@esmerbomba__ ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Wattpad adım esmerbomba__ ve tatlı cadılar adlı bir kitap yazıyorum. Genelde spor yapmaktan hoşlanırım. En çok basketbol oynamayı severim.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Aslında kafamda hazır bir kurgu yoktu. Sonra bir anda ilham geldi ve yazmaya başladım.
#İlham kaynağınız nedir?
İlham kaynağım belli değil. Bir cismi görmem ve aklıma bir fikir gelmesi ile yeni bölümü yazmaya başlıyorum.
#Peki herhangi bir yerde veya bir ortamda ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?
Maalesef hayır. Ama zaten kitabı pazartesi günü yazmaya başladım ve okula falan bir hafta boyunca hiç gitmedim. Sürekli kitabın kaç okunma olduğunu kontrol ettim. Ama ilerde öyle birşey yapmayı düşünüyorum.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Wattpad play store de gezinirken rastgele buldum ve indirdim.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Bu kitapta üç eğlenceli kız var ve üç erkeğin hayatı anlatılıyor birazcık. Ama daha olaylar başlamadı gibi.
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Daha herhangi bir okuyucumla fazla konuşmadık. Hatta hiç konuşmadık. Ancak onlar benim birtanelerim. Eleştiriye de açığım.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Yok.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...