@DilaFishao ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
İsmim Dila. 14 yaşındayım. Tokat' ta yaşıyorum, daha çok sakin ve sert tipliyimdir. Kitap okumaya bayılırım. Daha çok tehlikeli insanlarla takılmayı severim. Çünkü macera yaşamaya bayılırım. Şımarık ve fazla iyimser insanlardan nefret ederim. Daha çok herşeye negatif bakan insanlardan hoşlanırım. Çünkü pozitif bakmak bana her zaman zıttır.
#Yazmaya nasıl başladınız?
İlk önce ikizim Nisanur bana kitap yazmamı önerdi, ben kabul etmedim. Ardından Samet Doğan Zorlu diye bir oğlanla tanıştım. Ona baktığım zaman aklıma bir fikir geldi. Kendisine bir teklifte bulundum. Resimlerini kitabımda kullanmak istedim, o da sağolsun beni kırmadı izin verdi. Böylece yazmaya başladım.
#İlham kaynağınız nedir?
Okuduğum kitaplar.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Hayır, full doğaçlama yaparım. Elime aldığım zaman tüm fikirler aklıma gelir. Plan yapmadan yazarım. Hem böylece ortaya şahane fikirler çıkıyor.
#İlham gelirse hemen not alır mısınız?
Hayır almam. Fikirlerim her yerde değiştiği için ihtiyaç duymuyorum.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
İkizim sayesinde.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Kitabımın konusu bir genç oğlanın babasından intikam almak için bir kızı kullanması. İlk başlarda kızdan nefret ediyor ama sonradan kıza aşık oluyor. Oğlan 17 yıl boyunca babasında kalıyor, babası mafya. Oğluna kendisi gibi olmak için 17 yıl boyunca işkenceler ediyor. Oğlanda intikam almak için bu kızı kullanıyor. Kızın hiçbirşeyden haberi yok ama öğrendiği zaman çok üzülüyor ve oğlana karşı büyük bir kin besliyor.
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Evet eleştiriye her zaman açığım. Eleştiri olmazsa kitaplarım kötü olur bence. Eleştiriler kitaplar için çok önemlidir.
#Wattpad harici en beğendiğiniz kitap ve yazar kimdir?
Hush Hush kitabı. Tüm serisini okudum. Yazarı Becca Fitzpatrick en sevdiğim yazar da o.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Hayır yok. Röportaj isteğimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Buradan okuyucularıma seslenmek istiyorum. Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum. Kitabım için bir fikriniz olursa yorum kısmından yazabilirsiniz. Son olarak birşey söylemek istiyorum. Ben kitap yazmayı beceremem deyip geçmeyin, elbet ki sizin de bir yeteneğiniz vardır. Röportaj için yeniden teşekkür ederim. Görüşmek üzere.
#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim...