Bu da kendimle yaptığım röportaj :D
Keyifli okumalar :)#Öncelikle sizi tanıyalım.
Saliha Kalafat. 23 yaşında, İstanbul' lu, yazar olma hayalleri kuran bir bayan.
#Yazmaya nasıl başladınız?
İlkokul yıllarımdan bu zamana kitap okumayı çok severim. Sanırım okuduğum kitaplardan etkilenerek yazmaya başladım.
Bunda Peyami Safa' nın Cingöz Recai serisinin önemi çok büyük.#İlham kaynağınız nedir?
Belli birşey yok aslında. Ama genel olarak moralim bozukken ve sinirliyken daha iyi yazarım. Ve bir de kar yağışını unutmamak gerek. Kitabım Kız Kulesi' nin kurgusu yağan karı izlerken aklıma gelmişti :)
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Kesinlikle evet. Sürekli düşünürüm, küçük notlar alırım ve sonunda hepsini birleştiririm.
#İlham geldiğinde hemen not alır mısınız?
Alırım. Telefonum bu konuda ideal not defterim :)
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Kuzenim sayesinde. O sürekli kitap okurdu. Bana da söyledi, uygulamayı indirdik ablamla beraber. Tabi ben zannediyorum ki, uygulamada gerçek yazarlar var. Yani e-kitap sanmıştım başta :D
(nalet olası cahillik. Şimdi kendime gülüyorum bfhvhc)#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
(üşenmesem tanıtımı yazacaktım ama üşendim işte :D)
Annesinin intikamını almaya söz vermiş olan bir adamın hikayesi bu, Poyraz Arıkan..Bu kitapta size doğru bildiğiniz şeylerin aslında yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Mesela beyazın saf, masum olduğuna, siyahın karanlık olduğuna inanırız değil mi? İşte ben bunun aksini iddia ediyorum. Ve size siyahın masumiyetini gösteriyorum.
"Beyaz kirlenince siyah olmaz Poyraz. Beyaz kirlenince gri olur. Siyah asalettir, kimseyi yaklaştırmaz yanına. Bilir ki yaklaşan olursa özünü kaybeder. Bunu en acı şekilde tecrübe etmiştir. Beyaz ile yakınlaşmış gri olmuştur..."
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Aramız gayet iyi. Çok severim kendilerini :)
Eleştiriye de sonuna kadar açığım ama suyu çıkarılmadığı müddetçe. Yani hakaret kabul edemem.#Wattpad harici en beğendiğiniz kitap ve yazar kimdir?
Stephenie Meyer--Alacakaranlık serisini çok beğenirim. Sonra Ahmet Ümit kitaplarını da ve Sarah Jio kitaplarını da.
Yazar dersekte sanırım idolüm Sarah Jio ve Peyami Safa olurdu:)#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Elbette iç ses :D
Okurcuklarımdan isteğim şu ki;
Röportaj kitabıma gösterilen ilginin, Kız Kulesi kitabıma da gösterilmesi. Bana kızmayın ve bunu bir rica olarak kabul edin lütfen.Ve iç ses sana teşekkür etmeyeceğim :D çünkü bunu zaten benim zorumla yapıyorsun :D
#Röportajımıza zorla dahil olduğunuz için biz teşekkür etmeyiz :D ...