AVCI

43 2 0
                                    

@huntsman3 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar. :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Büşra soyadım Öteğen. Lise iki talebesiyim, iki erkek kardeşim var. Okumak, düşünmek, müzik, yazmak ve yürüyüş yapmak hobilerim. Böcekler tek fobim.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Dördüncü sınıfa giderken günlük tutuyordum. O şekilde başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Belirli bir ilham kaynağım yok, hep aklımda birşeyler döner. Yengeç kadını olduğumdan bir saniyem bile hayalsiz geçmez. Sürekli hayal kurduğumdan ilham denilen o varlığa hiç rastlamam. İhtiyaç da duymuyorum.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Evet ama tam olarak değil.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Bir arkadaşım bana oradan kitap okutmuştu. Ben de merak ettiğim için kendime açtım ve okumaya başladım.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Sahte bir metod üzerine öldürülen avcıların intikamı. Savaş ama savaşanlar iyiler ve kötüler olarak ayrılmıyor. Amaç dünyayı kurtarmakta değil. Amaç yaratıcıya olan bağlılık sonucu ve intikamın getirdiği soğuk nefesi maskeli adamlar altında toplanan yaratıkların ruhlarına üfleyip onları ypk etmek.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Açığım ve şu ana kadar hiç kötü yorum almadım aslında. Gerçi bu duruma hem seviniyor hem üzülüyorum. Okurlarım, seviyorum ve onları mutlu etmeyi vazifem olarak görüyorum.

#Peki en beğendiğiniz yazar ve kitap?

Elbette ben de herkes gibi Binnur Nigiz - İçinde Bir Sen.

#Son olarak eklemek istediğiniz birsey var mı?

Hayat hayal kurmak için var oldu, hayal kurmaktan asla çekinmeyin.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...


WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin