ÖLÜMÜMDEN SONRA

40 3 1
                                    

@DeLaVida ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Ben Begüm. 18 yaşındayım. Dil bölümünde okuyorum. Yazmaya 13 yaşında bir fanfiction kitabı ile başladım. Sonraları derslerime vakit kalmadığı için bırakmak zorunda kaldım. Bu sene mart ayında tekrar yazmaya başladım. Bu kurguyu 13 yaşında kurgulamıştım.

#Yazmaya nasıl karar verdiniz?

Kitap okumayı çok seviyordum. O zamanlar da internetten kitap okumak için e-book gibi siteler araştırıyordum. Wattpad i buldum. Orada kitap yazanlara özenip, ben neden yazmayayım diye düşündüm ve yazmaya başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

İlk yazdığım kitabımda ilham aldığım belli birşey yoktu. Arkamda duran insanların olması bana ilham veriyor. Özellikle okuyucu yorumları...

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Belirli bir plan ile yazmaya başlarım fakat işin içine duygularım girince gidişat fark edilebilir bir şekilde değişiyor.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

22 yaşında bir adamın gece ansızın ölümünden sonraki yaşamını anlatıyor. Ölmekle ölmemek arasında bir çizgide nasıl bir yaşam olduğunu. Yaşayan insanları görebiliyor, hatta onlarla nesneler yolu ile iletişim de kurabiliyor. Kitap okumayı çok sevdiğinden kütüphanede çoğunlukla zamanını geçiriyor ve yaşayan bir insana aşık oluyor.

#Okuyucularınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Gerçekten çok iyi, grubumuz var ve orada tam bir aile gibiyiz. Eleştiriye açığım elbette, herkes de öyle olmalı.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Benimle röportaj yaptığınız için teşekkür ederim. Ve arkamda olan Burcu Demet ve Gökhan Sarak a çok teşekkür ettiğimi bildirmek istiyorum.

#Katıldığınız için ben teşekkür ederim...



WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin