KEHANET

38 2 2
                                    

@EceJaeger ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Gerçek adım Zeynep, 16 yaşındayım. Yazıp çizmeyi çok severim.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Ben ilk olarak çizgi roman çizmeye başladım 2012 yılında. Fakat çok uğraştırıcı geldiği için bıraktım ve daha kolay bir yol aradım. Aklımdakileri dökmem lazımdı. Ve de wattpad ile o zaman tanıştım. 2012 nin kışında ilk kitabımı yayımladım. Ama kaldırmak durumunda kaldım. Çünkü yeterince hazır değildim. İki yıl sonra 2014 de bir kez daha yayımladım. Ama içime sinmediği için bir kez daha kaldırdım. 2015 de de aynısı oldu. Ve son olarak 2012 deki kurgumu geliştirerek yeniden yayımlamaya başladım. Şu an da 4 yıllık bir kurgu yazıyorum açıkçası.

#İlham kaynağınız nedir?

Doğa ve ay. Bunların ikisi bana kitabım hakkında ciddi kararlar almamı sağladı.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Bölümün ana hatlarını belirledikten sonra yazmayı severim genelde. Demek istediğim bölümde işleyeceğim konu bellidir fakat detaylarını bilgisayara geçtiğimde doğaçlama yazıyorum.

#Yazdığınız kitaptan kısaca bahseder misiniz?

En yakın arkadaşının ölümüyle birlikte kariyerini bitiren bir avukatın hikayesini yazıyorum. Bu avukatın bulunduğu şehirde her yıl düzenlenen bir parti var. Bu kız ilk başta gitmek istemese de kendine bir eş bulunca gitmeye karar veriyor. Ve de sonrasında partide olanlar hiç de istediği gibi gitmiyor. Daha fazlasını yazamam çünkü spoiler a girer. Ama kitabımın fantastik kurgu olduğunu söyleyebilirim. Elfler, cüceler, orklar ve goblinler ne ararsanız var yani.

#Okuyucularınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Eleştiriye açığımdır. Okuyucularım pek yorum yapmayı ve oy vermeyi pek sevmiyorlar. O yüzden bu konu hakkında bir yorum yapamayacağım. Ama yorum yapanlarla gerçekten kibar konuşurum.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Yok. Röportaj için teşekkür ederim.

#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin