23| Can you light my darkness or can you lose my darkness?

4K 123 35
                                    

Sabah başım ve bacaklarım arasında hissettiğim ağrı ile uyanmıştım. Anlamazca ellerimle başımı ovarken odayı süzmeye devam ediyordum..tanrım burası benim evdeki odam değildi? Otel odam da buraya benzemiyordu. Acıyı umursamadan doğruluğumda, köşe de duran elbisemi fark etmiştim. Hızla kendi üstüme baktığımda ise..uhm kesinlikle bana ait olmayan bir tişört üzerimdeydi. Üstümdeki siyah örtüyü kaldırırken dün geceyi hatırlamaya çalışıyordum.

Birden dün gece olanlar..tek tek gözümde canlanmaya başlamıştı. Zayn ve ben dün gece biz olmuştuk, hayatımdaki en özel anları onunla yaşamıştım. O ise şu an yanımda olmak istememiş ve gitmişti. Kulaklarım düşüncelerimden uğuldamaya başlamıştı.

Zayn..diğer yattığı kızlara yaptığı muameleyi bana da yapmıştı. Tanrım o çok kişi ile beraber olmuştu..ben ise ilkimin o olmasına izin vermiştim. Çünkü ben ona yıllardır bağlıydım, bekâretimi ona verecek kadar bağlıydım. O ise gitmişti..belki de olanlardan utanıyordu? Bacaklarımdaki ize baktığımda yanaklarımın kızarmaya başladığını hissettim.

Odadaki banyodan gelen su sesini birkaç dakika sonra algılamaya başlamıştım. Ah, gitmemişti buradaydı! Şimdi ona ne demeliydim? Gitse belki de daha kolay olacaktı her şey, ona nasıl bakmalıydım?

Arkamı dönmüş bir şekilde yataktaki siyah çarşafa baktım. Siyah olabilirdi; ama o izi belli ediyordu işte. Bundan utanıyordum, onun çok tecrübesi vardı..benim ise hi-

Açılan kapının sesi nefes alışımı kesmişti, dakikalardır ne yapacağımı düşünüyordum ve şu an elimde hiçbir şey yoktu. Sakin olmalıydım ve ona bakmalıydım..bana kötü davranmazdı o benim Zaynie'mdi. Bu da aramızda bir sır olabilirdi bizim küçük sırlarımız vardı sonuçta.

Odaya banyodan gelen ılık esinti bir an ürpermemi sağlamıştı. Buna neden olan o esinti miydi, yoksa bana yaklaşması mıydı bilmiyordum. Bir şeyler yapmalıydım..ne olacağını bilmesem de ona döndüm, ela gözler beni her zaman olduğu gibi esir almıştı.

"Kattie..uyanacağını bilsem asla yanından ayrılmazdım. Üzgünüm, çok üzgünüm." Aramızda bir adımlık mesafe kalmıştı ve bunu kapatmak veya kapatmamak arasında kalmıştı. Ellerimi elleri arasına aldığında bakışlarımı kaçırmak için can atıyordum; ama buna izin vermiyordu. Lanet olası göz temasını kaybedersem..kötü şeyler olmasından korkuyordum. Beni kendine çekip başımı çıplak ve nemli göğsüne yasladığında kollarımı ona dolamıştım. Çenesini saçlarıma koyduğunda konuşmasına devam ediyordu. "Kattie bir şey söyle yalvarırım..sadece sarılma bir cümle kur, buna ihtiyacım var."

Söyledikleri ile ellerimi sırtında daha da sıkılaştırdım, o beni beklemişti ve konuşmak istiyordu. Sabah ben erken uyansaydım..çoktan gitmiş olurdum.

O ise..gitmemişti.

Ellerimizi birbirine kenetlediğinde otel dairesindeki –oda demeye içim rahat etmiyordu.- bir başka kapıyı daha açarak beni oturma odası tarzı bir yere doğru beni çekmeye başlamıştı. Koltuklardan birisine oturduğunda beni dizine oturttu, aramızdaki teması kesmekten deli gibi korktuğunu hissettim. Çünkü ben yine kaçabilirdim..bunu biliyordu.

Ben kaçıyordum, bunu tatildeyken sarhoş olsa bile odama geldiğinde bana kanıtlamıştı. Artık kaçacak bir yerim yoktu, oyunun sonuna gelmiştik.

Bilmediği tek şey ben eski Kathie değildim, o beni değiştirmişti. Artık kaçamazdım, olan bir şeyi değiştiremezdim. Zayn ve ben..yapılan bütün imaları dün gece odada yükselen tutkumuzla kabullenmiştik.

Dün gece biz olmuştuk.

Kurumuş dudaklarımı araladığımda destek verircesine elimi sıkıyordu. Bu beni küçük bir kız çocuğu gibi hissettirmişti; ama ben dün gece tam anlamıyla bir kadın olmuştum.

I'm here with my hope.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin