9.Chapter

1.9K 176 3
                                    

Zayn

Moje bosé chodidlá kráčajú po chladnej zemi, ktorá vedie k mojej izbe. Prstami chytím cigaretu, ktorú zvierajú moje pery a vystrašme vydýchnem, keď pred mojimi nohami zazriem svoju malú sestru.

,,Zayn, nemôžeš fajčiť v dome," škaredo na mňa hľadí a jej veľké očká sa premiestňujú na cigaretu.

,,A ty nemôžeš byť o takomto čase hore, Safaa," skloním sa k jej postave a cigaretu schovám za svoj chrbát, aby nemusela cítiť jej pach.

,,Nemôžem spať," šepne skoro nečujne a svoj pohľad zamiera na zem. ,,Chcela som ísť za tebou," prizná a jej drobná rúčka sa dotkne môjho pleca.

,,Chceš spať so mnou?" Usmejem sa na ňu, keďže jej oči znova pozorujú moju tvár.

,,Ak môžem," nervózne prekročí z nohy na nohu, na čo sa rozosmejem.

,,Prečo by si nemohla?" Zmätene si obzriem jej tváričku a tým, že ju chytám za ruku jej naznačím, aby ma nasledovala do mojej izby.

,,Myslela som, že ma pošleš preč ako Doniya," stlačí mi ruku, keď otváram dvere, na čo sa pousmejem.

,,Ona ťa poslala preč?" Prekvapene sa pýtam, keďže viem, že Safaa s Doniyou spáva často.

,,Mala tam chlapca," šepne zahanbene, na čo neprirodzene roztvorím oči.

,,Tak chlapca, áno?" posmešne si odfrknem a vojdem spolu so Safou do izby. Pomalým pohybom ju pokladám na posteľ a cigaretu, ktorú mám stále za chrbtom uhasím tým, že ju stlačím o dno skleného popolníka.

,,Presne tak," prikývne, zatiaľ čo sa prikrýva paplónom.

Moje telo nájde miesto vedľa Safi, ktorá sa na mňa pousmeje. ,,Aj ty máš dievča?" Zvedavo dvihne hlávku k mojej tvári.

,,Pracujem na tom," odvetím, na čo ona nadvihne obočie.

,,Pracuješ?"

,,Páči sa mi jedno dievča," ujasním jej, na čo ona roztvorí oči.

,,A ona ťa nechce," sklamane si ma obzrie, na čo rozšírim svoj úsmev.

,,Myslím, že chce," hlavu položím na vankúš a pozerám sa na tvár Safi.

,,Takže budete spolu a potom ma budeš vyháňať z postele aj ty," zahundre a jej obočie sa spojí, pretože sa začne mračiť.

,,Safaa," zaškerím sa a začnem ju štekliť, na čo sa po celej miestnosti rozoznie jej smiech.

,,Čo? Určite ma nebude mať rada," nespokojne zavrčí, no z jej pier stále vychádza smiech, kvôli mojím prstom, ktoré behajú jej bruchom.

,,Určite ťa bude mať rada," s istotou v hlase prehovorím a prestanem ju štekliť.

,,Ako to môžeš vedieť?"

,,Proste to viem."

,,Predstavíš mi ju niekedy?" Dotkne sa môjho nosu, na čo ho skrčím a venujem jej nespokojný pohľad.

,,Dúfam, že sa mi to raz podarí," povzdychnem si a svoj zrak premiestnim na môj svietiaci mobil, ktorý ukazuje pár minút po polnoci. ,,Safaa, je polnoc a ty ešte nespíš," zamračím sa a prikryjem ju paplónom až po uši. ,,Zajtra musíš ísť do školy," upozorním ju, na čo si ona sklamane povzdychne.

,,Dobrú noc, Zee," zamrmle zatvárajúc svoje belasomodré oči. ,,Dobrú noc, Safaa," pobozkám ju na čelo a prikrývam svoje telo paplónom, ktorý Safaa drží v rukách.

Time Out ||z.malik au✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora