İlk röportajımızı @Duyguwhoo ile yaptık.
Keyifli okumalar:)#Öncelikle sizi tanıyalım.
Evet, ben Duygu. 13 yaşındayım. 14' e girmeme iki ay kadar az bir süre kaldı.
Yani biraz kendimi anlatmam gerekirse; oldukça kararsızım. Yani bugün yazdığım bir bölümü yarın beğenmiyorum. Bu yüzden bölüm yazmak bana tam bir işkence gibi geliyor.
Aynı zamanda şu kararsızlığım yüzünden kaç tane kurgu değiştirdim anlatamam. Zor oldu ama sonunda güzel oldu.
Başka; uğurlu sayım 5-8 ve 13' tür. Komik gelebilir ama bir türlü bu sayılardan kurtulamadım. Her türlü doğum tarihime, adımın kaç harfli oluşuna kadar diyeyim. O kadar.
Bir de kötü eleştiriye gelemem. Ama iyi eleştirilerde baya bir kaptırıp gidiyorum.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Bilmem. Neden yazmayayım dedim ve başladım. Biraz da arkadaşlarımın ve kuzenimin desteği de olabilir aslında.
#Yazarken ilham kaynağınız nedir?
Müzikler. Ve müzik hariç hiçbir ses olmayan ortamlar.
#Yaxarken önceden planlar mısınız? Yoksa gelişi güzel mi yazarsınız?
İlk gelisigüzel yazarım. Ardından paylaşmadan önce bir kaç kez okur yanlışlarımı düzeltirim.
#Peki herhangi bir yerde veya ortamda ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?
Evet, hatta hikayemle ilgili tüm notlarımın oldugu lacivert kapaklı küçük bir defterim var. Birisi bulursa vay halime!:)
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Kuzenimin sayesinde. Onun tavsiyesi ile başladım. Zaten kısa sürede de tiryakisi oldum.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Hmm tabi. Kitabım aslında klasik bir lise dönemini anlatıyor. Bir kızın lisede yaşadıkları ve aynı evde kaldıkları, aynı zamanda da hem karşı komşuları olan hem de sınıf arkadaşları olan Demir, Toprak ve Egemen'le maceralarını anlatıyor. Şu ki kitaptaki her karakterin esinlenildiği kişiler var.
#Gerçekçi yazıyorsunuz yani. Böyle olması kurguyu biraz daha özelleştirir aslında.
Okurlarınızla aranız nasıl? Kötü eleştiri yapan olursa ne yaparsınız?Şu an çok eleştiri yazan okuyucum yok. Ama aldığım bir kaç eleştiri o kadar iyi ki. Sadece sanaldan tanıştığım (Berfin karakteri aynı zamanda)
arkadaşım eleştiri yapıyor. Şahsen busemi de unutmamak lazım. Onların istekleri sayesinde bölüm yazıyorum.#Umarım istediginiz okuyucu kitlesine sahip olursunuz:)
Peki wattpad de en çok begendiginiz hikaye ve özellikle takip ettiginiz yazar var mı?Evet bir kaç tane.
Yaz öküzü' nün yazarı Berilwho
Babamın gavur damadı' nın yazarı Sevilmoon
Senin bebeğin' in yazarı Cerendenizyildiz#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Yok. Röportaj için teşekkür ederim.
#Röportajımıza katıldığınız için ben tesekkür ederim..