EŞSİZ MEL

117 18 1
                                    

@Sifa_nur ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar:)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Şifanur Özdemir. 13 yaşında 7. sınıf imamhatip öğrencisiyim. Yazmaya 1.5 yıl önce başladım. Yengeç burcuyum.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Bir kuzenim var. Benden yaşça büyük. Onlarda kaldığımız bir gece, kitabının 100K ya ulaşmasına sayılı okunma kalmıştı. Yazmak ve okumak nasıl şeyler onu anlattı. Ve onun bir küçük kardeşi -benimle yaşıt olan- ile o gün iddaya girdik. Kim daha güzel yazacak? Kim daha çok okunmaya sahip olacak? Kim daha çok gelişecek diye. O gece iyi ki var...

#İlham kaynağınız nedir?

Çok sevdiğim bir müzik grubu.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Genelde planlarım yolunda gitmez.

#İlham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Telefonum notlar ve aklıma aniden gelen, kitapta kullanabileceğim sözlerle dolu.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Kuzenimin göstermesiyle tanıştım.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Birbirinden kopamayacak kadar güçlü bağları olan 4 müzik erkeğinin solistleri terk edilir. Ve bunun acısını çeker. Grup toparlanamaz. Bir sigara molasından sonra, solistlerin aklına gelen fevkalade fikirle çalışmalara başlanır. İki ay sonra çalışmaların bitmesine çok az kalmıştır. Yine bir deneme sırasında, Arda yı terk eden kadın Eylem gelip özledim der. Arda gözüne kestirdiği bayanın yanına gidip kızı şok halinde bırakırken sarılıp yardıma ihtiyacı olduğunu söyler. Kız kabul eder. Birlikte bir yalanın ucuna bulaşmışlardır. Eylem bu ikiliyi ayırmaya çalışırken bir araya getirecek. Ayrılmadan önce arkasındaki erkek sürüsüne ettiği bol dertli hayatlar, beyler! bedduasından kendi payına düşeni de aldığına göre, Arda ve Merve yi bol dertli hayatlar bekliyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Şu ana kadar kitabıma kötü eleştiri kategorisine dahil edebilecek hiç eleştiri gelmedi. Ama her türlü eleştiriye açığım. İyisine de kötüsüne de. Yanlışlarımı düzeltmeme yardım ediyorlar sonuçta öyle değil mi? Okurlarımla aramda altın tozundan bir bağ var. Onlar benim belki de geleceğim.

#Gerçek olanlardan en etkilendiğin kitap hangisi? Ve en beğendiğiniz yazar kim?

Koray Yersüren-Gözlük
Büşra Yılmaz-4N1K ve Ölüme Fısıldayan adam
Şeyma Demir-Güneşin Öptüğü Kız
Şu ana kadar bunları geçen olmadı.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Evet var. Şu ana kadar yanımda olan, hababam sınıfının kız versiyonu 7-B ye sonsuz teşekkür ediyorum. Özellikle her koşulda ne olursa olsun beni destekleyip hep arkamda duran Çağla' ma çook teşekkür ediyor ve onu çok seviyorum. Çağlam gibi her koşulda beni destekleyen kuzenim Ayşe' mi de unutmamak gerekir. Onları çok seviyorum iyi ki varlar.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz....

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin