*9*

2.1K 176 10
                                    

New Year's Eve party

„10, 9, 8.."celou miestnosťou ozdobenou do silvestrovských motívov sa ozýval náš hlasný krik odpočítavajúci sekundy. Očami som hľadala Maxa a už dlhú chvíľu som ho nevedela nájsť, zatiaľ čo Harry mi dýchal na krk. Stál zamnou a robil mi dieru do kože svojími pálivými pohľadmi. Dnes sa na mňa pozeral viac intenzívenejšie, čo mi nebolo dvakrát príjemné. Všetku negativitu z jeho strany som ignorovala a usmievala sa od ucha k uchu ako kopa ľudí okolo. Všetci boli oblečený luxusne a vyzerali ešte viac bohato ako obvykle. Priznávam tiež som mala na sebe dlhé, červené šaty za tučnú sumu, ale snažila som si svoj výraz zanechať úprimný.

„3, 2, 1, Šťasný nový rok!!!"skríkli sme všetci. Mojím telom prešla vlna nadšenia a nová energia, ktorá ma donútila skočiť do náručia prvého človeka, ktorého som mala po ruke. Široké plecia s krásnou vôňou vlasou a pevnou, mužnou postavou som obímala so všetkým, čo sa vo mne schovávalo. Do objatia som venovala kúsok zo mňa, čo bola radosť, láska, pozitívna energia. Nadýchla som sa tej krásnej vône a skoro by som omdlela od slasti. Objatie mi bolo opätované a prekvapivo s takým istým nasadením, ale po chvíli sa to zmenilo. Dve ruky sa ocitli na mojich bokoch a odstrčili od seba. Srdce mi vynechalo jeden úder, keď som zistila, že moje objatie dostal Harry. V jeho očiach som poprvýkrát nevidela nič, iba čistú zeleň bez jedinej škvrny. Neukázal mi akú veľkú nenávisť ku mne prechováva ako mu bolo vo zvyku. Zatriasol hlavou akoby si niečo uvedomil. Jeho vlasy sa pri tom natriasli a ja som znova zacítila jeho vôňu.

„Takto sa nový rok nemal začať."prehovoril svojím chrapľavým hláskom a odfrčal preč. Stála som uprostred davu, keď sa ku mne prirútil Maxov kamarát Greg s šampanským v ruke. To som teraz potrebovala.

„Šťastný nový rok!!"ozývalo sa z každej strany, ale konktrétne teraz z Grega, ktorý si ma vtiahol do svojho medvedieho objatia a ja som mu ho opätovala.

„Nevieš, kde je Max?"opýtala som sa hlasnejším tónom, keď z vonku bolo počuť buchot ohňostroja.

„Neviem, ale poď somnou. Nalejeme si vínko, keď je už ten nový rok."povedal a stiahol ma ku stolu z občerstvením a pohármi. Do dvoch nalial slušné množstvo a spolu sme si pripili.

„Na nový rok."usmiala som sa a štrngla si s ním a pri tom si nenápadne všimla Beatrice.

„Vy si asi nieste blízke, však?"opýtal sa a nalial si ďalší pohárik. Pokývala som hlavou a ľútostivo sa usmiala.

„Bohužial nie, ale nevieš, čo sa jej stalo?"opýtala som sa, pretože sa hýbala akoby mala celé telo z kovu. Celý pohár vypil na ex a chvíľku počkal, kým sa silvestrovská atmosféra utíši.

„No vieš...nemal by som ti to hovoriť, ale keď si to ty.. Po Vianociach ráno prišla k nám do ambulancie. Vravím ti pozeral som na ňu, ako obarený. Neveril som vlastným očiam, keď som ju videl celú dobitú. Mala zlomené rebro a potom iba škrabance a modriny. Chuck stále opakoval Maxovo meno a vraj sa pomstí...Neviem, kto by bol niečoho takého schopný urobiť a dokonca rodine Stylesovcov."dohovoril a zaujato sledoval Beatrice ako sa pomaly hýbe ku vchodu pomocou Chuckovej pomoci. Pri tom ako Greg vyslovil Maxovo meno som sa musela zamyslieť. Max s ňou bol sám a potom som ju už nevidela. Čo to trepem?! Mala by som ho nájsť a povedať mu to. Nedopitý pohár šampanškého som strčila do rúk Gregovi a šla hľadať Maxa, ale Greg ma zastavil a prišpendlil si ma na hruď.

„Čo keby si mi za tú informáciu ponúkla tiež niečo?"slizko sa opýtal a mňa v momente naplo. Stokilový pracháč sa ma snažil zviesť opĺzlými návrhmi a ja som bola bezmocná v jeho náručí.

„Pusti ma."priškrtene som zo seba vysukala a snažila sa vymámiť z jeho zovretia, ale nešlo to. Pozornosť ľudí v tejto miestnosti bola venovaná len alkoholu a nadšením z nového roka, a preto si nás nikto nevšimol okrem...

Dad or son? [H.S]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt