Celú noc som nemohla zažmúriť oka. Nebolo to tým, že som znova utrpela šok, ale tým, že každý kútik môjho tela mi navrával niečo v tom zmysle, že všetko bolo doteraz také ružové, že sa to musí premaľovať. Môj život bol doteraz pokojný, ale odkedy som sa vydala za muža, ktorého mimochodom, milujem, všetko sa obrátilo na ruby. Zlo na mňa číha všade, kde sa pozriem a sama neviem, prečo a kým je to zlo spôsobené. Ale jedno viem, musím zabojovať za seba a hlavne za Maxa.
Kto vie, čo by somnou bolo, keby ma Harry neprišiel zachrániť. Bolo to od neho milé a šľachetné a čo bolo ešte krajšie, ukázal mi, že nie je taký zlý a drzý, ako sa tvári. Niečo mu bráni sa ku mne správať normálne a ja som dnes zistila, čo.
Nikdy nezabudnem na jeho pohľad, keď ho Max objal a poďakoval mu za to, že ma ochránil. Ten pohľad by nechcel vidieť žiadny rodič. Toľko zlosti a nenavisti bolo v jeho pohľade na svojho vlastného otca, že som tomu sama nemohla uveriť. Max sa, ale tváril, že sa na ňho jeho syn práve nepozerá ako na vraha, ale ako na svojho otca, ktorý mu ďakuje z celého srdca, ale mňa to bolelo aj za Maxa. Neviem odkiaľ sa to všetko v ňom nabralo a hlavne za akým účelom, ale rada by som ich vzťah chcela vylepšiť, lenže keď som to dnes večer spomenula Maxovi, zahováral, že to nie je pravda a so svojím synom nemá najlepší vzťah, ale je už na to zvyknutý. Lenže mňa to ťaží, keď som dnes zistila, že v blízkosti Maxa ma chce Harry zabiť, ale keď sme boli v aute a podal mi deku, aby mi nebola zima, pozeral na mňa s takou milou charizmou v očiach a s takým dobrosrdečným spôsobom, že aj keď to nebolo vidieť, moje vnútro jasalo do výšky troch metrov.
Povzdýchla som si, keď som si vlastne uvedomila, že Harry ma zaujíma viac, než by mal. Niečím zvláštnym ma k sebe priťahuje, a keď som v jeho blízkosti zabúdam na všetky okolnosti a mám chuť ho objať a už ho nepustiť len z jediného dôvodu. Objíma ma tak pevne, že cítim ako mu pulzuje tep, tak láskyplne, že si miestami myslím, že ma objíma Max a tak ochotne, že by bol odhodlaný ma nepustiť, až kým by som to sama nechcela.
V poslednom čase sa v mojom živote udialo veľa zvláštnych vecí a vďaka ním môj život nabral nový nádych, s ktorým sa stotožňujem a beriem ho taký, aký je. Nemá zmysel predvídať zlé, či dobré veci, keď sa udeje aj tak to, čo budeme najmenej čakať.„Dobré ránko."Ak by som hlavu neotočila doľava, myslela by som si, že ma tak krásne pozdravil Harry. Mali totiž podobný chrapľavý hlas, ktorý som aj napriek miniatúrnym odlišnostiam rozlíšila. Doširoka som sa usmiala a darovala mu ranný bozk na čelo.
„Dobré ráno, slniečko."odzdravila som ho a svoju dlaň vložila do tej jeho. „Neponáhľaš sa do práce?"Bolo divné, že Maxovi nezvoní ten otrasný budík a neponáhľa sa do práce.
„Nie."pokrútil hlavou. „Ostanem doma s mojím ranných vtáčatkom."pritiahol si ma bližsie k sebe a začal mi bozkami obsypávať krk. Zachichotala som sa, pretože to náramne zašteklilo. „Ale čo. Ty si šteklivá na krku. To je mi novinka."Na chvíľku sa na mňa pozrel s úškrnom, ale potom hneď pokračoval. Znova som sa zachichotala, ale to už očosi viac a zaklonila hlavu dozadu. Už som to nemohla vydržať tak som vyskočila z postele.
„Som na to alergická."Bradou som dvakrát zakrúžila o rameno, aby to prestalo tak odporne štekliť. Uškrnul sa, čo neznamenalo nič dobré.
„A na čo si ešte alergická?"Postavil sa na posteľ úplne nahý. „Na toto?"Chytil si svoju pýchu do dlani a pozrel sa na mňa. „Určite nie."
S úžasom som na ňho hľadela a už po niekoľkýkrát uznala, že som si vybrala pekne vybaveného manžela. Bol atraktívny, so svalmi tam, kde ich trebalo a s neuveriteľným sexepílom, ktorému ani moje anjelské ja neodolalo.„Ty úchyl jeden! Obleč sa!"Zakryla som si oči dlaňou, cez ktorú som sa aj tak na ňho dívala. Môj úškrn nešlo schovať a on sa ku mne rozbehol ako šelma na svoju korisť.
„Čo keby si si dala to otrasné pyžamo dole?"nadvihol obočie, keď bol tesne pri mne a natisol ma na stenu celým svojím telom.
„Čo sa ti nepáči na mojom pyžame?"urazene som vyhŕhla a rukami sa zaprela o jeho hruď, ale smola, ani sa nepohol.
„Vyzeráš v ňom ako dieťa a potom sa cítim ako pedofil."Ani nečakal na môj argument a chytil látku môjho obľúbeného pyžama a roztrhal ho na dva kusy. Pokarhala som ho pohľadom a skôr, než som stihla niečo namietnuť, jeho pery ma oslobodili z rozprávania. Viac som už nemohla odolávať a rukami som ho hladila všade, kde som dotiahla. Vzdychol mi do pier a viac sa na mňa natlačil.
„Prosím,"Oči mu svietli nadržanosťou a bruškami prstov mi obkresil pery s malým trhaným výdychom. „Máš také krásne pery...Ah, urob to pre mňa."Vedela som kam tým smeruje.
„Max, vieš, že to neznášam a strašne sa mi to hnusí."urobila som čudnú grimasu, aby som ho z tej myšlienky odradila. Už len pri pomyslení na to sa mi dvíha žalúdok.
„Veď som to len ja."zaprosil psími očičkami, ktorým som odjakživa nemohla odolať, ale tentoraz som sa nedala.
„Nie, Max. Ja ti potom pusu nedám."Pokrútila som ľútostivo hlavou a pokračovala. „Všetko, len nie tú prasačinu."
Chvíľku mlčal so zaťatou sánkou, ale napokon sa odrazil od steny, čo najďalej odomňa. „Dobre Shayla, moja trpezlivosť má, ale hranice."Netuším, čo tým chcel povedať, ale znelo to hrozivo.
„Prepáč."zašepkala som a popritom sledovala jeho vzďiaľujúce sa pozadie do kúpeľne. Zbehla som za ním, ale už sa horlivo sprchoval a nôtil si pri tom nejakú pesničku. Zatiaľ som sa dala do poriadku a tým myslím- zuby, tvár a vlasy.
Kým sa Max obliekol išla som sa dole najesť. Vzala som si len pečivo a skôr som udržiavala pitný režim s čerstvou pomarančovou šťavou. V tichu som raňajkovala a čítala nejaký nezaujímavý článok v novinách, keď sa mi v zraku mihla akási postava. Harry. Moja sánka ostala pootvorená pri pohľade na jeho hruď. Mal krásne potetovanú hruď, ktorá ma akosi priťahovala viac, než Max predchvíľou. Za tieto myšlienky som sa nenávidela. Asi si ma nevšimol, pretože intenzívne si poskakoval do rytmu pesničky, ktora mu hrala v slúchadlách. Zasmiala som sa nad tým a zároveň sa rozplývala nad jeho telom, na ktoré som si raz a navždy zakázala pozerať. Toto je poslednýkrát, hej?!Keď sa otáčal mojím smerom, stuhol a ja som mu s úsmevom zamávala. Rýchlym pohybom si zložil slúchadlá a nervózne sa usmial. „Prepáč, ja-ja som nevedel, že už je niekto dole."
„To je v poriadku."mávla som rukou a skopila zrak na džús pred sebou.
„Asi by som sa mal ísť obliecť."Doslova a dokoreňa si vychutnával to, že som z neho úplne namäko, čo som si ani na chvíľku nepripustila, kdeže. Začervenala som sa a opätovala mu pohľad, ktorý som cítila až do špiku kostí.
„Ale nie, to je v poriadku mne to nevadí."znova som mávla rukou a teraz zavládlo ticho, ktoré som potrebovala nejak prerušiť, aby mi oči neuleteli na ňho. „Alebo vieš, čo? Radšej choď."
Nahlas sa zasmial a rozkráčal sa preč. Vydýchla som si.
„A nezabúdaj."jeho kučerava hlava sa objavila meter od podlahy za stenou. „Naj-se-xi."vyhláskoval a nadobro odišiel. Zasmiala som sa a zrovna teraz sa niekto rozhodol nás navštíviť. Odsunula som sa od stola a bežala otvoriť dvere návštevníkovi.
„Liam?"
Ahoj.. Asi vás Liamova návšteva nenadchla, čo? Ale veď uvidíte, čo sa stane ďalej 😂😁
Ten Max a to ich ranné vystrajanie a trhanie vecí ma mrzí, ale neviem to vysvetliť inak iba pesničkou (neviem názov) "ťahaj ty fascho sku*vený" (asi to je názov), ktorá mi hrá v hlave celý deň, vďaka môjmu no ehmehm.. Idem už spať, lebo som z tej pesničky na molPeace and rolls ✌😂
YOU ARE READING
Dad or son? [H.S]
Fanfiction„Si len obyčajná štetka, ktorá z môjho otca chce dostať iba peniaze!!" „Harry! Čo som ti dopekla urobila?! Tvojho otca milujem a sme spolu šťastní!" „Miluješ muža, ktorý ti môže byť otcom?..Vážne vtipné" cover by @Eliska_Styles #8infanfiction - 13...