sa, zatvárajúc za sebou dvere, no predtým započujem jeho slová.

,,To nie je spravodlivé."

Na perách mi vďaka tomu svieti úsmev a jediné, na čo dokážem myslieť, sú jeho dlane, dotýkajúce sa mojej tváre.

,,Alina," strhnem sa, keď sa do mojich uší dostane hysterické kričanie môjho mena.

Po schodoch začne bežať postava mojej sestry a jej červené opuchnuté oči udrú do tých mojich.

,,Dúfam, že si spokojná s tým, čo vďaka tebe prežívam," vzlykne a blíži sa k mojej postave, na čo sa ja od nej začnem vzďaľovať.

,,Nič som ti nespravila. Nemôžem za to, že ťa Zayn nemiluje," pokojným hlasom jej odvetím, nedívajúc sa do jej očí.

,,Keby si s ním nebola, tak by som mala šancu, že sa možno raz do mňa zamiluje," povie, ako keby to bola tá najjednoduchšia vec na svete.

,,No tak o tom silno pochybujem," falošne sa na ňu usmejem, chystajúc sa obísť ju a ísť do svojej izby.

,,Rozíď sa s ním," chytá ma za lakeť a jej slová znejú ako príkaz.

,,Čo sa to tu deje?" Vyruší nás mama, ktorá na nás hľadí s nechápavosťou v očiach.

,,Dobre vieš, čo sa tu deje. Alina mi zobrala niečo, čo je moje," zavrčí, dívajúc sa mi priamo do očí.

,,Preboha, Zayn nie je tvoj. Chodím s ním ja a ty si s ním nemala nič spoločné, nikdy by ťa nechcel," moje slová sú čiastočne ovplyvnené hnevom, ale uvedomím si to, až keď z mojich úst vyjdú.

,,Určite by ma chcel. Každý ma predsa chce, ja totižto nie som ty," skríkne a jej slová naznačujú, že patrím k skupine dievčat, ktoré nikto nechce.

,,Audrey, to, že s tebou chce každý spať, pretože každý v tvojom okolí vie, že si kurva, neznamená, že som horšia než ty," oplatím jej hlasitosť hlasu, na čo ma ona púšťa a vyhľadáva pohľad matky.

Mama k nej pristúpi a hľadí na ňu, ako keby zvažovala celú túto situáciu. Potom pristúpi ku mne a jej ruka sa stretne s mojím lícom.

Udrie ma tak silno, že sa moja tvár otočí do druhej strany. Zalapám po dychu a neodvažujem sa jej pozrieť do očí.

,,Takto nebudeš hovoriť o svojej sestre, " skoro kričí, no na koniec svoj hlas znižuje.

,,Ale ona ma môže ponižovať, však?" Neudržím slzy, tlačiace sa do mojich oči, keďže toto bolo po prvýkrát, čo ma udrela.

Začne otvárať ústa, ako keby sa snažila niečo povedať, no ja ju preruším.

,,Vždy som bola ja tá dobrá. Nikdy som nebývala v baroch do noci alebo som neprepadala zo žiadneho predmetu ako Audrey. Bola som vždy tá slušná dcéra a ty to dobre vieš. A vieš aj to, že Audrey spáva s každým druhým chalanom, ktorého uvidí. Tak mi teraz povedz, prečo si ma udrela? Pretože som povedala pravdu?" Kričím na ňu a z mojich očí stále tečú slzy.

Nečakám na jej odpoveď, len vybehnem schody, smerujúce k mojej izbe, kde za sebou zatvorím dvere a zo svojej tašky vyberiem mobil.

Zotriem si slzy, aby som mohla vidieť na jeho displej a v kontaktoch vyhľadám Zaynove číslo.

Možno by som mala ľutovať to, že som s tebou, no ja viem, že ty si to najlepšie, čo ma v živote stretlo.

••nie som si úplne istá, či je táto časť dobrá, osobne s ňou nie som spokojná, takže uvítala by som vaše názory.

••tisiiiiiic voteee omg 1K bože ja neverím, na každej časti je minimálne 30 vote to je strašne ach užasne❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤, ale to neznamená, že teraz budete neaktívni 😒😒😒 pekne votujte všetko, čo vidíte 😇😇😇 a hlavne komentujte💋💋

Korektorka:OlivaSweet

Time Out ||z.malik au✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt