NAÇAR

61 9 4
                                    

@mekeniz ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Melike. İstanbul Büyükçekmece' de, hikayemin geçtiği yerde yaşıyorum. 17 yaşında, üniversite sınavına hazırlanan sıradan bir öğrenciyim.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Çocukluğumdan beri hep içine kapanık bir çocuktum. Eğlenmeyi bilirdim ama kimseye birşey anlatamazdım. Taşıyamayacağım duruma geldiğinde patlak verdi. Yazdığım ufak denemeler, duygu aktarımları birleşti ve yazmaya başladım.

#İlham kaynağınız nedir?

Genelde sessizlikten ilham alırım. Yazacağım ortam kesinlikle sessiz olmalı. Yoksa içimdeki çığlıkları duyamıyorum.

#Yazarken önceden planlar mısınız?

Genellikle. Yazmayı bitirdiğimde ilerde ne olsun diye düşünür ve karakterlerime, zihnimde o sahneyi yaşatırım. Eğer bana dokunduysa yazarım.

#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Hayır genelde aklıma not ediyorum. Kimse okumasın ve bilmesin diye.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Okuldaki arkadaşım bir Ediz tutturmuş gidiyordu. Neyden bahsediyorsunuz diye sorunca anlattılar. İndirdim ve başladım. Ediz aşkından ölüyorlardı. Sjsj

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Adı NAÇAR. Psiko-dram bir roman. Tamamen duygu üzerine kurulu. Ana tema ise çaresizlik. Ailelerinin geçmişinde boğulmak üzere olan iki gencin hikayesi.

#Peki senin kitabını neden okumalılar?

Wattpad klasiği haline gelen kötü çocuk hikayelerinden oldukça farklı. Kurguma oldukça güveniyorum. Çünkù, ben çok fazla kitap okudum bu platformda ve böyle bir konuyu işlediklerine hiç rastlamadım. Özgün olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kitap imkansızlıklar silsilesi üzerine de kurulu degil. Herkesin kendinden birşey bulabileceği her yaşa hitap eden bir kitap olduğunu düşünüyorum.

#Okurlarınızla aranız nasıl?

Henüz çok yeniyim. Bana ulaşan olmadı. Konuşmak için yazan, mesaj atan yok. Ama tanımadığım insanları sevmek... Aklıma gelmezdi. Bu duygu biraz farklı. Kendimi anne gibi hissediyorum. Ne manaysa jdhfjg.

#Anne. Cidden ilginç oldu:)
Eleştiriye açık mısınız? Olumsuz bir eleştiri aldığınızda tepkiniz ne olur?

Açığım gerçekten. Diledikleri gibi eleştirebilirler. Yazdıklarımı çevremdekilere okuttuğumda beğenmeyenler de oldu, teşekkür ettim ve geçtim. Dinlerim ama herkesin eleştirisini ciddiye almam sanırım. Dinime küfreden müslüman olsa misali.

#Wattpad haricinde okuduğunuz kitaplardan içinize en çok işleyeni hangisi? Ve idolüm dediğiniz, çok beğendiğiniz bir yazar var mı?

Eroinle dans. Gerçekten çok ama çok beğenmiştim. Canan Tan' ın işlediği konuyu ve duyguyu iliklerime kadar hissetmiştim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
İdolüm diyebileceğim insan ya da insanlar; Binnur Nigiz ve Büşra Yılmaz' dır. Onlar gibi olamayacağımı bilsemde çabalayacağım.

#Ve geldik sonuna.
Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Öncelikle bana kendimi ve kitabımı tanıtma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben bu kitabı yazmaya başladığımda tek bir amacım vardı, dokunmak. Ruhunuza. Acımın mürekkep olduğu noktada, ruhunuzda bir ıslaklık hissederseniz, ben amacıma ulaşmış olacağım. Biliyorum ki NAÇAR da bir çok insandan parça var. Sizde kendinizden bir parça bulup o parçaya sarılabilirsiniz. Mürekkebimin attığı çığlığı duyduğunuzda ruhlarımız sarılacak. Umudumu kaybetmeyeceğim. Tekrar teşekkür ederim.

#Röportajımıza katıldığınız için biz teşekkür ederiz...

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin