KUKLA

39 4 2
                                    

@Humeyra2882 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Merhaba! Ben Hümeyra. 21 yaşında, kendi halinde takılan, kitaplarla arasında farklı bir ilişkisi olan, müzik aşığı, arada alıngan (aslında çoğu zaman), hala sokakta sek sek oynayabilecek kadar çocuk ruhlu, biraz deli, biraz sinirli, az da olsa sulugöz biriyim. Bana kısaca kulaklık canavarı da diyebilirsiniz, çevremdeki arkadaşlarım bana böyle seslenir.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Aslında yazmaya ortaokulda başladım ama bu hikaye, deneme tarzı şeyler değildi. İlk yazdığım şey şarkı sözleriydi. Bu hayatımın büyük bir bölümünü kaplıyordu ve yazmanın ne kadar harika birşey olduğunu bana gösteren şey de bu oldu. Geçen yıl wattpad i keşfettim ve orada yüzlerce hikaye okudum. Ama hiçbir zaman yazma girişiminde bulunmadım. Ta ki 3 ay öncesine kadar. Çıkmış kitapları gördükçe içime tarifi imkansız duygular yerleşiyordu. O zamanlar bunun ne olduğunu bilmiyordum ama şu an her şeyi anlamış durumdayım :)
Kısa süre sonra kendi kendime dedim ki hey herkes yapıyor Sen neden yapamayasın? Hiç değilse dene. Böylelikle kendimi kandırdım ve yazmaya başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Belli bir ilham kaynağım yok açıkçası. Her şey beni etkiler sesler resimler videolar ağlayan bir kadın ya da çocuk. Bir şarkı duyarım televizyonda iki âşık ya da aksiyon sahnesi gözüme çarpar ve hikaye oluşur. Bu genelde hazırlıksız olduğum zamanlarda oluşur. Bu yüzden yanımda her zaman küçük not defterimi taşırım :)

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Çok fazla plan yapmam açıkçası. yazmaya başlamadan aklıma pek bir şey gelmiyor ama ne zaman bilgisayarın başına otursam İşte o an kurgular yavaş yavaş zihnimden parmak uçlarıma akıyor.

#İlham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Evet kesinlikle alırım. Yoksa aklımdan uçup gider. Ama bazen yazdıklarımı okuyamıyorum. Unutmamak için çok hızlı yazıyorum ve sonra da ne yazdığımı çözemiyorum.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Bir arkadaşım yazılan hikayelerden bahsedince merak ettim ve bende okumaya başladım.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Hikayenin baş karakteri olan Alkın, arkadaşının hatası yüzünden kötü işlere bulaşır. Ve hayatta kalabikmek uğruna bu işlerin adsmı olan Alkan ile anlaşma yapar. Bu anlaşmaya göre Alkan çok tehlikeli bir yeraltı örgütüne sızıp ajanlık yapacaktır.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Okuyucularıma çok değer veririm, şu an çok az okuyucum var olmasına rağmen bölümleri erken yüklüyorum. Çünkü sıkı takipçim olan kişiler mesaj atıp yeni bölüm istiyorlar. Onlar benim değerlilerim ve onları kıramıyorum. Eleştiri konusuna gelirsek kesinlike açığım bu asla benim moralimi bozmaz. Bu hatalarımı görüp düzeltmem için harika bir fırsat. Bana gelen her eleştiriyi dikkate alıyorum ve elimden geldigince kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

#Wattpad harici en sevdiğiniz kitap ve en beğendiğiniz yazar kimdir?

En sevdiklerim desek daha doğru olur. Çünkü hepsine bayılıyorum. Öncelikle Judith Mcnaught, Julia Garwood. Bu iki yazar romanlara aşık eden kişilerdir. Susan Ee, Kiera Cass, Becca Fitzpatrick, Tess Gerritsen, Amy Plum, Jennifer ı Armentrout, Gena Showalter, P. C. Cast, Lauren Kate, Julia London, Asude, Olivia Cunning, Syliva Day :)
Bu yazarların tüm kitapları beni etkilemiştir ve bende etki bırakmıştır. Dediğim gibi sadece bir tane degil hepsine aşık biriyim :)

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Keyifli bir sohbetti. Teşekkür ederim ama son olarak bu yazıyı okuyan yazarlar ya da yazar adaylarına seslenmek istiyorum. Yazmaya başlayıp, okunma sayınız düşük diye ya da çok kötü eleştiriler aldınız diye yazmaktan vazgeçmeyin. Aldığınız her yorumda kendinizi geliştirmeye ve azminizi artırmaya çalışın. Eğer gerçekten iyi bir yazar olmak istiyorsanız bunun icin çok çalışıp, çaba harcamak gerekir. Ben elimden geleni yapıyorum, Allah nasip ederse iyi bir yazar olacağım. Ve lütfen okunma sayısına aldanmayın. Herkese başarılar diliyorum. Umarım hayallerinize kavuşursunuz. Kucak dolusu sevgilerle...

#Katıldığınız için teşekkür ederim...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin