@Asliyuksel12345 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
İsmim Aslı Sipahioglu. İkinci ismim de var ama onu kullanmıyorum. Muğla'nın Ortaca ilçesinde yaşıyorum ve lise 3 e geçtim.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Ortaokul öğretmenimin teşvikiyle. Yedinci sınıftayken yazmaya başlamıştım aslında. Fakat sonra Teog, lise yerleşmesi derken unutmuştum. Sonra çok sıkıldığım bir dönemde tekrar başladım.
#İlham kaynağınız nedir?
Hayallerim diyebilirim buna. Ben çok hayalperest biriyimdir. Birgün olacak düşüncesiyle kapıldım bu yola.
#Hayal kurmak umut etmenin diğer adıdır, demişler. Hayal kurmadan mutlu olamayız bence.
Yazarken önceden planlar mısınız?
Her ne kadar plan yapsam da ona uyamıyorum. Okuyucuya geçirirken aniden aklıma başka bir olay geliyor.
#Peki ilham geldiğinde not alır mısınız?
Hayır almam. Nedense ilhamlar gece uykuya dalacağım sırada geliyor. ;)
#Üşengeçlik mi seziyorum burada:)
Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Bir arkadaşım sayesinde. O wattpad uygulamasından hikaye okuyordu. Çok ilgimi çekmişti o sıralar. Sonra ben de indirdim uygulamayı ve buradaki hikayeleri okumaya başladım.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Üç hikayem var wattpad de. Ama nedense Gökyüzünün Kuşu nu daha çok seviyorum hikayelerimin arasında.
Bir genç kızın başına ne gelirse gelsin birgün umutlarına kavuşacağını anlatıyor.
Küçük bir spoi vermiş olabilirim.#Okurlarınızla aranız masıl?
Kendi adıma çok iyidir. Her gelen yoruma cevap vermeye çalışıyorum. Beğenenlerle iletişimimi devam ettiriyorum.
#Eleştiriye açık mısınız? Olumsuz eleştiri karşısında tavrınız ne olur?
Yazar oluyorsan eğer her türlü eleştiriye maruz kalacaksın demektir. Elbette eleştirilere açığım. Bu eleştiriler sayesinde kendini geliştiriyorsun çünkü.
#Wattpad harici en beğendiğin kitap ve yazar kim?
Stephenie Meyer, Alacakaranlık serisini çok sevmiştim. Ayrıca Samipaşazade Sezai' nin Sergüzeşt ini de.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Teşekkür ederim. Benim için çok keyifliydi. Okuyucularıma asla umutlarından vazgeçmemelerini söylüyorum. Ve desteklerinizi esirgemeyin.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...