____________________________________________________________________________________
A/N : De inhoud van dit hoofdstuk is wat erotischer dan alle anderen hoofdstukken.
____________________________________________________________________________________
Koud is het eerste wat ik kan denken. Zó inmens koud. En hoofdpijn, mijn hoofd bonkt zo hard dat ik denk dat het gaat ontploffen. Wat is er gebeurd? Waarom voel ik me zó klote en moe?
Het duurt niet lang voor dat ik het me herinner. Tom is boos op me... En nog erger, David wilt me waarschijnlijk nooit meer zien. "Je bestaat niet meer voor me." Volgensmij waren dat zijn laatste woorden. Het is wel zeker dat hij me nooit meer wilt zien. Wat ben ik toch goed bezig. Ik word verlieft op mijn pestkop en krijg er een nieuwe vriend bij. Eindelijk. Eindelijk niet meer alleen. Iemand om dingen mee te delen, mee te lachen. Maar wat doe ik? Ik verkloot het allemaal weer natuurlijk. In nog geen tien minuten ben ik alles wat ik heb verloren, mijn beste vriend én de jongen die ik leuk vind. Hij wilt niet eens meer tegen me praten... 'Ik ben FUCKING geweldig!' Roep ik lachend. Waarom ik lach? Geen idee. Zo veel pijn... 'Whoohooo, het leven houd van me!!' Schreeuw ik. Heh, kijk me nou gaan. Hoe veel lager kan ik nog zinken? Zittend tegen een boom, te slap om überhaubt zelf te zitten. Aan het lachen om mijn oh zo leuke leven. Ik lijk wel één of andere gek die zojuist ontsnapt is ofzo. Anne, doe eens normaal! Spreek ik mezelf toe. Zo beledig je de gekken nog. Pff, ik verdien het gewoon om in elkaar geslagen te worden door mijn eigen vader.
Mijn vader! Als het goed is is hij nu al in een kroeg en is er dus niemand thuis. Ik heb toch niks te doen en om nou terug naar de boomhutten te gaan.. daar heb ik dus echt geen zin in. Ik heb behoefte aan helemaal niemand. Alleen. Zoals ik hoor te zijn.
Na een stukje lopen ben ik er eindelijk. Doelloos ga ik op de bank zitten. Deze plek heeft al veel nare herinneringen. Op tafel staat een fles drank. Zoals te verwachten is. Overal staat drank in dit huis, zelfs op de freaking wc. Zelf heb ik niet veel verstand van drank maar goede ervaringen heb ik er nou ook niet echt mee. Drink het. Wat? Nee, echt niet. Probeer het. Nooit. Het laat je je beter voelen, waarom denk je anders dat je vader pas alcoholist is geworden na de dood van Jacob? Dat is juist een reden om het niet te doen, mijn vader is tot aan de grond kapot gemaakt door drank. Wat heb je te verliezen, PUSSY. Weet je wat? Fack it. Why not? Ik pak de fles met beide handen beet. Wodka, staat er in grote letters. Uit de keuken haal ik een cola glas omdat dat de enige schone glazen zijn. Zonder te aarzelen gooi ik het glas vol. Een spannend gevoel borrelt in me op. Ik kan dit, Anne is geen lief klein meisje waar je mee kan doen wat je wilt. Fack dat. Wanneer ik een slok neem spuug ik het uit. Gadverdamme, waarom drinken mensen dit?! Je moet het in één keer achterover gieten. Oke... hier gaat ie dan. Ik voel de drank zich een brandende weg naar beneden vinden wanneer ik het achterover klok. Halverwege het glas kan ik niet meer. Poeh. Doordrinken slet! Ja hallo, zoveel kan niet eens in mijn maag man. Pijnlijk wrijf ik over mijn volle buik. Geen smoesjes. Ik zet het glas weer aan mijn mond en gooi het naar achteren. Mijn hoofd voelt een beetje licht en wanneer ik opsta om mijn glas in de keuken te zetten duizeld het even. Maar dan gaat het wel weer. Hmm, dit valt best mee. Whahahaa, als ik mijn handen beweeg voelt het heel raar. De drank doet niet echt zijn werk want als ik terug denk aan daarnet voel ik me nog steeds klote. Onderweg naar de kamer stoot ik iets om. Nog een paar slokjes maar, dan stop ik echt. Ik bedoel, ik kan nog steeds rechtop lopen en normaal doen. Zo erg zal het nou ook weer niet zijn. Als ik even later een blik op de klok werp schrik ik van hoelaat het al is. Mijn vader kan nu elk moment thuis komen. Het is dan ook al wel echt laat hoor. Ik sta op om weg te gaan, terug naar het park. Want ja, waar moet ik anders heen? Nog één slokje dan, wat kan het kwaad? Weet je wat? Ik neem die fles gewoon mee. Zozo, nu al alcoholist? 'Neehj joh gekkiee!!!' Roep ik. 'Die fles neem ik mee zodat mijn vader hem niet opdrinkt. Want al die drannnk is NIET goed voor jee!!' Gil ik lachend om mijn eigen grap. Terwijl ik naar de deur loop bots ik tegen van alles en nog wat aan. Huh, hoe kan dat nou? Ik loop gewoon recht. Ik zweer het je die muren komen op míj af. Haha. 'WOWW SHIT!!' Roep ik wanneer ik de deur uitval omdat ik even vergeten was dat er nog een afstapje zat. Whoops. Eigenlijk lig ik best wel lekker. Gefascineerd door een voorbij kruipend spinnetje blijf ik nog even liggen. Okayy, misschien voel ik me toch een beetje raar. Dronken! 'Nieeeett!!!'
JE LEEST
Stay Strong
Teen Fiction*HERSCHRIJVENDE* Anne. Een stil maar ook zeer mooi meisje met een geheim. Een geheim dat ze strikt voor zichzelf houd. Zelfs als dit geheim haar dood kan betekenen... Dit verhaal speelt zich af vanuit Anne haar gedachten. Het werpt een blik...