Alina
,,Som v poriadku, oci," povzdychnem si, snažiac sa znieť čo najpokojnejšie.
,,Alina, ja toho chlapca ani nepoznám a ty u neho momentálne bývaš," frustrovane povie a môžem počuť kroky, presúvajúce sa z jedného miesta na druhé. ,,Povedz mi, prosím, že s ním nespíš v jednej posteli," naliehavo prehovorí, ako keby si až teraz spomenul, že chcel niečo také niekedy povedať.
,,Pane Bože, je to môj priateľ, samozrejme, že spím v posteli s ním," nechápavo hovorím, pričom mi ujde zrak na Zayna, ležiaceho pod mojím telom.
Bozkáva moje ruky a usmieva sa ako malé dieťa, keď započuje moje slová, ktoré hovorím do mobilu.
,,Okamžite pôjdeš domov," jeho hlas je plný hnevu, čo u človeka, akým je môj otec, nie je časté.
,,Oci, je noc a navyše nerobím nič zlé."
,,Ako sa volá ten dotyčný, s ktorým si vo vzťahu?" Pýta sa a ja môžem počuť v jeho hlase, že čaká to najhoršie.
,,Vieš, že ho nemusíš vôbec poznať?" Nadvihujem obočie, sledujúc Zaynovu tvár, presúvajúcu sa do môjho krku.
,,Ak ho poznať budem, tak u neho dnes večer ostať môžeš, a ak nie, prídem si pre teba osobne."
,,Volá sa Zayn. Zayn Malik," šepnem, na čo sa Zayn strhne a hlavu nadvihuje, aby sa mi mohol pozrieť do očí.
Nevinne sa zatvárim a prstami mu prejdem po perách, pričom ma pozorujú jeho oči.
,,Malik?" Prekvapene pokladá otázku.
,,Áno."
,,Chceš mi povedať, že máš vzťah s tým mladíkom, ktorý má minimálne 50 tetovaní?" zhrozí sa, ako keby si v tejto chvíli predstavoval tie najhoršie scenáre o tom, ako sa skončí náš vzťah.
,,Nie som si istá, či ich má 50, ale má ich veľa," zaškerím sa nad Zaynovým výrazom tváre, keďže si uvedomil, že moje slová narážajú na jeho tetovania.
,,Mám ich 55," šepne tak potichu, aby to nemohol počuť môj otec, pretočím nad jeho slovami oči, ďalej sa venujúc hovoru.
,,Alina, zajtra pre teba prídem, či chceš, alebo nie, pôjdeš domov," upozorní ma a v jeho hlase panuje znepokojenie. ,,Nebude to ťažké, Zaynovho otca poznám a to asi aj vieš, keďže sme boli na večierku, ktorý organizoval on. Pamätáš sa naň?" Svojimi slovami ma donúti prižmúriť oči, na čo sa na mňa Zayn zmätene pozrie, no ja na jeho čin nijako nereagujem.
,,Nie, nepamätám sa naň," poviem, ignorujúc jeho predošlé slová.
,,Myslel som, že tam si sa zoznámila so Zaynom," povie bez toho, aby zakrýval svoje znepokojenie, Zayn sa ku mne nakláňa, a tým zapríčiní, že môže počuť slová, ktoré hovorí môj otec.
,,Nie, spoznali sme sa v kaviarni," snažím sa ho upokojiť a hoc viem, že moje slová sú lož, som si viac než istá, že keby som povedala svojmu otcovi, že som Zayna spoznala v bare, nebol by týmto faktom nadšený.
Zayn sa na mňa pousmeje, krútiac nado mnou hlavou, a z jeho pier neskôr vyjde menší smiech.
,,Budem končiť-," chcem pokračovať vo svojom rozprávaní, no som prerušená slovami môjho otca.
,,Mala si s ním už sex?"
Moje oči sa rozšíria a rozkašlem sa, hoc mám prázdno v ústach, Zayn na mňa s obavami v očiach hľadí.
"Dobrú noc, oci," poviem, hoc som si viac než istá, že mi chcel položiť ešte viac otázok, týkajúcich sa vzťahu medzi mnou a Zaynom.
Vydýchnem, keď pokladám mobil na nočný stolík vedľa postele.
,,Čo sa ťa pýtal, keď vyzeráš tak... ehm... rozrušene?" Zaynove telo sa ocitne nado mnou a vpíja sa svojím pohľadom do mojich očí.
Začervenám sa a skryjem tvár do svojich dlaní. Silno k sebe privriem viečka, dúfajúc, že ma Zayn nechá na pokoji.
,,Alina, odpovedz mi," prehovorí, pričom dáva ruky preč z mojej tváre, ruky patriace mojej maličkosti, a tak docieli, že mu hľadím priamo do očí.
,,Pýtal sa, či sme mali sex," pretočím oči a hneď na to ich zatváram, keďže sa nechcem stretnúť so Zaynovými očami. Smeje sa až príliš hlasno a hlavu opäť schováva do môjho krku, o ktorý sa obtrú jeho vlasy, stojace do všetkých strán.
Jeho teplý dych naráža na moju pokožku, stáva sa rýchlejším, ako keby nad sebou strácal kontrolu.
Rukami prejde po mojich bokoch, pričom hlasno vydychuje.
,,Zayn, si v poriadku?" Položím mu otázku v snahe získať jeho pozornosť.
,,Nie som si tým úplne istý," chytí moje ruky, vyzdvihujúc ich nahor, lapám po dychu, keď si ma jeho oči hladovo premerajú.
,,Môžem ti spraviť cucflek?" Drzo sa usmieva a jeho hlava sa znova približuje k môjmu krku, začínam si myslieť, že je to jeho obľúbené miesto.
Neodpovedám mu a on to pravdepodobne ani nečaká, pretože jeho pery vezmú moju pokožku a začnú ju sať tak ako nikdy predtým.
Stonám, čo Zayna povzbudí a prejde po mojej načervenavej pokožke zubami a neskôr aj jazykom.
Odťahuje sa so spokojným výrazom, šepkajúc tiché ,,hotovo."
Pozerám naňho, neplánujúc odtrhnúť zrak od jeho očí, pôsobí tak sebavedomo, značiac mi tým, že to, čo spravil pred malou chvíľkou, je len začiatok.
,,Pôjdem sa prezliecť," šepnem tichým hlasom, lebo moje hlasivky so mnou odmietajú spolupracovať.
,,Chceš ísť už spať?" Nadvihne obočie a zrak mu uchádza na jeho mobil, ktorého displej ukazuje pár minút po polnoci.
,,Ehm, nevedel som, že je tak neskoro," uchechtne sa, skrývajúc šok z ubiehajúceho času.
,,Požičiaš mi tvoje tričko?" Ničím našu blízkosť tým, že odchádzam z postele, a tým zapríčiním, že sa s ňou moje telo nestretáva.
Zayn neodpovedá, len nasleduje moju postavu, pričom sa ma letmo dotýka.
Párkrát zaklipkám očami kvôli jeho silnej vôni, ukazujúcej mi, že môj priateľ je tá najkrajšie voňajúca bytosť na svete.
,,Tu," podáva mi tričko a jeho pery sa dotýkajú môjho ramena. ,,Mám sa otočiť?" Mrmle v otázke, chystajúc sa vykonať to, čo povedal.
,,Nie," zahanbene sklopím zrak nadol, pričom zo seba začnem sťahovať džínsy, môžem počuť, ako Zayn lapá po dychu, a z toho vydedukujem, že sa neotočil.
Cítim na sebe jeho pohľad a hoc sa necítim dobre, nezakazujem mu dívať sa na mňa.
Zbavím sa svojho trička a nahrádzam ho tým Zaynovým, navliekam si ho na seba pomaly, pričom vyhľadám Zaynov pohľad, stretávajúci sa s mojou hruďou.
Premeriam si jeho postavu, zastavujúc svoj pohľad na hrči tvoriacej sa v jeho teplákových kraťasoch.
Zatvorím oči, keď si Zayn všimne, kde zablúdil môj zrak.
Uchechtne sa, no nič viac z jeho pier nevyjde. Chytá ma za ruku a tým, že ma potiahne smerom k posteli, mi naznačí, že chce, aby som si ľahla.
Spravím tak, avšak snažím sa nepozerať mu do očí, čo sa mi nepodarí dlho, pretože jeho telo sa natlačí na to moje.
Ruky sa mu zastavia na mojich bokoch, kde vyhrnie tričko a začne prstom prechádzať po mojej čipke na nohavičkách.
,,Bojím sa, že sa prestanem kontrolovať, Alina," povie a jeho hlas znie tak dravo a zároveň je naplnený túžbou.
Jeho slová ma nútia premýšľať o tom, že by som mu mala už čoskoro dovoliť všetko, po čom tak túži, no strach, nachádzajúci sa hlboko v mojom vnútri, poukazuje na to, že nie som na niečo také pripravená.
Chcem ti ukázať, ako veľmi ťa milujem, no viem, že by som ťa svojimi činmi mohol vystrašiť.
Korektorka: OlivaSweet
••chcem sa vás spýtať, či maté radšej Alinin alebo Zaynov pohľad?
KAMU SEDANG MEMBACA
Time Out ||z.malik au✔
Fiksi PenggemarMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...