@Ozdenemir ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Ben Özden Emir, yaşım 15, Trabzon' da oturuyorum ve keşfedilmemiş bir kitap olan Son Sene'm i yazıyorum.
#Yazmaya nasıl başladınız?
Önce wattpad kitapları okudum. Yaklaşık 2-3 tane. Zaten wattpad de pek aktif değildim. Benim kardeşimin başlattığı bir kitaptı. O yazmayı bırakınca ben aldım. Böylece hem yazmayı sevdim hem okumayı. Bu yüzden kardeşime çok teşekkür ediyorum.
#İlham kaynağınız nedir?
Öyle bir kaynak oldugunu düşünmüyorum. Sadece mutlu anlarımda yazıyorum o kadar. Ama okunmaması beni yazmamaya itiyor.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Evet.
#Peki herhangi bir yerde aniden bir ilham geldiğinde hemen not alır mısınız? Yoksa önemsemez misiniz?
Notlar için benim bir defterim var. Sadece wattpad notlarını buna alıyorum. Yanımda olmadığında ise bir yere not almaya çalışırım.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Kardeşim sayesinde.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Aslında iki kitap yayınlandı ve biri henüz kurguda. İlk kitabım Son Sene'm. Kurgusu mizah ve aşk üzerine. Bir kızın yeni gelen çocuğa aşkı ile başlıyor. Şu an babası oluyor tek güvendiği kişi..
Sonrasında ise kızı maceralar bekliyor.Diğer kitabımın ismi wattpad yazarcıklarından. Bunda ise facebooktaki wattpad gruplarında yaptığımız hikayeleri yazıyorum, henüz bir bölüm. Bunun için facebook grubumuz var. Ordan konu belirleniyor. Grup dediğim konuşma grubu.
Diğer kitabımın adını henüz bulamadım. Onda da bir çocuğun ayrılan anne babası konu işleniyor. Babası annesini çoğu kez çocuğun gözünün önünde aldatıyor. Ayrıldıktan sonra da bir gece zorla annesi ile birlikte oluyor. Çocuk bu anı görüp kaçıyor..
Ve devamı ekşın dolu.#Okurlarınızla aranız nasıl?
Hepsiyle yakından ilgileniyorum. Her yoruma cevap veriyorum. Benim kitabımı eleştirenlere de ayrıca teşekkür ediyorum.
#Peki eleştiriye açık mısınız? Kötü eleştiri yapan olursa nasıl tepki verirsiniz?
Kötü? Bu kötü eleştiri benim şahsıma aitse eleştiriye bağlı kızabilirim. Ama kitaba bağlıysa nerede hata yaptığmı sorup düzeltmeye gayret ederim. Yazım yanlışlarını misal verebilirim. Ya da kısa bölümleri. Bölümlerim artık uzun ve yazım yanlışları en aza inmiş durumda.
#Son olarak söylemek istediğiniz birşey var mı?
Kitabımı okuyup eleştirirlerse sevinirim.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür edetiz..
Vote ve yorumları eksik etmiyoruz arkadaşlar.
Bir de sormamı istediğiniz başka sorular olursa yorumlarda belirtebilirsiniz.
Ve son olarak sizlerden KIZ KULESİ isimli hikayeme bakmanızı rica ediyorum..
Esen kalın :)