(Läs meddelandet i slutet också! Det handlar om en del 2!)
Felix
Saknar du Oscar?
Såklart jag saknar honom, han var och är mitt allt.Är du tillsammans med någon nu?
Nej, men kan väl säga att jag är intresserad av någon.Gillar du apor?
Jo det gör jag väl, men vissa ser fett läskiga ut hahahaHur mår du?
Ganska bra faktiskt, saknar bara en person väldigt mycket..Saknar du Oscar?
Otroligt mycket.Ångrar du att du åkte ifrån Oscar?
Både ja och nej på den frågan. Jag var så förkrossad i den stunden, jag kände att jag bara ville komma bort från honom. Men om jag visste hur mycket jag skulle sakna honom, så skulle jag tveka lite mer.Tänker du åka till Paris någon gång?
Inte som det ser ut just nu, men någon gång i framtiden kanske.Har du kommit över Oscar?
Halvt, han betyder fortfarande sjukt mycket för mig. Men jag vet att jag inte kan hålla kvar i honom för evigt.For fuuck sake Felix! Varför lämnade du fina, förstörda Oscar?
Jag vet inte, det kändes rätt i stunden. Men nu vet jag inte.Skulle du kunna tänka dig att ge Oscar en till chans?
Ärligt så vet jag inte, jag vill inte bli sårad igen.Älskar du fortfarande Oscar?
Självklart, det kommer jag alltid göra.Har du träffat någon ny?
Nej, inte direkt.Har du kontakt med Omar?
Inte lika mycket, men vi har fortfarande kontakt.Kommer du svara på Oscars sms?
Osäker, vet inte vad jag ska svara.Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snäll, snälla säg att du fortfarande älskar Oscar och att du inte är i en relation med någon och typ leta upp Oscar och förlåta honom!!!
Ja, jag älskar fortfarande Oscar. Men jag vet inte om jag kan förlåta honom för vad han gjort. Och nej, jag är inte i en relation med någon, inte nu iallafall.Skulle du kunna dö för Oscar?
Jag vet inte, tror det.Oscar
Vill du ha en apa?
omg ja, tänk att ha som en liten assistent! Fyfan vad kul! Den kan fixa frukost är mig på morgonen, #latafGillar du frappe?
Absolut.Kan du jonglera?
Nästan.Hur mår du?
Just nu, skit.Vill du ha en kram?
Gärna, kom hit bara.Skulle du försöka göra någonting annorlunda från första början om du visste att din och Felix romans skulle sluta som den gjorde?
Ja absolut, inte vara en svin. Jag hatar mig själv för det.Jag tycker du ska åka tillbaka till Sverige och leta reda på Felix, be om ursäkt igen. För Gud vad söta ni var tillsammans, och mitt hjärta kommer krossas och faller i spillror om ni inte blir tillsammans, gifter er och skaffar fem barn.
Öhm oj. Men även om jag skulle gå ner på knä och be om förlåtelse, så skulle han inte förlåta mig.Har du någonsin älskat någon så mycket som du älskar Felix?
Leah, i början av vårt förhållande. Men absolut inte längre.Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, Leta upp Felix och typ försök fixa allt!!! Snälla!!
Ser ingen idé i att leta upp honom när han ändå inte kommer förlåta mig.Skulle du kunna dö för Felix?
Ja.Om du verkligen älskar Felix, försök och fixa allt!
Jag älskar verkligen Felix, det kommer jag alltid göra. Men mitt hopp om att han ska bli min igen, är väldigt litet.Omar
Är du tillsammans med någon?
Ja, jag har en flickvän. Hon heter ejexisterande.Har du kontakt med Felix längre?
Inte lika mycket, det blev bara mindre och mindre att vi pratade sedan veckan jag var i Sverige. Men vi har fortfarande kontakt.Hur mår du?
E sugen på att skaffa en katt, annars är det bra. Själv?Var bor du just nu?
Still London, älskar staden. De har fett gott godis..Varför så snygg?
Varför inte så snygg?Gillar du gurka?
Gurka = kuk fylld med vatten.Vill du gifta dig med mig och skaffa hundra enhörningar?
Vill inte gifta mig än, men enhörningar låter bra. Alla ska heta Lars-Åke.Oscars föräldrar
Vad tycker ni om Leah?
Hon är en väldigt vacker ung kvinna, perfekt för att gifta sig med Oscar. Hennes familj är väldigt framgångsrik.Vad tycker ni om Oscar?
Såklart älskar vi honom, men hans val är däremot inte lika bra. Varför kyssa en arbetare, när han kan gifta sig med någon framgångsrik kvinna?Gillade ni Felix?
Ja, när han gjorde sitt jobb. Inte när han kysste vår son.Caroline
Vad har du för dig just nu?
Jag städar, haha.Har du någon kontakt med Oscar?
Jadå, vi skickar brev till varandra varje vecka.Hur mår du?
Jag mår väldigt bra, hur mår du?Vad tyckte du om Felix och Oscars romans?
De var väldigt söta tillsammans, men jag hade hela tiden i bakhuvudet vad Oscars föräldrar sagt.Mig (författaren)
Hur kom du på idéen till boken?
Asså ärligt så kom jag på titeln före storyn hahah. Men jag ville göra en Foscar bok, som inte var såhär basic och typ utspelade sig i Stockholm. Sedan såg jag en bild på London på Instagram och kom på att den kunde utspela sig i London. Resten kom jag på när jag satt utomhus och stirrade på fågelskit lol.Kommer det en uppföljare?
Vill göra en, men vet inte vad den ska handla om..Du är jätteduktig på att skriva! Verkligen! Tack för en jättebra bok!❤️ kram
Asså behövde ta med detta även fast det inte var en fråga, började bara le som ett fån..Har du några nya böcker på gång?
Aa, det kommer en efter I'm the monster är färdig. Men jag kommer absolut skriva fler Foscar böcker.Du måste skriva en uppföljare! Annars förvandlar jag dig till en snigel.
Tror det kommer en uppföljare, vill inte bli en snigel hahaha.Har du några tips på hur man blir så fantastisk som du på att skriva?
Asså omg tack så mkt, blir så glad❤️
Du ska skriva för att du tycker det är rolig, skriver du en bok som du tycker är skit tråkig så blir den aldrig lika bra som de du lägger ner passion på. Om du fastnar på en bok, så är det bättre att ta en paus istället för att tvinga dig själv att skriva.
Händelsen i boken får inte heller komma för tidigt, eller för sent. För då blir boken helt plötsligt ointressant. Slutet av varje kapitel ska också var något som gör att den som läser vill fortsätta läsa. Alla kapitel kan inte sluta med att allt blir bra, då finns det ju ingen idé med att fortsätta läsa.**********
Hörrni, jag funderar på att göra en uppföljare. Men då måste jag fråga några saker.Vad skulle den kunna handla om? Skulle ni läsa den? Btw, vill ni ens ha en uppföljare?
YOU ARE READING
London baby - foscar
FanfictionJag vet att jag bara är en anställd. Jag vet att jag bara kommer stanna här i en månad. Jag vet att du har flickvän. Jag vet att du är straight. Jag vet att du inte bryr dig ett skit om mig. Men jag vet också att jag fortfarande vill att du ska vara...