SONSUZUMSUN

73 14 0
                                    

@Bgmkry674 ile yaptığımız röportaj. Epeyce geç kaldı affola.

Keyifli okumalar..

#Öncelikle sizi tanıyalım.

Adım Serpil Begüm. 16 yaşındayım. Hatay ' da yaşıyorum. 10. sınıfa gidiyorum.

#Yazmaya nasıl başladınız?

Kendimi yazarak ifade ettiğimi anladığım günden beri yazıyorum. Hemen hemen 1-2 yıl oldu.

#İlham kaynağınız nedir?

Çocukluk aşkım. Ona söyleyemediklerim, onunla ilgili kurduğum hayaller, yaşamak istediklerim...

#Peki yazarken önceden planlar mısınız?

Aslında pek plan yapmam. O an ne düşünüyorsam, ne hissediyorsam onu yazarım. Yani tamamen o an ki duygu ve düşüncelerimle yazıyorum.

#Doğaçlama yapıyorsunuz yani.

Evet aslında öylede söyleyebiliriz.

#Herhangi bir yerde ilham geldiğinde hemen not alır mısınız?

Not almam direk wattpad e girip yazarım.

#Wattpad ile nasıl tanıştınız?

Bir arkadaşım sadece okumak için wattpad i indirdi. Ve bana da yazabileceğimi söyledi. O şekilde wattpad ile tanıştım.

#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?

Yazdığım kitap, insanın çocukluk aşkını sonsuza dek sevebileceğini anlatıyor. Ayrıca erkekler sevemez cümlesini çürütüyor aslında. Kurgusu tamamen çocukluk aşkı ile ilgili yani.

#Merak uyandırıcı. Okurlarınızla aranız nasıl?

Okurlarımla aram nasıl?
Okurlarımın sayısı az olduğu için özel konuşmuşluğumuz yok denecek kadar az. Ama yorumlara elimden geldiği kadar cevap veriyorum. Eleştiriye hakaret içermediği sürece açığım. Ancak işin içine hakaret karışırsa o zaman biraz kabalaşabilirim.

#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?

Hayır teşekkürler.

#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz..

WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin