KOYU KIRMIZI

29 2 0
                                    

@Mavi_Masallar ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Ezgi, Amasyalıyım 19 yaşındayım.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Bir hayran kurgu, ZeyKer hikayesi ile başladım. Bir ay boyunca hayal ettim. Ne yaparım, ne ederim? Sonra bir akşam üstü spordan geldim. Aldım elime kağıt kalemi başladım kurgumun ağacını çıkarmaya. Yavaş yavaş kafamda bir şeyler oturuyordu. Wattpad de hikayesini okuduğum bir kişiden yardım aldım. Onun da desteğiyle tanıtımı yayınladım. Sonra akşama doğru başladım yazmaya. Yazdıkça rahatladım, döküldü yüreğimdeki acıların bir kısmı. Buz tutmuş kalbimin buzları çözülüyordu. Parmaklarım hareket ettikçe bedenim açılmaya başladı...

#İlham kaynağınız nedir?

En başında spor yapmak ve müzik dinlemek gelir. Özellikle de spor yaparken müzik dinlemek müthiş açar. Arabayla gezmek ve arabada müzik dinlemek. En son da çikolata ve cips yemek :D

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Facebook ta tesadüfen bir sayfa keşfettim. Esila' dan Hikayeler adlı sayfa. Meğer oradaki yazar, wattpad hikayelerine sayfa açmış. Beni wattpad de de takip edin diye bir gönderisini görünce wattpad i araştırdım ve öğrendim. Tabi başlarda pek kullanamıyordum. Bir kaç ay sonra hayatım düzene girince çıkamaz oldum wattpad den.

#Yazdığınız kitaptan kısaca bahseder misiniz?

Koyu Kırmızı hikayemde; tecavüze uğramış ve bir daha asla mutlu olamayacağını düşünen, dünyası karanlık genç bir kızın yaşamını anlatıyorum. Tabi içinde aşk da var ama sadece aşka odaklı değil. Aşk neresinde derseniz? Genç kızın, yıllar önce yarım bıraktığı aşkıyla, hoşlandığı adamla nir tevafuk sonucu buluşması. Herşey o zaman değişiyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Okurlarım beni çok severler. Olumlu - olumsuz, saygılı olduktan sonra tüm eleştirilere karşı objektifim...

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Neden yazdığımı söylemek istiyorum:
Yazmadan durabilecek kadar güçlü değilim. Yazmak öylesiye güçlendiriyor beni...

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederim...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin