@SevdaKazar ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Adım Sevda. 16 yaşındayım, akrep burcuyum. Korku filmleri severim. Arkadaşlarımla aram iyidir ama ailemle değil. Gezmeyi severim. Genelde paranormal ve aşk kitapları okurum.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Wattpad uygulamasını sadece kitap okumak için indirmiştim ve okurken sürekli kendi kendime yazarları eleştiriyordum. Hani burası böyle olsa daha iyi olurdu gibisinden. Sonra dedim ki tamam mükemmel yazmıyor olabilirim ama ben neden yazmayayım diye düşündüm ve yazmaya başladım.
#İlham kaynağınız nedir?
Yabancı ve durgun müzikler.
#Yazarken önceden planlsr mısınız?
Hayır genelde doğaçlama yazarım, olaylar kendiliğinden gelişir.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Arkadaşım Zehra sayesinde.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Ankara'da babası ile birlikte mutlu bir hayat süren Beste'nin, annesinin ortaya çıkmasıyle beraber işler değişir. Beste annesini kabullenmeyerek ve babasına, annesi ile karşılaştığını söylemeyerek İstanbul'a taşınmak istediğini söyler ve kızını çok seven babası Akif Bey işini İstanbul'a taşıyarak İstanbul'da yaşamaya devam ederler. Beste İstanbul'da tanıştığı Kerem'in kendisine iyi geleceğini düşünerek Kerem ile yakınlaşmaya çalışır ama Kerem Beste'nin tahmin ettiği gibi biri çıkmaz...
Bakalım Beste'yi İstanbul'da nasıl bir hayat bekliyor.#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Okurlarımla aram iyi. Eleştiri konusu ise her insanda olduğu gibi benimde hoşuma gitmiyor ama bunu dile getirmiyorum. Herkesin düşüncesine saygı duyuyorum.
#Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Şu anlık yok. İlginiz için teşekkür ederim.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkürler...