@gulinabdullahoglu ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Adım Gülin ve 19 yaşındayım. Yaşıma göre pek sosyal değilim hatta asosyal bile diyebiliriz. En büyük tutkum yazmak ve çok şaşırtıcı ki kitaplara olan sevgim liseden mezun olduktan sonra başladı. Elbet desteklediğim ve desteklemediğim görüşler, yaşam tarzları var ama ben agırlıklı olarak vejeteryan ve feministim. İşte! Ben böyleyim.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya başladığımda 7. sınıf öğrencisiydim. Bu da yaklaşık 2008-2009 yıllarına denk geliyor. O zaman en meşhur vampir filmi Alacakaranlık bana ilham verdi ve arkadaşımın önerileriyle kendi çapımda bir şeyler yazmaya başladım.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Yazmadan önce hikaye içinde geçecek olayları zihnimde bir film gibi oynatırım. Tabii zihin süzgecimden geçen her olay hikayenin içinde olmayabilir ya da hiç planlamadığım bir olay veya kişi bir anda hikayemde belirebiliyor. Bu yüzden yazmadan önce ne plan yaparım ne de yapmam diyemiyorum.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Lisenin artık son demleriydi. Son demleri dediğim 11. sınıf falan. Birşeyler yazdığımı bilen bir arkadaşım bana wattpad uygulamasını gösterdi. O da hayran kurgu okuyordu o sırada. Bana bu platformda hem yazabileceğimi hem de okuyabileceğimi söyledi ve hemen ardından wattpad sayesinde piyasaya sürülen ünlü kitaplardan bahsetti. Böylece wattpad' le tanıştım.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Birden fazla yazıyorum bu yüzden Exodus serisinden bahsedeceğim.
Exodus serisi 5 kitaptan oluşacak olan bir seri. Bunun yanında ek hikayeleri de yakın sürede wattpad üzerinde okura sunulacak. Herşey ergenlik döneminin en fırtınalı dönemlerini yaşayan Jake' in evden kaçması ve arkadaşlarını da peşine takması sonucu kendilerini hiç bilmedikleri distopik bir diyarda bulmalarıyla başlıyor. Evlerine geri dönmeleri gerek ama Exodus kraliçesi Monroe onların ölümünü istemektedir. Distopik ve fantastik hikayeleri sevenlerin Exodus' u seveceğini düşünüyorum.#Okuyucularınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Eleştiriye her zaman açığım. Eleştirinin yazarı geliştirdiğine inanıyorum. Okurlarımı çok seviyorum her ne kadar az geri dönüş olsa da.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Hayır, yok. Çok teşekkür ederim.
#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim...