@sweety54 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Adım Hanife, 14 yaşındayım. 0-6 yaş karakterlerin oturması için önemli bir zamandır ve ben o zamanı ablamlar ile geçirdiğim için belki de bu kadar olgunumdur :) müzik dinlemeyi çok seviyorum. Film izlemek ve kitap okumayı da tabi. Bir çok takıntım vardır, ne kadar nefret etsem de kurtulamadığım. Onun dışında konuşmaya başladığımda hiç susamam. Bu röportajda bunun olmasından fazlasıyla korkuyorum :D
#Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya arkadaşlarımın ısrarı üzerine başladım. Güzel yazdığımı ve iyi bir iş çıkartacağımı düşünüyorlardı. İlk ailemden habersiz yazmaya başladım fakat yazdığım kitabı okuduğumda iğrenç olduğunu farkettim :) Arkadaşlarım silmemi istemesede o hikayeyi silip , bitmek bilmeyen kurgularımdan birini geliştirip tanıtımı yazdım. Ardından bu konuyu ablama ve tüm aileye açıkladım ve yazmaya başladım. Hala içime sinmesede yazmaya devam edeceğim. İki kitabım var ve üçüncü de gelebilir. :)
#İlham kaynağınız nedir?
İlham kaynağım herşey. Herşeyi hikayelere bağlayabiliyorum. Net bir kaynak yok yani :D
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Çoğu zaman değil. Sadece bölümün neye dayalı olacağı bir anda aklıma gelir ve bilgisayarın başına geçer yazmaya başlarım. Onun için bölümlerin ne zaman geleceği belli olmaz. Belki yayınladıktan hemen sonra bir bölüm yazmaya başlarım, belki de iki hafta sonra.
#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde not alır mısınız?
Elbette. Bunun için tuttuğum özel bir defterim bile var :D
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Kuzenimin wattpad den çıktığını söylediği bir kitabı vardı. Onu okudum, çok beğendim ve dahasını istedim :D Ardından annemin telefonuna yükledim ve bir kaç kitabı kütüphaneme kaydettim :)
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Kayıp Günlük Sayfaları, hafızasını kaybeden bir kızın, tek hatırladığı şey olan günlüğünü arayışının hikayesini barındırıyor.
Kör Anka Kuşu, kör bir kızın yaşamını konu alıyor :)
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Çok fazla okurum yok fakat olanlarla aramız iyi gibi görünüyor :)
Eleştiriye açık olmak zorundayım, çünkü her kişinin tarzı ve zevki aynı değildir. Eleştiriler insanın gelişmesini.sağlar. Tabi saygı çerçevesindeyse :)#En beğendiğiniz gerçek kitap ve yazar kim?
Beğendiğim kitaplar arasında Aynı Yıldızın Altında, Vampir Günlükleri ve Beni Ararsan Bulursun Mervin var. Beni Ararsan Bulursun Mervin' in çok severi olduğunu görmedim ama beni etkileyen kitaplardandı. Sırayla yazarları sıralarsak; John Green, L. J. Smith, Ömer Sevinçgül.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Yok :) teşekkür ederim röportaj için.
#Röportaja katıldığınız için ben teşekkür ederim...