@EmineBrkn ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Emine Barkın, 20 yaşıma girdim. Boğa burcuna sahibim, Siirt' liyim. İstanbul' da yaşıyorum, kendimi bildim bileli. Yazmak ve okumak çok sevdiğim ikilidir. Hayata herkesin baktığı pencereden bakmayı sevmeyen biriyim.
#Yazmaya nasıl başladınız?
İlkokulda sürekli şiir yazardım. Yarışmalar olurdu deneme, hikaye hep katılmaya çalışırdım. Resmede yeteneğim vardı ama üzerine gitmeyince sönüp gitti. Yazı yazmayı çok seven biriyimdir daima.
#İlham kaynağınız nedir?
İki yeşil göz. İlham kaynağımı sınırlandırmam aslında. Bazen küçük bir yaprak düşer ellerime yüreğimin telleri harekete geçer. Demem o ki herhangi bir şarkı, bir mimik ya da bir cümle bile ilham olabilir bana.
#Şiir gibi yazdın :)
Yazarken önceden planlar mısınız?Sadece bazen üzerine düşünürüm. Yoksa hiçbirşeyi planlı yapmam, hep doğaçlama yazarım. Aklıma kimi zaman birden uçuşuverir sözcükler kimi zaman da aklımı zorlasam da tek söz çıkmaz kalemimden. Herşey olacağına varır derler ya benimki de öyle işte.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Geçen yıl sınıf arkadaşım oradan hikaye okurdu. Ben hep faceden durum olarak paylaşırdım. Bana sürekli wattpad aç orada yaz gibisinden teşvik dolu sözler edildi. Telefonum android olmadığı için çok geç tanıştım wattpad ile. Mart ayından beridir wattpadin yerlisiyim.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Aslında şu an üç yarım hikaye bulunmakta. Ama ben sizler için daha çok merak ile yazdığım hikayemden söz edeceğim.
Saplantı : intikam yüzünden aşkları heba olan insanların yaşadığı gizem dolu hayatlar söz konusu. Melis ve Arda evlendikten sonra hayatlarına yeni gölge edinecek olan Simay ile karşılaşıyoruz. Annesi babası yok gibi yaşamak zorundadır kendisi. Yaşamının büyük bölümünü kötü anlar yaşayarak geçiren Simay kitapçıda çalışması ile alt üst olan hayatın yeni koridorlarında yürümektedir. Aşık olduğu çocuğu uyuşturucu ile bilmeden zehirleyen Simay' ın Çetin ile başının dertten kurtulamadığı anlar çoğunluktadır. Bir tarafta kanlı bir intikam bir tarafta içinde kaybolduğu bir aşk. Okurken kafanız karışsada olağandışı bir hikaye ile karşılaşacaksınız. Umarım beğenirsiniz.#Bence çok güzel bir kurgu olmuş.
Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?Tepeden tırnağa bir eleştiri olsa da memnuniyetle karşılayan biriyimdir. Gerçek hayatta da sürekli eleştiri aldığım için çokta kafaya takan biri değilim. Eleştiri almayı severim çünkü eksiklerimi tamamlamam için bana ışık tutan ateş böcekleri oluyor okurlarım. Okurlarımı gerçekten çok seviyorum. Genelde aklımda zaten yorum yapan herkes. Bir gülücük ile dahi mutlu oluyorum bu yüzden her yoruma can atarak yanıt yazarım.
#Gerçek kitaplardan en beğendiğiniz kitap ve yazar kimdir?
Kahraman Tazeoğlu-Yaralı kitabını çok beğendim. Okurken kendimden çok şey buldum ki zaten bitirene kadar sel oldu gözlerim.
Annemin gelini olur musun?-Özlem Türk. Okurken çok heyecanlıydım, hemen de bitiverdi.#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Daima mutlu olun ve asla imkansıza inanmayın. Yaşamdan zevk alarak gününüzü geçirin. Umarım sizi sıkmamışımdır. Herkese çok teşekkür ediyorum. (sana da güzel insan).
#Teklifimi geri çevirmeyip kabul ettiğin için ben teşekkür ederim. Benim için çok eğlenceli bir röportaj oldu...