@Moon__light12 ile yaptığımız röportaj. Keyifli okumalar :)
#Öncelikle sizi tanıyalım.
Zehra Nur Kahraman. 18 yaşında bir genç :D
Kitap yazmayı seven. Tatlı hastası olan bir kız.#Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya yaşadığım olaylardan sonra başladım. Hep içimde biriktirdiğim şeylerin dışa vurması. Onlardan esinlendim denilebilir.
#Yazarken önceden planlar mısınız?
Kendi profilimde de yapmış olduğum açıklamayı yazıyorum; Ben yolculuklarına yanına bavul almadan çıkan bir yazarım. Çünkü bavulu bir yük olarak görüyorum. Her roman bir yolculuk değil mi? İşte ben bu yolculuğa şurada şunu yapayım, burada bu bana lazım olur, şu da bulunsun kenarda, diye planlanmış, tüm malzemeleri hazırlamış olarak çıkmak istemiyorum. Herşey kendi seyrinde aksın, olacağı gibi olsun, en güzeli bu...
Yani uzun lafın kısası hiçbir hazırlık yapmam :D#İlham geldiğinde not alır mısınız?
İlham aslında yazmaya başladığımda gelir. Onun haricinde ilham perilerim nedense yanıma uğramıyor.
#Wattpad ile nasıl tanıştınız?
Bir arkadaşım sayesinde tanıştım. Saat 5 gibi arkadaşımın mesajı üzerine anında hesap açtım. O gün bugündür 2 sene boyunca kullanıyorum.
#Yazdığınız kitaptan bahseder misiniz?
Kitabım; geveze olan bir kızımız var adı Melisa. Fazla geveze olmasından dolayı etrafından dışlanan biri. Aynı zamanda ajan. Eski sevgilizi Güzey Melisa yı sırf çok konuştuğu için terk ediyor. Ajan oldukları için bunlara bir görev verilir. Yeraz Zamanov adlı işadamını yakalatmalarını isterler. Melisa katıldığı bir partide istemeden ve bilmeden Yeraz' ın hayatını kurtarır. Melisa Yeraz' ın iş yerinde sekreter olarak çalışmaya başlar. Aşk ve kariyer arasında kalmış bir kız sizce neyi seçecek? Melisa bu gevezeliği yüzünden başına hangi işleri açacak?
Hepinizi kitabımı okumaya davet ediyorum. Ve daha aksiyonlu sahneler, gizemli olaylar var.#Okurlarınızla aranız nasıl? Eleştiriye açık mısınız?
Okurlarımla aramda muhteşem bir ilişki var. Onlar benim herşeyim. Onlarda beni çok seviyor. Dertlerini bile dinlerim. Ve her türlü eleştiriye açığım.
#Son olarak eklemek istediğiniz birşey var mı?
Öncelikle bu röportaj için çok teşekkür ediyorum. Herkesin kitabımı okuyup eleştirmesini bekliyorum. Bu kadar.
#Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz...