ZÜMRA

46 3 6
                                    

@Bernako2 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

Bu kitabı okumanızı özellikle tavsiye ediyorum arkadaşlar.

#Öncelikle sizi tanıyalım.

15 yaşındayım iki evde büyüdüm. Annem babam ayrı olduğu için 4. sınıftan beri her yıl okul değiştirerek liseye geçtim. 9. sınıfım. İçimdeki eksik duygularımın bir kısmını yazarak doldurmaya çalışıyorum. Yemek yemek en büyük keyfim. Küçüklükten beri resim çiziyorum ve eski hollywood starlarına hep özeniyorum. Onları taklit ediyorum. Televizyon izlemiyorum. Bazen trt1 çalıkuşu falan çıkıyor, yaprak dökümü onlara bakıyorum. Kitap okumaya bayılıyorum ama 1800 ler zamanı kitapları çok hoş. 3 dil biliyorum. 3. dil almanca değil okulda görülen kıytırık derslerle dil öğrenileceğini düşünmüyorum.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Babamın öldüğü gün en sıkıntılı olduğum zaman aklımdaki şeyleri yazıya geçirmeye karar verdim.

#İlham kaynağınız nedir?

Ölüm. Karakterlerimin yaşadığı maceraları kafamda ölüme bağlarım. Ölmeden önce bir kaç yaşam belirtisi diye. Ama yazmam düşüncemde kalır.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Kafamda evet ama yazarken herşeyi değiştiriyorum hiçbirşey aynı kalmaz.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Ablam çok kıyak hikayeler var dedi, açtım hesap başladım okumaya. İlkten çok sardı. Sonra aynı hikayeleri okuya okuya bir yıllık ara verdim.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Hiç düşünmeden başladım yazmaya ortaya çıktı Zümra. Çocuğum gibi sevdim bir gecede. Önceden biyografi yazıyordum. Marilyn, Monroe, Audrey, Hepburn...

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Kesinlikle ama eleştiri için eleştiri yapanları takmıyorum.

#Son olarak eklemek istediğiniz birsey var mı?

Dünya barışı.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...


WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin