SONSUZ HİSLERİN ŞAFAĞI

39 3 0
                                    

@vampirolmakisteyngirl ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Imm. Ben Altınay Efe. 16 yaşındayım Ankara' da oturuyorum. Vampirleri, kurt adamları, büyücüleri kısacası fantastik her türlü yaratığı severim. Müzik zevkim de değişir ruh halime göre. Ama itiraf ediyorum; Panic! At the disco ya bayılıyorum.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Aklımda küçüklüğümden beri kurgulayıp durduğum bir hikaye vardı, vampirlerle ilgili. Bir gün gece iki gibi aklıma esen deli bir rüzgarla yazmaya başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Belki tuhaf görünecek ama... Kafamın içinde her daim ana karakterim olan vampir, Zayn, benle konuşur. O geldiğinde ilham da gelir.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Yok hayır. Kurgunun gidişatına göre yazarım. O an ne hissedersem o yönden.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Bilmiyorum ki... Yani hatırlamıyorum. Sanırım internette dolaşırken gözüme çarpmıştı.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Öncelikle konusunu anlatayım biraz. Hikaye 18. yüzyılda başlarında başlıyor. Zayn adındaki ana karakterimiz bize o yıllarını anlatıyor. Nasıl biri olduğunu, büyücü Bayan Samanyha ile nasıl tanıştığını... Daha sonra günümüze dönüyor ve hayatının kadını, biricik aşkı Elena ile tanışıyor ve maceralar başlıyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Tabi eleştirilmek hoşuma gider, eğer üsluplu ise. Okurlarımla aram da iyi. Yani ben öyle sanıyorum. Umarım öyledir.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Savaşmayın, sevişin.
Teşekkür ederim bu güzel röportaj için.

#Katıldığınız için ben teşekkür ederim...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin