@pren_sess ile yaptığımız röportaj. Kendisine teşekkür ederim.
Keyifli okumalar :)#Öncelikle sizi tanıyalım.
20 yaşındayım. Tek yaşıyorum. Çalışıyorum tabi bi de. Vallah ne söylesem bilemedim ya :D
#Yazmaya nasıl başladınız?
Aslında kendi hayatımı yazmak hep istemiştim. Ve bana destek olan birini görünce de ne olur ki dedim. Denemekten zarar gelmez.
#İlham kaynağınız nedir?
Hayatım. Kesinlikle hayatım, aslında sıkıcı bir hayatım vardır ama yaşanmışlıklarım da var.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Aslında iki tane hikaye yazıyorum. Ve evet çok plan yapıyorum.
#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?
Evet. Hemen unutuyorum çünkü.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Bir arkadaşım sayesinde.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
İki tane kitap yazdığımı söylemiştim. Bi kitabım kendi hayatımı yazdığım Bu Benim kitabı. İkinci kitabım da iş hayallerime yer veriyorum, yapmak istediklerime ve yapamadıklarıma.
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Okuyucularım var mı bilmiyorum aslında ama iki tane dünya tatlısı okuyucum var. Onları seviyorum.
Ve evet eleştiriye sonuna kadar açığım.#Wattpad harici en sevdiğiniz kitap hangisi ve yazar kim?
Aslında kitap okumayı sevmedim hiç ama wattpad bunu değiştirdi.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Sanırım yok. Umarım wattpad de kitap yazmak için uğraşan kişiler hak ettiği değeri bulurlar. En azından bunu hakediyorlar.
#Röportaja katıldığınız için çok teşekkür ederim...