CEHENNEMİN İÇİNDEN

45 6 3
                                    

@dobrevasomerhalder ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Şevval, 16 yaşındayım. Bu büyülü dünyanın içine İstanbul dan katıldım.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Aslında 2-3 yıl önce başka kitaplar yazıyordum. Yazarak yeni dünyalara girmeyi seviyordum. Sonra psikolojik sorunlarım artınca herşeyi bıraktım. Hiçbirşey yapmadım nerdeyse. Yazmaktan ziyade kitap bile okumadım. Ama bu sene biraz değişti herşey. Bir arkadaş grubum var, Gökkuşağı'm sayesinde daha güçlü şekilde döndüm ve herşeyi silip, bu hikayeye sil baştan başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Açıkçası kendi hayatım. Yazdığım doğa üstü olaylar içerse de yaşadığımız çoğu şeyi üst seviyelerde düzenliyorum. Ve gizem-gerilim kurgusu haline getiriyorum. Böylelikle bir nevi kendi hayatımdan ve arkadaşlarımdan ilham alıyorum.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Öncelikle yazdığımız şeyleri düşünürüm kaba taslak. Sonra gelişi güzel yazarım. Tabi paylaşmadan önce üstünden bir kaç kere geçiyorum.

#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Direkt arkadaşlarımla paylaşırım, onlarla üzerinde kafa yorarız. Not almam, aklımda tutar eve geldiğimde yazarım.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

3 yıl önce eski bir arkadaşım sayesinde girmiştim. O çok okuyordu ben de merak edip girmiştim, böylelikle tanıştım. O zamanlar daha bağımlıydım tabi.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Gizem/gerilim kategorisinde bir kitap. Bir grup arkadaşın hayatlarında yaşadığı değişiklikler. Gizli mesajlar, notlar, takip edilmek gibi şeyler içeriyor. Geçmişte gizlenmiş bilgiler, yaşamlar ve doğa üstü güçler yoğunluğunda. Aile gibi arkadaşlık ön planda.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Elbette. Mecburen açık kalmalıyız. Çünkü iyi kötü bütün yorumlar bizim şekillenmemize, hikayelerimizin daha iyi seviyelere gelmesine yararlı oluyor. Lakin eleştiri yapan da yazar da birbirine saygı çerçevesinde olmalı. İyi kötü tüm yorumlara dönmeye çalışıyorum bende. Zaten çok tatlı okurlarım var, iyi ki varlar.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Son olarak genel konuşmak istiyorum. Bütün hikayeler bir şans hakediyor. İyi de olsa kötü de olsa. Güzel dille uyarsak bence hem kimsenin kalbi kırılmaz hem de kitaplar daha güzel yerlere gider. Size de çok teşekkür ederim.

#Röpprtajımıza katıldığınız için biz teşekkür ederiz...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin