Alina
Hlasná voda, dopadajúca na dlažbu v kúpeľni, nachádzajúcej sa len pár metrov odo mňa, je jeden z dôvodov, prečo sa prebúdzam.
Druhým dôvodom je vyzváňajúci mobil, ležiaci na nočnom stolíku. Nemusím sa pozerať na displej môjho postaršieho iphonu, viem, že meno, svietiace na jeho displeji, patrí mojej mame alebo inému príslušníkovi mojej rodiny.
Mobil vypínam, sadajúc si na posteľ, pričom moje dlane položím na moje oči, zabraňujúc dostať sa svetlu, ktoré prúdi do tejto miestnosti vďaka odostreným oknám, do mojich očí.
,,Alina, rozmýšľal som, že dnes by sme nešli do školy a ostali tu spolu sami, len ty a ja," Zaynove telo sa ocitne tesne za mnou, na čo prekvapene vypísknem a svoj zrýchlený tlkot srdca sa snažím všetkými silami, ktoré mám, upokojiť.
,,Vystrašil si ma," otočím hlavu jeho smerom, dívajúc sa naňho až príliš škaredo.
,,To nebol môj cieľ," zasmeje sa a jeho ruky vyzdvihuje nahor na znak obrany, moje oči sa rozšíria, keď zazrú kvapky, stekajúce po jeho ramenách, stretávajúce sa v dolných partiách jeho potetovaného tela.
,,Zayn si mokrý a teraz pravdepodobne aj ja," pohoršene naňho pozriem, odťahujúc sa od jeho tesnej blízkosti, pričom otáčam hlavu, snažiac sa zistiť, či tričko, zakrývajúce moje telo, je mokré.
Zavrčím, keď zisťujem, že mám na chrbte mokré stopy. ,,Zayn," skríknem, no on sa len pobavene zaškerí.
,,Nekrič na mňa. Ja som nechcel, aby si bola mokrá na tom mieste," naznačí pohľadom na môj chrbát a moja tvár po tom, čo si uvedomím význam jeho slov, sčervenie.
Moje ruky sa ocitnú na mojej tvári, skrývajúc moju narastajúcu červeň, avšak neostanú na nej dlho, pretože Zayn ich dáva z mojej tváre dole a núti ma pozerať sa mu priamo do očí.
,,Nehanbi sa," nesmelo sa pousmeje a ničí vzdialenosť, ktorú sme medzi sebou mali tým, že urobí pár krokov k mojej postave.
,,Snažím sa," z mojich pier vyjde niečo, čo má pripomínať smiech, no ani zďaleka sa na to nepodobá, znie to skôr ako nervózny povzdych.
,,Prepáč, je to moja chyba, viem, že sa o takýchto veciach nerada rozprávaš," povie a jeho vlasy sa dotknú môjho ramena, čím zapríčiní, že na moje odhalené rameno dopadne zopár kvapiek vody.
,,Nie, to je v poriadku," uchechtem sa, snažiac sa získať čas pred tým, než poviem slová, ktoré sa zhromažďujú v mojej mysli. ,,Raz sa predsa stanú skutočnosťou, nie?" Nadvihnem obočie a snažím sa tváriť pobavene aj napriek tomu, že nervozita sa dostáva na každý kúsok mojej načervenavej tváre.
Zayn sa zachichoce a v jeho očiach možno rozpoznať iskričky. ,, V to dúfam," šepne do môjho krku pred tým, než ma jeho ruky zdvíhajú do vzduchu , rozšírim oči, no z mojich pier nevyjde ani jedno slovo.
Pokladá ma na posteľ a jemne si ľahá na moje telo, snažiac sa ma dotýkať čo najmenej, avšak jeho snaha sa nevypĺňa, keďže medzi našimi telami je len centimetrová medzera.
,,Rozmýšľal som nad tým, ako dlho by som ťa dokázal bozkávať. Skús uhádnuť, koľko by to bolo," nevine sa usmieva, ukazujúc mojim očiam jeho čisto biele zuby.
,,Niekoľko hodín," zamyslene sa zatvárim, nepozerajúc sa mu do očí, pretože viem, že by ma rozptyľovali.
,,Nie, musím ti s poľutovaním oznámiť, že tvoje slová nie sú pravdivé," snaží sa znieť vážne, no ja môžem vidieť na jeho perách nepokoj, pretože sa chcú usmievať, no on im to nedovoľuje. ,,Celý svoj život, Alina," šepne blízko mojich pier, ktorých sa tými svojim následne dotýka.
Jeho pery ovládajú moju myseľ a ja sa strácam v pocite vytvárajúcom sa v mojej mysli. Chcem ich bozkávať stále a nestrácať čas na iné veci, no viem, že je to nemožné. Je to nemožné ako láska, ktorú k nemu cítim. Doteraz nechápem, ako môže byť niečo, čo k nemu cítim, tak silné.
,,Aj tak ťa chcem ja bozkávať dlhšie," šepnem do jeho pier, no neodťahujem sa od neho, čím mu naznačím, že moje slová myslím smrteľne vážne.
,,O tom silno pochybujem," vydýchnem, keď sa jeho pery nedotýkajú tých mojich, ale mojej kľúčnej kosti.
***
,,Nesnaž sa byť vtipný, Zayn, nejde ti to," pobavene sa zaškerím, pričom vkladám slamku z džúsu do mojich úst.
Zayn nadvihuje obočie, dívajúc sa na moje pery, zastavujúc svoj pohľad na slamke.
,,A ty by si si nemala dávať slamku do úst, mohlo by ma to vzrušiť," drzo sa uškrnie, nakláňajúc hlavu k tej mojej. Jeho pohľad prejde k jeho rozkroku, na čo rozšírim svoje oči.
,,Vlastne, už je neskoro," pokrčí ramenami a úsmev nemizne z jeho pier.
Postaví sa, čím zapríčiní, že mu nevidím do tváre, no nie nadlho, pretože jeho postava si sadá vedľa tej mojej.
,,Môžem vedieť, prečo si si sadol vedľa mňa?" Nadviažem s ním očný kontakt, ktorý on neprerušuje.
,,Pretože sa ťa chcem dotýkať?" Svoje slová hovorí, ako keby mi pokladal otázku, no keď sa dotkne jeho ruka môjho stehna, uvedomím si, že to bolo len konštatovanie.
,,Zayn," šepnem jeho meno a jeho ruku zložím z môjho stehna, zarazí sa, ako keby si uvedomil, že robil niečo, čo nechcel.
,,Prepáč, j-a...," chce pokračovať vo vysvetľovaní tejto situácie, no ja ho zastavím tým, že jeho ruku znova položím na moje stehno.
,,Ten jahodový džús je naozaj odporný," prižmúrim oči, presúvajúc ich zo Zayna na krabičku džúsu, pričom dúfam, že som svojimi slovami odľahčila situáciu, ktorá medzi nami nastala.
,,Hovoril som ti to," povie, posúvajúc svoje telo k tomu môjmu.
,,Nehovoril, len si mi to naznačil, to je rozdiel," zamračím sa naňho, ukazujúc mu moje pobavenie, svietiace na mojich perách.
,,Nemyslím s-," chce hovoriť, no ja mu to nedovolím, pretože na sa vrhám na jeho pery.
Zasmeje sa do bozku, keď si uvedomí, ako naliehavo tlačím svoje pery na tie jeho.
Po chvíli mi prestane oplácať bozky, čo ma zaskočí, preto sa od neho odťahujem.
,,Deje sa niečo?" Položím mu otázku, na ktorú by som čo najrýchlejšie chcela počuť odpoveď.
,,Zvoní ti mobil," podráždene zavrčí a jeho ruky sa začnú posúvať po mojej bunde, snažiac sa dostať k môjmu mobilu.
,,Alina, povedz mi prosím, že si aspoň raz zdvihla ten debilný mobil," s nádejou v očiach sa pozrie do tých mojich, ktoré sa v tú chvíľu odvrátia iným smerom.
,,Nie," šepnem bez toho, aby som sa zaoberala Zaynovou tvárou.
,,Sľúbila si mi to," povzdychne si, chytajúc pomocou svojich rúk moju tvár.
,,Nechcem s nimi hovoriť," zamračím sa, snažiac sa mu ukázať moje pocity.
,,Zdvihnem to ja, áno?" Opatrne sa ma spýta, berúc do rúk môj iphone.
,,Zayn-," chcem protestovať a zobrať mu z rúk mobil, no je neskoro, keďže z mobilu sa ozve hlas patriaci mojej mame.
Drž ma najsilnejšie ako vieš. Drž ma a nepúšťaj ma na miesta, kde nie si.
•• time out dosiahol 5K zhliadnutí, za čo neuveriteľne moooooc ďakujem❤💙❤💙❤💙❤💙
•• na mojom profile je zverejnená nová story s Harrym, kuknite sa na ňu prosím.
korektorka: OlivaSweet
YOU ARE READING
Time Out ||z.malik au✔
FanfictionMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...