UMUT YAPRAKLARI

56 25 1
                                    

@Rabiacollins ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Merhaba ben Rabia. 15 yaşındayım ve bu yıl 10. sınıfa geçiyorum. Aslında garip bir kişiliğim var. Eğer bazenleri birşeyi çok seviyorsam, birşey oluyor ve soğumaya başlıyorum. Sonra espri yapmaya bayılırım ve çevremdeki herkesi güldürmeyi çok severim. Tam bir dizi ve film hastasıyım.

#Yazmaya nasıl başladınız?

4. sınıftayken yazmaya başladım. Sürekli farklı farklı hikayeler yazar ve sınıfımdaki arkadaşlarıma okuturdum. Onlar da çok fazla beğenirlerdi. Ben de zaten yazmayı çok sevdiğim için hiç bırakmadım. Yazdıkça çok geliştiğimi farkettim ve şimdi ise kitabımı sizlerle paylaşıyorum.

#İlham kaynağınız nedir?

Okuduğum bir kitap, izlediğim bir dizi-film, bazenleri bir resim. O an neler hissediyorsam, kelimelere onları işliyorum. Ve bir de sevdiğim bir müzik çalıyorsa, ilhamın gelmemesi için bir sebep yok.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Bazenleri planlıyorum ancak yazarken bölümler bambaşka bir hal alıyor. Bu durumdan da şikayetçi değilim, akışına bırakıyorum.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

İnternette dolaşırken görmüş olmalıyım.

#Yazdığının kitaptan bahseder misiniz?

Kitabımın adı Umut Yaprakları. Beril küçüklüğünden beri mutlu olabilmek için çabalayan bir kız. Ancak o çabaladıkça herşey daha da kötüye ilerliyor. Babası, onu ve annesini terkedince annesi mecburen zengin bir evde temizlikçiliğe başlıyor. Çok geçmiyor ki, bir gün Beril bayılıyor ve hastaneye gittiklerinde lösemi olduğunu anlıyorlar. Hayatının değişeceğinden bi haber olduğu bir gün, annesinin çalıştığı eve gidiyor ve orada Arel Uluhan ile tanışıyor ve zamanla ona aşık olduğunu farkediyor. Kitap kısaca Beril in Arel e olan aşkını anlatıyor.

#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?

Okurlarımla aramdaki bağı seviyorum. Her ne kadar az yorum gelse de, bazıları birçok yoruma bedel. Eleştiriye her zaman açığım. Eğer eksik olduğum konuları söylerseler, düzeltmek için elimden gelen herşeyi yaparım.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Eğer size kötü yazdığınızı söylüyorlarsa, en iyisine ulaşana kadar asla pes etmeyin. Röportaj için teşekkür ederim bu arada.

#Röportajımıza katıldığınız için ben teşekkür ederim...


WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin