UMURSAMAZ

46 0 2
                                    

@CeydaNurKayran ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Ceyda Nur, Antalya' da yaşıyorum ve 10. sınıf öğrencisiyim. Çocuk gelişim bölümü üzerine okuyorum. Hobilerim kitap okumak, hikaye yazmak, spor yapmak, müzik dinlemek ve yalnız kalmak. Fobilerim ise böcekler.
Umursamaz hikayesinin yazarıyım. Ve şu an da Umursamaz dışında bir hikaye üzerinde çalışmaktayım.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Bunu nasıl atlatsam ki :D
Aslında ilk yazdıklarım kısa hikayelerdi. Kimseye anlatamadıklarımı günlük gibi bir deftere yazardım. Daha sonra düşündüm ki ben neden yazmıyorum ve sonunda yazmaya başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Duygularım...
Hikayemin bölümlerini yazarken acele eden birisi değilim çünkü genelde hep yetişiyor. Duygusal olduğum zaman, duygusal mutlu olduğum zaman, mutlu kızgın olduğum zaman kızgın yazıyorum. Ama tüm yazdıklarım hikayenin bölümlerine uygun oluyor. Aklımla hareket eden biri olduğum halde duygularımla yazıyorum. Çünkü yazdıklarımın hissedilmesini istiyorum. Ayrıca bakış açım. Dünyaya dünya diyerek bakmıyorum. Benim dünyam ve ben de bu dünyada neler yapabilirim diye düşünüyorum. Her insanın hayalidir unutulmamak, hayatını kaybedince bile hatırlanmak. Ben kendi dünyamda yaşıyorum sadece.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Hayır ne zaman ilham gelirse gelsin, nerede olursam olayım farketmez otururum yazarım. Nerdeyse her şeyden bir sebep sonuç ilişkisi çıkartırım ve o arada ilham gelir. Bir ara serviste zorla arsız bela dinlerken bile ilham gelmiş oturup yazmıştım.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Bir arkadaşım sayesinde.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Tabi. Şu an da dört hikayem var ama birisi taslak. Aslında iki hikayeminde birisi film önerileri diğeri kapak tasarımları. En çok aktif olduğum hikayem Umursamaz. Dram ağırlıklı bir hikaye çok emek verdiğim.
Babasından hayatını kaybettikten sonra hayatı duran bir kızı anlatıyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Okurlarımı çok seviyorum onlar bir tane. Yorumları iyi kötü beni çok mutlu ediyor ve daha çok yazmama sebep oluyor. Her yazar gibi ben de hikayemin okunmasını istiyorum ve hikayemin okunması için güzel olması önemli yani hatalarımı söylemeleri eleştiri yapmaları gerek, eleştiriye açığım.

#Gerçek kitaplardan en beğendiğiniz kitap ve yazar kim?

Aslında tek bir kitap değil...
Hepsi o kadar güzel ki hiç birini ayıramıyorum. Ama yazar olarak Müjde Aklanoğlu her zaman örnek alacağım bir yazardır.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Hikayemi yazarken bana destek olan, okuyan, güzel yorumlarını eksik etmeyen okuyucularıma çok teşekkür ederim. Ayrıca bu güzel röportaj için size de teşekkür ederim :D

#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin