SEVDİRELLA

127 20 1
                                    

Bu röportajı da @eymen- ile yaptık. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar:)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Wattpad de isim vermiyorum ama kısaca şöyle diyeyim:
Fenerbahçe, Bursa ve biraz karamsar.

#Yazmaya nasıl başladınız?

İnsanların beni anlamadığından beri yazıyorum ben. Öyle başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Müzik ve geçmiş. Yağmur ve kapkara hava. Bunlar bana ilham veriyorlar.

#Yazarken önceden planlar mısınız? Yoksa gelişigüzel mi yazarsınız?

Gelişigüzel, o an ne hissedersem.

#Peki herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Tabi ki, siyah yapraklı bir el defterim var, üzerine beyaz kalemimle siyah şeyler yazıyorum.

#Cidden karamsarsın sanırım
:)
Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Belki biraz:)
Arkadaşım sayesinde tanıştım.

#Yazdığın kitaptan bahseder misin?

3 tane kitap yazıyorum. Sadece bir tanesi yayımda. İkinci de yayımlanacak. Biri hayatta herşeye rağmen tutunmaya çalışan, kahkahayı bir kalkan olarak kullananların öyküsü. Diğeri ise karanlıktan çıkmak isteyenlerin öyküsü.

#İlgi çekici duryor. Peki okurlarınızla aranız nasıl? Kötü bir eleştiri alsanız tepkiniz ne olur?

Daima her eleştiriye açığım. Kötü eleştiri karşısında o eleştiri gerçekten dogru mu diye bakarım. Dogruysa teşekkür eder degilse bir daha gözden geçirmesini söylerim.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Tabi var; watty halkı önyargısını kırmalı. Okuyucu sayısı kitabın kalitesini belirlemiyor. Hayırlı Ramazanlar dilerim..

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz..

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin