YANIK SAÇLI KIZ

81 11 4
                                    

@Bahar-Tuti ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :) .

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım bildiğin gibi Bahar :) . Üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. Yanık Saçlı Kız adlı kitabın yazarıyım.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Yazan insanlara gerçekten büyük bir hayranlığım vardı. Gerçi hala da var :) . Bu yüzden her bitirdiğim kitabın yazarını içten tebrik eder ve bana sorduğunuz soruyu hayali olarak onlara sorardım. Çünkü merak ederdim. Sonra wattpad ile tanıştım. Gerçekten hayal dünyamın ta kendisiydi. Şu an ki hesabımdan farklı bir hesap kurdum önce. O hesapta sadece okuyucuydum. Ve inanılmaz kitap okuyordum. Gece gündüz sürekli wattpaddaydım. Anlayacağınız hayal dünyamı bırakmak zordu ve hala da zor :). Sonra dinlediğim hikayeler beni etkilemeye ve farkında olmadan, acaba bunu kaleme alsam nasıl olur? demeye başladım. Bu durumu geçen yıl farkedince, Ben neden yazmıyorum? Hem denemekten zarar gelmez. dedim ve yazmaya başladım. Geçen yaz kurguladığım bu hikayemi yaklaşık iki ay önce yayınlamaya başladım. Yazma serüvenim böyle başladı.

#Etkileyici :) .
İlham kaynağınız nedir?

Gökyüzü. Özellikle yolculuk esnasında :) . Bunun dışında bulaşıkları tek yıkadığım zamanlar :) .

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Tabi ki. Önce, bu bölümde hangi konular olsun? diye soruyorum kendime. Ve o an aklıma gelenleri kaba taslak yazıyorum. Daha sonra yazdıklarımı biraz daha açıp yeniliyorum. Son olarakta bölümü defalarca okuyucu gözüyle okuyup yaşarım ve hatalarımı düzeltip eklemem gerekenleri ekliyorum. Daha sonra kuzenime gönderip fikrini alıyorum. O da olmuş derse paylaşıyorum.

#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Evet. Bu yüzden telefonum elime yapışık şekilde yaşarım. Yani o da benden bir parça haline dönüştü artık :) .

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Telefonumda fazlasıyla net vardı ve aylardan oruç olduğu için zamanımı nette geçiriyordum. O sıralarda kitap kıtlığı çekiyordum. Ve Adana nın kavurucu sıcaklığından dolayı dışarı çıkamıyordum. Ve nette kitap özetleri aramaya başladım. Siteleri gezerken bu uygulamayı gördüm ve hemen yükledim. Böylece hayal dünyamı keşfetmiş oldum :) .

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Kitabımın baş karakterleri Elif ve Andaç. Elif geçmişinde yaşadığı olaylardan dolayı erkekleri fobi olarak görmeye başlar. Ayrıca annesi beş yıl önce kendisini terketmiştir. Andaç ın annesi ise, babası tarafından vahşice öldürülmüştür. Annesine olanları öğrendikten sonra bir takım kararlar alır ve bu kararlardan biri de yaralı kızların ellerinden tutmaktır. Bu arada Elif in geçmişinde yaşadığı ve ilerde bahsedeceğim olayın bir kısmı yaşanmış konudur. Ve Andaç ın bu olayı da gerçektir.
Gerçek hayattaki Andaç, gerçek hayattaki Elif e gerçekten aşık olur. Fakat Elif, kitaptaki gibi değildir. Tam aksine hayatla barışık biridir. Ve Andaç ın teklifini kabul etmiyor. Çünkü gerçek Andaç, gerçek Elif ten iki yaş küçüktür.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Kesinlikle açığım. Hatta bölümlerimin sonuna bas bas eleştiriye açığım diye bağırıyorum.

#Gerçek kitaplardan en çok içinize işleyen, sürekli okusam bıkmam dediğiniz bir kitap var mı?

Bir kitabı ikinci kez okuyamam çünkü sonunu bildiğim kitabı okuyamamak gibi bir huyum. Gizemi seviyorum sanırım. Bu yüzden böyle bir huyum :) . Fakat etkilendiğim kitabın etkisinden bi kaç hafta boyunca çıkamam.

#Burada röportajımızın sonuna geldik :) .
Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Röportaj yapmak gerçekten çok eğlenceliymiş. İçimi döktüm resmen. Bu duyguyu bana tattırdığın için sana çok teşekkür ederim Canısı. Bu arada yazan herkese bol bol başarılar. Umarım hepimiz hayal dünyamızın gerçek versiyonunu yaşarız ;) .

#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim :)
Herşey gönlünce olsun...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin