@arikanburcuu ile yaptığımız röportaj. Kendisi Poyraz'cığımın soyad kardeşidir jfhfkjvh
Keyifli okumalar :)#Öncelikle sizi tanıyalım.
Tabi, ben 16 yaşındayım. Bu sene lise 3 e geçtim. İstanbul' da yaşıyorum, oğlak burcuyum.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Aslında uzun süredir düşündüğüm bir şeydi. Yaklaşık 3 senedir wattpad de kitaplar okuyordum fakat yazmaya hiç cesaret edemedim. Fakat bir süre sonra artık okuduğum kitapların kurgularını birbirlerine karıştırıyordum. Baktım olmuyor artık kendi kitabımı yazayım dedim. Çevremdekiler zaten hep yazmamı söylüyorlardı tabi. Onların büyük yardımı oldu.
#İlham kaynağınız nedir?
Aslında öyle belli bir ilham kaynağım yok. Bazen gözüme çarpan sözden olabiliyor bazen yaşantımdan. Ki kitabıma kendimi de aktarıyorum diyebilirim. Ama tabi bu ilham Canfeza nın şarkılarını dinleyince daha kolay oluyor gelmesi.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Açıkçası hayır. Zaten pek planla hareket eden birisi değilimdir. Yazmaya başladığımda devamını getirmem kolay oluyor. İleriyi düşünerek hareket etmiyorum. Yani şu an ki âna göre hareket ediyorum.
#İlham geldiğinde not alır mısınız?
Tabi ki hatta saat kaç olursa olsun kalkar yazarım.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Ankara ya kuzenimin yanına gitmiştim. Onun sayesinde.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Tabi, bir kızımız var Arya. Babasının vefatı ve sevdiği adam tarafından terk edildikten sonra yurtdışına çıkıyor. 1 sene boyunca orada eğitim görüyor. Daha sonra annesinin de isteği üzerine İstanbul a dönüp şirketlerinin başına geçiyor.
#Wattpad harici en sevdiğiniz kitap ve en beğendiğiniz yazar kim?
Ahmet Ümit İstanbul hatırası.
#Okurlarınızla aranız nasıl?
Çok bir kitleye sahip değilim ama okurlarımla şu ana kadar bir sorun yaşamadık aramız gayet iyi.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Hayır eklemek istediğim birşey yok teşekkür ederim.
#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim.