@BigeeNur ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Adm Bige Nur soyadım Kurtulan. Bu sene liseyi bitirdim. Hatay' da yaşıyorum. 27 temmuzda 19 olacağım.
#Yazmaya nasıl başladınız?
8. sınıftan beri okumak benim herşeyimdi. Yazmaya ise wattpad ile tanıştıktan sonra başladım.
#İlham kaynağınız nedir?
Tek bir ilham kaynağım plduğu söylenemez. Hayatımdaki herşey diyebilirim.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Hayır birden aklıma gelir ve yazmaya başlarım.
#Herhangi bir yerde ilham gelirse not alır mısınız?
Evet alırım.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Arkadaşımın tavsiyesiyle.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Şu an fantastik bir kitap yazıyorum. Masalından atılan bir prenses kötü cadı tarafından bizim zamanımıza sürgün ediliyor. Ve masallar kötü sonla bitiyor. Masallar diyarını sadece hayal eden çocuklar kurtarabilir. Aslında kurguyu 1 ay düşündüm.
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Kesinlikle eleştiriye açığım. Herkes düşünceleri istediği şekilde yazmakta özgürdür ve ben yanlışlarımı düzeltmeye çabalarım. Ben okurlarıma hayranım.
#Wattpad harici en beğendiğiniz kitap hangisi ve yazar kim?
Aslında aklımda tutamıyorum. Daha çok cinayet ve polisiye türü romanlar okuyorum. Şimdiki ise Şeytan İncili--Patrick Graham.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Bence okuyun ve hayal edin.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...