24.12.14

404 31 3
                                    

Bu röportajımızıda @Hamarita-
yaptık. Keyifli okumalar:)

Ayrıca kapak için yeniden teşekkürler:)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Ben Asya. Çok zıt bir insanımdır, günüm günüme tutmaz. Dün yazdığım şeyi okuduğumda çok yabancı geldiği oluyor.

Müzik zevkim bile tutarsızdır. Ed Sheran ' dan Nickelback ' a kadar uzanır. Kaç kere en sevdiğim şarkıyı değiştirdim bilmiyorum. Sabit olduğum tek şey kitaplar; hep genç kurgudan nefret ettim ve bilim kurguya ilgi duydum. Hep. Uğurlu sayım veya batıl inancım yok. Ama doğum tarihim nedeniyle 24 sayısını çok seviyorum. Çok şeye takıntılıyım ve bu nedenle insanları gıcık edebiliyorum. Odamın kapısı kapalı olacak, mesajlaşmada bile imla hatası yapılmayacak, kitaplarıma dokunulmayacak vs.

Ha bir de, sırf aynı kahramanı desteklemeyip aynı kitabı sevmedigi için birini arkadaşlìktan çıkarabilirim. Arkadaşlarımı genelde buna göre belirlerim.

#İlginç:)
Yazmaya ne zaman başladınız?

Okumayı ilkokuldan önce öğrenmiştim ben, yazmayı da kendim sökmüştüm. Öğrendiğim gibi de hemen yazmaya başlamıştım. Hatta minik papatya diye bir hikaye...

#İlham kaynağınız nedir?

Okuduğum kitaplar genellikle. Ama insanları gözlemlemeyi ve onların hikayelerini kullanmayı da severim. LOTR Soundtrack ini her dinlediğimde ise ejderhalı birşeyler yazasım geliyor.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

24.12.14 ' e başlarken aklımda sadece esir bir kadın vardı... İlk bölümü yazarken tamamen farklı bir dünya oluşturdum ve her bölümle genişledi dünyam. Bunu ne planlamış ne de tahmin etmiştim. Şimdi ise derslerde hayal ederek bir raya oturttuğum kurgum var. Bir bölüm yazarken raydan çıkmaması dışında birşeye dikkat etmiyorum. Bulunduğum her ortamda yazabildigim için bölümleri planlamıyorum.

Bence düşüncenin en saf ve ilk başta ki hali en iyisi. Onu bir plana göre yazdığınızda zorakiliği hissediyorsunuz.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Kuzenim bana bir yaz tatili bu kitap okuduğu yerden ve bir hikayeden bahsetmişti. Konu o kadar hoşuma gitmişti ki o akşam wattpad açıp tüm hikayeyi okumuştum, sonra da bırakamadım.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Kitabım 2114 yılında, 5. Dünya Savaşı 34. yılını tamamlarken başlıyor. Önce yıkımı anlatıyor. Sonra da bu yıkımla yıkılmış, yıkım içine doğmuş dünya çevresindeki insanları. Ve dünyanın bir ucundaki devrimin hepsini tek tek nasıl değiştirebileceğini.
Ayrıca teknoloji-insan-tanrı ilişkisine de değiniyor. Bu ilişki gittikçe önemli bir yer alıyor ama sonu söylemek istemiyorum :)

#Bunu okuyacağım zaten:)
Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Eleştiriye açık olmak değil, eleştiri için yalvarıyorum adeta. Doğru bir şekilde sertçe yanlışlarımı söyleyecek bir okurum olmasını çok isterdim. Ama bilerek konuşsun :)
Okurlarımla aram çok iyi. Aldığım her yorumda ne kadar mutlu olduğumu onlar biliyorlar.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Çok konuştum, konuşmayı seviyorum, o yüzden özür dileyemeyeceğim :D
Röportaj için teşekkür ederim..

#Konuşun diye soruyorum zaten :D
Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz..

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin