3 ODUNU SEVEN KIZLAR

286 35 1
                                    

Bu röportajımızı da
@Nisa-and-Su isimli arkadas ile yaptık :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Şimdi nasıl anlatayım ben Nisa, 11 yaşındayım. Konya' da yaşıyorum. Sempatik bir insanım:) BJK yi tutarım.

Bir de kitabı ortaklaşa yazdığımız kankim var. Böyle yani. Adı Su, 13 yaşında çok tatlı bir insandır.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Kitaptaki olaylar zaten gerçek hayattan alıntı. Hayatımızı kitaba geçirdik. Su ile karakter isimleri de gerçek isimler zaten.

#Yazarken sözcüklerinizi önceden planlar mısınız? Yoksa gelişigüzel mi yazarsınız?

Konuyu önceden konuşuruz. Örneğin bir bölümde ABD ye gidiyorlar bunu planladık. Ama kelimeleri asla komik olsun diye de planlamadan yazarız. Ben planlara açıkçası pek inanmam. Kaderde ne varsa o olsun.

#Herhangi bir yerde veya ortamda ilham gelirse hemen not alır mısınız?

Hayır ilham geldiginde direk yazarım.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Wattpad ile kuzenim sagolsun valla:) o bir gün birşey okuyordu. Ben de sormuştum napan diye işte öyle tanıştım. İlk okuduğum kitap Ada idi.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Tabi ki!
Kitabımın konusu 3 en yakın arkadaş var hepsi aynı okulda. Bir gün bunlar en iyi arkadaş olan 3 oduna aşık oluyorlar başlarından bir sürü rezillik geçiyor :) arkadaşlıkları çok kuvvetlidir. Bunların maceraları işte. Okuyun canlar :)

#Eğlenceli gibi duruyor. Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Teşekkürler çok eğlenceli bir kitaptır :)
Okurlarımı sefiyom, sizi öpüyom. Her yoruma karşılık veririm zaten o kötü bir yorum yapsa bile. Eleştiriye açığım hatalarım vardır zaten kabul.

#Pekala son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Yok teşekkür ederim. Sana tüm okuyucularıma da öpücüklerimi gönderiyorum. Allah a emanet olun.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz..

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin