@littlemockingjay123 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Ben Dicle. 15 yaşındayım, lise bire geçtim. Elementlerin savaşı, Kayıp bedenler, Hafıza ve Umutsuz hikayelerinin yazarıyım. Ankara' lıyım.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Daha önceleri de yazıyordum bu platformda. Ama devam ettiremiyor, siliyordum. Şu an yayımda olan en eski kitabım Elementlerin Savaşını rüyamdan esinlenerek yazdım. Tuhaf da olsa böyle başladım :)
#İlham kaynağınız nedir?
Okuduğum kitapların yazarlarından ilham alıyorum. Onun dışında yaşadığım olaylardan kolaylıkla ilham alabiliyor, kurgu bulabiliyorum.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Belli bir plan var tabi. Örneğin; 25. bölümden itibaren şu şu olacak, 15. bölümde bu olacak. Belli bir plan var ama minik olayları o an planlarım.
#İlham geldiğinde not alır mısınız?
Almadım, bunun için çok şey kaybettim. Ama her seferinde aklıma daha iyileri geldi. Bu yüzden kötü bir huy olsada not almıyorum :)
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Arkadaşımla bir buluşmamızda bana telefondan bir hikaye okuduğunu söylemişti. Sitenin ismini istedim. Sanırım The Surv veya Ametist i okuyordu. Böyle tanıştım.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Her karakterim, arkadaşlarımın bir özelliğini taşıyor. Bir nevi arkadaşlarımı yazıyorum. Fantastik, bilim kurgu ve kısa hikaye yazıyorum. Tek bir kategoriyi ele aldığımı söyleyemem. Yazdıklarım birbiriyle alakasız. Hepsi hayal gücümün bir parçası.
#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Okurlarımla aramız iyi. İletişime geçtikleri sürece konuşuyoruz. Kötü eleştiri almak için uğraşanlardanım. Eleştiri en minik hatanı bile göstermelidir bence.
#Wattpad harici en sevdiğiniz kitap ve yazar kimdir?
Marie Lu, Suzanne Collins, Rick Riordan, Richelle Mead, Jojo Moyes.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Sanırım yok :) çok teşekkür ederim.
#Röportaja katıldığınız için teşekkür ederim...