Zayn
,,Zayn," počujem šepot, nesúci sa mojou izbou, môžem ho počuť zreteľne, keďže okolo mňa je úplné ticho.
,,Kde si bol?" Alinin rozospatý hlas mi položí otázku, na čo ja rozsvietim svetlo.
Párkrát zaklipká svojimi mihalnicami, aby si zvykla na svetlo, udierajúce do jej očí.
,,Bol som si pre džús," vyzdvihnem pohár, ktorý držím v rukách nahor, a tým jej potvrdím svoje slová.
Chápavo prikývne, zatvárajúc oči, no hneď na to vystiera ku mojej postave ruky.
,,Poď ku mne," prehovorí tichým hlasom, tváriac sa až príliš ospalo, pousmejem sa a pohár naplnený pomarančovým džúsom pokladám na nočný stolík. Alina ma pri mojom čine pozorne pozoruje, na čo nervózne skrčím obočie.
Ľahnem si vedľa nej a priťahujem si ju do objatia, jej hlavu opatrne položím na moju zdvíhajúcu sa hruď a ona ma prikrýva dekou, ktorá je nasiaknutá jej vôňou.
,,Nezaslúžim si ťa, Alina. Som pre teba tak strašne zlý," poviem, spomínajúc na svoju minulosť.
,,Urobil som veľa zlých vecí a ty by si sa o niekoho takého ako som ja nemala zaujímať," dodám, no nedívam sa na ňu, keďže zatváram svoje oči a moje mihalnice sa obtrú o jej pokožku.
,,Ale nevzdávam sa ťa," rýchlo prehovorím, keď si všimnem, že sa nadychuje, čím mi naznačí, že chce niečo povedať.
,,Zayn, sľúb mi, že mi nikdy neublížiš," šepne tak tichým hlasom, že jej slová sotva počujem, jej hruď sa zbesilo nadvihuje a ja viem, že má strach z mojej reakcie.
Silno k sebe privriem očné viečka, snažiac sa zakryť bolesť, derúcu sa na povrch mojej tváre. Spevním stisk okolo jej útleho tela, na čo ona zalapá po dychu.
Nadýchnem sa, čím jej naznačím, že mi jej slová ublížili. Chcem hovoriť, no nemôžem, môj žalúdok sa zviera a všetko okolo mňa začína strácať farbu.
,,Ty si naozaj myslíš, že by som ti niekedy ublížil? Myslíš si, že by som niečo také dokázal?" Môj hlas sa až neprirodzene trasie a môj stisk okolo jej tela mizne, až nakoniec sa jej moje ruky vôbec nedotýkajú.
Staviam sa na nohy, smerujúc k oknu, ktoré následne otváram a zhlboka sa nadýchnem vzduchu, prúdiaceho zvonku.
,,Zayn," počujem Alinin šepot, no neotáčam sa, len pozerám svojimi očami do prázdna, snažiac sa upokojiť svoj zrýchlený tep.
,,Nenávidím, keď o mne pochybuješ," hoc si uvedomím svoj narastajúci hnev, nesnažím sa ho skryť. Moje ruky sa stlačia do pästí a na krku cítim pulzujúcu žilu, značiacu, že každú chvíľu môžem stratiť kontrolu nad svojimi činmi.
,,Viem, že som bol idiot, viem, že som sa správal tak, ako by som nemal. Ale tebe by som nikdy neublížil. Nikdy," snažím sa zachovať si svoj pokoj tým, že sa na Alinu nepozerám, čo mi značne pomáha.
Trhnem svojím telom, keď sa jej dlane stretnú s mojím chrbtom, zahaleným v tričku šedej farby.
,,Mám len strach a nie je to tým, že tvoja minulosť nebola najlepšia. Nezaujímam sa o minulosť, pretože tá už bola," šepká a tentokrát sa aj jej hlava stretáva s mojím chrbtom, lapám po dychu, ktorý sa stáva každou sekundou rýchlejší, a to len vďaka jej nepatrnému dotyku.
,,Nechcem, aby sa niekedy skončilo to, čo medzi sebou teraz máme," dodá a jej činy sú až príliš rýchle, keďže si ani len nestihnem všimnúť, čo sa deje, a jej pery sa tlačia na tie moje.
Bozkáva ma tak ako nikdy pred tým, hoc v jej bozkoch zaznamenám neistotu, neprestáva vo svojej činnosti a mňa dostáva na miesto, kde nemá význam nič iné, len jej bozky, ktoré mi pokladá vďaka jej perám, chutiacim tak výnimočne.
Vzdychám jej do pier, keď silno zovrie moje ramená v rukách.
Odťahujem sa od nej pred tým, než by to mohlo zájsť ďalej. Na jej tvári rozoznávam stopy po zmätenosti, no keď sa moje oči stretnú s tými jej, zmätenosť, pohlcujúca jej tvár, mizne.
xxx
Jeho kroky smerovali za ruinu budovy, pôsobiacu tak zastrašujúco.
Nikdy predtým tam nebol a toto miesto mu pripadalo až príliš neznáme. Po zemi boli pohádzané injekcie a hoc vedel, od čoho sú, pokračoval vo svojej chôdzi ďalej.
V ruke zvieral svoj mobil, čakajúc na hovor od Harryho, avšak keď ho uvidel pár krokov od neho, svoj mobil skryl do zadného vrecka svojich džínsov.
,,Skúsime to len raz," prehovoril naňho Harry, ako keby to, čo sa chystajú urobiť, bola normálna vec.
,,Kúpime len pár gramov heroínu a pôjdeme odtiaľto preč," dodal, blížiac sa k Zaynovej postave, ktorá nedokázala stáť pokojne.
Bol nervózny a nechcel sa dostať do problémov, a tak konečne prehovoril.
,,Nespravím to, Harrry," bez toho, aby sa naňho pozrel, povedal slová, smerujúce jemu.
Otočil sa, ignorujúc volanie jeho mena. Jeho myseľ pohlcoval pocit úľavy, ktorý mu na perách vytváral menší úsmev.
Myslel si, že tento pocit cítil naposledy, no to ešte nevedel, že stretne dievča, ktoré ho od základov zmení.
xxx
Alina
Jeho oči sa roztvoria a z jeho pootvorených pier vychádza dych v prudkých intervaloch.
Rukami prejde po mojom chrbte, ako keby sa uisťoval, že tu s ním stále som.
Keď sa naše oči stretnú v pohľade, začne pokojnejšie dýchať, no jeho ruky silno zovrú môj pás.
,,Zayn, deje sa niečo?" Mierne k nemu nakloním hlavu, uisťujúc sa, či ma stále otvorené oči.
,,Nie," odpovie mi bez toho, aby rozmýšľal o tom, čo hovorí.
,,Zayn," pochybovačne naňho pozriem, hoc môj pohľad nemá možnosť vidieť.
,,Som rád, že ťa mám," vydýchne a dotkne sa svojím čelom toho môjho.
Zmätene si povzdychnem, ale neplánujem sa ho pýtať žiadne ďalšie otázky, keďže si uvedomujem jeho rozrušenie.
,,Ty vieš, že aj ja som rada, že ťa mám," zachichocem sa, keď jeho prsty prejdú po mojom zátylku, a viac sa k nemu pritúlim.
,,Takto sa mi to páči viac," jeho zachrípnutý hlas narazí do mojich uší, na čo slastne privriem oči.
,,Čo?" Nadýchnem sa jeho vône, šíriacej sa celou touto miestnosťou, pričom čakám na jeho odpoveď.
,,To, ako blízko pri mne si," perami sa dotkne mojej pravej tváre, na čo ja zalapám po dychu, pretože jeho čin ma prekvapí. ,,Keby si nebola, tak by som sa pravdepodobne zbláznil," šepne blízko môjho ucha, pričom jeho ruky bežia po mojom chrbte.
Chcem na jeho slová odpovedať, no padám do spánku.
Pre niekoho by to boli len slová, vychádzajúce z tvojich hriešne príťažlivých pier, no pre mňa to boli slová, ktoré nútili moje srdce biť rýchlejšie.
Korektorka: OlivaSweet
KAMU SEDANG MEMBACA
Time Out ||z.malik au✔
Fiksi PenggemarMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...