ÖLÜMÜ TATSAM

119 17 3
                                    

@zynpsl ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar.

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Merhaba, Işıl ben. Üzerimde garip bir heyecan var şu an nedense. On beş gün sonra 14 yaşıma giriyorum. Kitap okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Şu sıralar yoğun olduğumdan dolayı pek kitap okuyamıyorum. Okuyamadığım zamanlarda içimde birikenleri yazarak gidermeye çalışıyorum.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Küçüklükten beri birşeyler yazmayı, uydurmayı, hayal etmeyi seviyorum. Wattpad de ilk kitabımı altıncı sınıfta yazmaya başladım. Ve yazmama sebep olan şey ise türkçe öğretmenimdi. Derste öykü ve deneme gibi şeyler yazdırdığında, yazdığım şeyleri çok beğenirdi. Bir gün yazdığım şeyi ona okuduğumda ileride güzel şeyler yazıp yazar olabilirsin demişti. O sıralar wattpad günümüzdeki kadar popüler ve aktif değildi. Okuduğum bazı hikayeler aklımda bir takım karakterler oluşturmama sebep oldu. Hayal gücümde birikince bunlar ağırlaşmaya başladı ve ben de yazmaya karar verdim. Ailem bu kitabı yazdığımı bilmiyor ve öğrendiklerinde yüz ifadelerini çok merak ediyorum.

#Sürpriz olur herhalde, eminim seninle gurur duyarlar.
İlham kaynağınız nedir?

Hayatın bana ve etrafımdakilere yaşattıkları, birde şarkılar. Bir şarkıyı dinlerken aklımdan bin türlü kurgu geçiyor ve bende aklımdan geçenleri toparlayıp yazıyorum.

#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Hayır. Bir ara not alıyordum ama sonra onlarla başedemediğimi farkettim. Ama aklıma gelen ve beğendiğim şeyleri not alıyorum.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

En yakın arkadaşlarımdan biri wattpad den kitap okuyordu. Kitap okumayı çok sevdiğimi bildiğinden wattpad e üye olmamı tavsiye etti.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

İki tane kitabım var. Öncelikle ilk yazmaya başladığım Sensiz Ben adlı kitabımdan bahsedeyim. Aras ve Güneş karakterlerinin bir çok dertleri var. Kitabımda insanların dertlerini inkar etmeyip onları kabullenmeleri gerektiği fikrini vermeye çalışıyorum. Her insanın sıkıntısı vardır. Onları inkar etmemeli onlarla yaşamayı öğrenmeliyiz. Çünkü sizden daha kötüsünü yaşayanlarda var.
İkinci kitabım, Ölümü Tatsam da ise Sera isimli karakterimin başından hiçte kolay olmayan şeyler geçiyor. Ve bir anda hayatı değişiyor. Bugünün ve yarının aynı olmadığını herşeye hazırlıklı olmamız gerektiğini anlatıyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Eleştiriye açığım. Herkesin fikri farklı olabilir, benimde beğenmediğim kitaplar oluyor. Hatta galiba en bùyük eleştirimi dün aldım. Okuyunca hak verdim de. Her kitabın eksik yönleri olabilir. Herşey mükemmel olacak diye bir şart yok.

#Gerçek olanlardan en etkilendiğiniz kitap hangisiydi? Ve en beğendiğiniz yazar kim?

En etkilendiğim kitap Yabancı ve en beğendiğim yazar Öznur Yıldırım.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Hayır teşekkùrler.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz..

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin